Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuluuko teillä shampoo ja hoitoaine samaa tahtia?

Vierailija
23.03.2024 |

Jos otatte käyttöön uudet pullot kumpaakin samaan aikaan, loppuvatko ne myös samaa tahtia?

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoitoaine kestää ikuisuuden kun sitä voi käyttää niin vähän kerralla.

Täh, sehän on juuri päinvastoin?? Hoitoainetta laitetaan reilulla kädellä, eihän siitä muuten ole edes hyötyä. Ilmankos ihmisten hiukset hapsottavat kuivina.

Mulla on ohut tukka joten sitä ei todellakaan voi laittaa reilulla kädellä. Aina kampaajakin laittaa reilulla kädellä hoitoainetta niin kampaamosta on mentävä suoraan kotiin pesemään se rasvainen päätä myöten menevä liruletti.

Vierailija
22/58 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan. Shampoo loppuu aina ekana. Just eilen kattelin, että pitäskö hoitsikan ostaminen lopettaa hetkeksi, kun sitä on 8 täyttä pullua ja shampoota yksi.

Joku tuppaa ostelemaan kummatkin samaan aikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täh, sehän on juuri päinvastoin?? Hoitoainetta laitetaan reilulla kädellä, eihän siitä muuten ole edes hyötyä. Ilmankos ihmisten hiukset hapsottavat kuivina.

Shampoota menee päänahkaan ja hiuksiin. Hoitoainetta vain latvoihin.

Vierailija
24/58 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä hoitoainetta lainkaan. Mihin sitä tarvitaan?

Vierailija
25/58 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on niin rasvoittuva tukka etten käytä hoitoainetta.

Hoitoaine ehkäisee rasvoittumista. Kannattaisi käyttää. 

Eihän hoitoainetta päänahkaan hinkata, vaan latvoihin, korvista alaspäin.

Ap

Vierailija
26/58 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ohut tukka joten sitä ei todellakaan voi laittaa reilulla kädellä. Aina kampaajakin laittaa reilulla kädellä hoitoainetta niin kampaamosta on mentävä suoraan kotiin pesemään se rasvainen päätä myöten menevä liruletti.

Sinulla on vääränlaista hoitoainetta, minulla on paljon ohutta hiusta ja ihmiset ihmettelevät miksi väitän että minulla on ohuet hiukset, tarpeeksi tököttiä niin näyttää hyvältä. 

Vierailija
27/58 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fairya tarvitaan vähemmän, kun hoitoainetta.

Vierailija
28/58 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fairy Originals, ja siitä alkuperäinen versio (ei uusi kaava) sopii sekä hiusten että vartalon pesuun.

Vierailija
29/58 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on vääränlaista hoitoainetta, minulla on paljon ohutta hiusta ja ihmiset ihmettelevät miksi väitän että minulla on ohuet hiukset, tarpeeksi tököttiä niin näyttää hyvältä. 

Enköhän tässä iässä jo osaa käyttää oikeaa hoitoainetta. Tai luulis ainakin kampaajan osaavan.

Vierailija
30/58 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fairy Originals, ja siitä alkuperäinen versio (ei uusi kaava) sopii sekä hiusten että vartalon pesuun.

Se uusi saippua perinteisessä Fairy-pullossa on hirveää. Ostin sitä kerran vahingossa ja käytin wc:n pesuaineena.

Vierailija
31/58 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se hoitoaine on väärä kun pienellä määrällä hiuksista saa upeat?

Vierailija
32/58 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Javitut ehkäisee. Hilsettäkin tulee herkemmin.

Vierailija
33/58 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En käytä hoitoainetta. En ole koskaan käyttänyt ja kampaajaa kiellän laittamasta myös. Paksu pitkä kihara tukka itselläni. 

Vierailija
34/58 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Shampoota menee päänahkaan ja hiuksiin. Hoitoainetta vain latvoihin.

Hoitoaine laitetaan niskasta alkaen koko pituudelle, vain ihan tyvi jätetään ilman. Jos hiukset on siis olkapäille, niin joo vain latvaan. Jos hiukset on vaikkapa 40cm niskasta alaspäin, niin hoitoainetta laitetaan sille koko 40 cm matkalle.

Shampoosta vaahtoaa pienempikin määrä päänahkaan ja loppuosa hiuksista huuhtoutuu siinä samalla, ei pituuksia hinkata shampoolla.

Edelleen - ei ihme että kuivat hapset sojottavat niin monella joka suuntaan kun edes 

Vierailija
35/58 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoitoaine kuluu mulla paljon nopeammin koska mulla on vyötäröön asti yltävät hiukset.

Oletteko myös huomanneet että usein saman sarjan hoitoaine on pienemmässä pullossa mitä shampoo. Esim Loreal Elvital shampoo on 250ml ja hoitoaine 200ml.

Huomasin saman ja siksi kysynkin. Puolipitkissä hiuksissa shampoo taas loppuu hoitsikan ollessa puolillaan. Kait se siis riippuu hiusten pituudesta.

Ap

No mulla menee näin, 2 shampoota ja 1 hoitoainetta. Hiukset lapaluihin 

Vierailija
36/58 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Javitut ehkäisee. Hilsettäkin tulee herkemmin.

Hoitoaine ei vaikuta rasvoittuimiseen mutta ei varsinkaan hilseeseen. Ei sitä laiteta päänahkaan, eli ei vaikuta kumpaankaan mitenkään.

Vierailija
37/58 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käytä hoitoainetta lainkaan. Mihin sitä tarvitaan?

No kokeile itse niin tiedät. Siis jos hiuksesi ovat pidemmät kuin 15 cm.

Vierailija
38/58 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitoaine loppuu aina ensin, vaikka pesen shampoolla aina kahdesti, mutta eihän sitä tarvi juuri yhtään, että vaahdottaa koko pään.

Vierailija
39/58 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kulu, vaikka pesen aina molemmilla. Outoa.

Vierailija
40/58 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hapsota enkä laita reilusti. Ei laita kampaajakaan. Mun tukkaan riittää suht pieni määrä.