Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te ketkä haisette voimakkaasti hielle, niin mikä auttoi?

Vierailija
23.03.2024 |

Mietin onko ainoa teho alumiini deorantti kun niitä ei haluaisi käyttää? Syön ja elän terveellisesti ja olen normaalipainoinen joten siitä ei voi olla kyse. Ihan pienestä asti haissut hielle :/

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on kyllä jännä. Olen ehkä kerran haissut heille, ja se oli kun olin ostanut Lidlin cienin dödön. Se petti.

Käyn aamulla suihkussa ja laitan tuoksutonta dödöä, ei koskaan mitään ongelmaa. 

Vierailija
42/56 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa millainen ruokavalio estää hikoilua? Chiliä ei varmaan ainakaan kannata syödä, mua ainakin hikoiluttaa kaikki tuliset ruuat. Mutta en oo muuten huomannut, että mikään ruoka hikoiluttaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin käymään useammin saunassa ja pesen itseni karkealla pesusienellä. Ja ajelen karvat. Niistä kait se vanhan hien hajua tuli heti saunan jälkeen, mutta se hien haju hävisi kun aloin pesemään karkealla sienellä ja palasaippualla itseäni enkö vaan saippualla

Vierailija
44/56 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on kyllä jännä. Olen ehkä kerran haissut heille, ja se oli kun olin ostanut Lidlin cienin dödön. Se petti.

Käyn aamulla suihkussa ja laitan tuoksutonta dödöä, ei koskaan mitään ongelmaa. 

Mun mies ei käytä mitään dödöä eikä ajele kainalojaan. Silti se ei haise hielle, kun sillä ei kainalot hikoa. Ei edes vaikka se hikoilee kesällä tai jossain salilla. Ihan epäreilua. Mä alan hiota jo toimistossa istuessani ja haista. Epäreilua. 

Vierailija
45/56 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyet kainalokarvat, pesu hieman happamalla pesuaineella (esim. Lactoline) ja Rexona maximum roll-on deodorantti.

Vierailija
46/56 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopiva pukeutuminen niin ei hikoile.

Vierailija
47/56 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pese ne vaatteesi oikein, jos laitat puhtaana pinttyneellä hiellä kuorrutetun paidan päälle niin haiset pian.

Vierailija
48/56 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin aloittamaan hormoonilääkityksen muutama vuosi sitten sairauteen. Ennen pärjäsin ihan markettidödöllä, nyt ainoa mikä auttaa hirveään hienhajuun on Vichyn deodeorantit. Ovat kyllä hintansa arvoisia, rohmuan aina alennuksista niitä varastoon.

Vierailija
49/56 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin käsidesiä kainaloihin

Vierailija
50/56 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko käynyt ko vaivasta lääkärillä? Voi olla harvinainen sairaus, mihin on lääkityskin.

Vierailija
51/56 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sauna, hikiliikunta ja suolan sekä juuston  vähentäminen

Vierailija
52/56 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle auttoi vähän karvojen ajelu, sipuliruokien välttely ja joskus jopa kuorin hellävaraisesti kainaloiden ihoa.

Lopullinen apu oli kuitenkin laihdutus ja ruokavalioremontti.

Vierailija
53/56 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle auttoi vähän karvojen ajelu, sipuliruokien välttely ja joskus jopa kuorin hellävaraisesti kainaloiden ihoa.

Lopullinen apu oli kuitenkin laihdutus ja ruokavalioremontti.

Jatkoa tähän. Keinokuituisten vaatteiden käytön lopetin myös koska ne haisee ihan hirveälle eikä ihokaan pääse hengittämään

Vierailija
54/56 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä maitotuotteiden syöminen aiheuttaa voimakkaan pahan hajun hikeen. Iho kuivuu kans jos syön maitotuotteita.

Vierailija
55/56 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää muistele haniani enkä juo viinaa. Valkosipulia kyllä syön.

Vierailija
56/56 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä auttoivat minulla karvojen ajelun lisäksi:

Pyykinpesussa hygieniahuuhteluaine, vai mikä sen nimi voisi Suomessa olla, sekä etikkaa. 

The Ordinaryn Glycolic acid.

Aamuin illoin kainaloiden pesu ja deodorantti. Iltaisin esim. hi dri. 

Sekä litra Salviateetä päivässä. Kestää aikansa kunnes makuun tottuu, mutta hikoiluttaa vähemmän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä