Te ketkä haisette voimakkaasti hielle, niin mikä auttoi?
Mietin onko ainoa teho alumiini deorantti kun niitä ei haluaisi käyttää? Syön ja elän terveellisesti ja olen normaalipainoinen joten siitä ei voi olla kyse. Ihan pienestä asti haissut hielle :/
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopetin itseni haistelun.
No ei vaan oo kivaa esim töissä jos aamulla käy suihkussa ja sit heti parin tunnin päästä alkaa haista...
Silloin käyttää jotain keinokuituisia paitoja tai pesee vaatteensa huonosti. Hanki paitoja, jotka kestävät 60 asteen pesun ja peseydy hyvin aamulla. Ajele kainalokarvat. Tavis deodorantti suihkun päälle.
En käytä keinokuituisia vaatteita, pesen kaikki vaatteet 60 asteessa, käyn aamuisin suihkussa, ajelen kainalokarvat ja silti haisen hieltä jos käytän pelkkää tavis deodoranttia. Joillakin nyt vain on voimakasta hikoilua johon ei mitkään perushygienia-asiat auta.
Minulla lactoline poistaa pestessä hienhajun. Tavis suihkusaippuat eivät. Estää myös bakteerien lisääntymistä iholla.
Itsemurha,nyt kukaan ei valita hajustani.
Kannattaa pestä suolasaippualla hikoavat paikat aina suihkun yhteydessä. Suihkun jälkeen kristallideodoranttia ja päälle antiperspiranttia tai deodoranttia.
Suolasaippuana toimii hyvin himalajan suolasaippua.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa pestä suolasaippualla hikoavat paikat aina suihkun yhteydessä. Suihkun jälkeen kristallideodoranttia ja päälle antiperspiranttia tai deodoranttia.
Suolasaippuana toimii hyvin himalajan suolasaippua.
Ja siis ennen suolasaippualla pesua tietty pesu tavallisella saippualla, jolla yleensäkin pesee itsensä. Viimeistely sitten suolasaippualla.
Te ketkä haisette voimakkaasti hielle, niin mikä auttoi?
Ei niitä varmaan mikään ole auttanut, jos ne kerran haisee voimakkaasti hielle. Kaipa ne muuten käyttäisivät sitä keinoa, etteivät haisisi.
Oletko ap käynyt ravitsemusterapeutilla? Ruokavaliolla voi olla yllättävän suuri vaikutus.
Entinen työkaveri kertoi saaneensa apua kyseiseen vaivaan ruokavaliomuutoksesta. Samalla oli huomaamatta pudonnut painokin muutaman kilon. Jos siis on yhtään ylipainoa, niin saattaa saada kaupan päälle siihenkin apua.
Sain tältä palstalta vinkin Madaran roll-on deodorantista, on alumiiniton. Se on kalliimpi kuin market-deodorantit, myynnissä tavarataloissa. Se on ollut hyvä. Lisäksi kainaloiden sheivaus ainakin kerran, pari viikossa.
Joka aamu, ehkä iltaisinkin kainaloiden pesu saippualla ja pehmeähköllä harjalla tai pesukintaalla, hankausta sen verran, ettei iho ärsyynny. Ja aamulla reilusti deodoranttia. Jossain suositeltiin deodorantin laittoa myös iltaisin? Ei keinokuituisia vaatteita vaan tosiaan puuvillapuserot, väljät kainaloista, paidanvaihto päivittäin. Tämänsuuntaiset vinkit ovat auttaneet, toivottavasti myös Ap:tä tai löytyisi muita keinoja!
Ehkä apua voisi olla myös kasvispitoisempi ruokavalio, ei paljoa punaista lihaa tai voimakkaita mausteita?
Vierailija kirjoitti:
Triple Dry antipersirantti kainaloiden lisäksi myös rintojen alle ja kaikkiin taivekohtiin.
Mikä on syy sille ettet ap halua käyttää alumiinia sisältää antipersiranttia? Kun se nyt kuitenkin oikeasti tehoaa hikoiluun.
Jaa miksikö?
Työnnä tulppa perseeseen ja virtsaputkeen ja yritä ulostaa tai virtsata niin saat vastauksen.
Suihkussa käynti ja saippua on aina auttanut.
Ihmisen normaali haju, mitä sitä suotta peittelemään kemikaaleilla.
Teen kookosöljystä ja ruokasoodasta tahnan, hikeä tulee ulos mutta ei haise miltään. Välillä tavallista rexonaa tai jotain, kun pelkään että teho katoaa tahnasta... Tämä ei välttämättä kaikkien iholla toimi, ja esim. sooda voi ilmeisesti ärsyttää monien ihoa, mutta mulla ollut toimiva.
Vierailija kirjoitti:
Rexonan maximiun protection töhnämäinen deo. Laita kainaloon suihkun jälkeen.
Ainoa joka tehoaa. Tavalliset deot kestää 1-2 tuntia. Mulla on tosi vahva hiki, sulattaa varmaan reiän metalliinkin.
Ei auta enää. Rexona Maximum on huonontunut parin vuoden takaisesta jolloin se vielä auttoi, ja jopa tuoksui hyvälle. Nyt Maximun haisee eltaantuneelle rasvalle eikä estä hikoilua.
Aineenvaihduntajuttu: ruokavaliosta pois tuotteet, jotka eivät sovi itselle, niin hiki ei enää haise.
Omasta kokemuksesta puhun.
Kainalo karvojen pitäminen poissa ja 24h dödön käyttö.
Työn orjat hikoilee ja haisee, vaan ei laiskat lurjukset... Lopettamalla työn teon.
Kainalot pitää pestä suihkussa aina kahteen kertaan, samaten muut ongelmakohdat. Miesten deodorantit ovat tehokkaampia, itse olen siirtynyt kokonaan niihin. Löytyy myös vähemmän "mennenille" haisevia dödöjä.
Mulla ei ikävä kyllä mikään muu auta kuin se Absolut Torr. Kauheaa myrkkyähän se on, mutta minkäs teet.
Olen nimittäin testannut kaikki luonnolliset konstit, kristallit, suolasaippuat, kookosöljy-soodatöhnän ja määrättömät määrät erilaisia dödöjä. Mulla vaan on taipumusta hikoiluun ja mulla on iholla semmoset bakteerit, että kun alkaa hikeä hajottamaan niin se haisee. Ainoa vaihtoehto on estää hikoilu.
suihkussa käynti useammin.rexonaa.karvat pois.stressin vähentäminen.laihdutus.liikunta.ruokavalio.vaatteet vaihtoon ajoissa.
nämä toimii minulla.
mies 50v
Vaihda vaatteet puhtaisiin päivittäin pl. päällyshousut. Pese kaikki vaatteet 60 asteen ohjelmassa. Kuivaa ne ilmavasti ja tehokkaasti, esim. kuivauskaappi tai -rumpu. Pese lakanasi ja pyyhkeesi 60 asteessa, jopa 90. Vaihda pyyhe uuteen parin päivän välein.
Aja kainalokarvat. Peseydy suihkussa rauhassa ja huolella. Vaahdota itsesi nyt alkuun kahdesti ja huuhtele päästä varpaisiin huolella. Kuivaa itsesi huolella puhtaalla pyyhkeellä.
Laita deodorantti heti hajua kerryttävilie alueille. Hanki saman tien uusi dödö! Suosittelen ensisijaisesti MINERAALIKIVEÄ, sitä voi levittää joka paikkaan ja on kuivuessaan näkymätön. Ei estä hikoilua, mutta estää hienhajun! Voit myös alkuun desinfioida haavasuihkeella pahimpia hajualueita. Siellä voi olla bakteerikasvustoa, joka vaatii tehokkaampaa puhdistusta.
Käy suihkussa myös ennen nukkumaanmenoa jotta lakanat pysyvät puhtaampana.