Kaksoisleuan poisto: kokemuksia?
Olitko tyytyväinen lopputulokseen? Kuinka kauan meni toipumisessa/pystyi menemään taas ihmisten ilmoille? Tehtiinkö samalla muutakin (esim. "hamsteripussien" poisto)? Haluaisin oman kaksoisleukani pois ja tämä on "sukuvika", johon laihduttaminen ei auta.
Ihmettelen hieman hintaeroja: esim. Cityklinikalla toimenpide on halvimmillaan 499 e ja Plastic Surgery Centerilla 1800 e, Dietzilla 1900 e (riippuen, millä tavalla tehdään). Onko tuollainen kalliimpi toimenpide välttämättä yhtään tehokkaampi? Mistä tuo suuri hintaero tulee?
Kiitos kaikille vastaajille!
https://ckl.fi/kaksoisleuka-pois/
https://www.plasticsurgery.fi/kaksoisleuan-poisto-infoa/
https://dietz.fi/toimenpiteet/kasvojen-kohotus/kaksoisleuka/
Kommentit (23)
Kävin ja olen tyytyväinen. Rasvaimu, jolla poistettiin myös hamsteripussit.
Kaksi viikkoa kasvot näyttivät siltä, ettei kotoa poistuta. Hirudoid Fortea käytin ja 2 vk toimenpiteestä juhlameikki jo piilotti viimeiset mustelmat.
Sellaista leukatukea pitää käyttää mahdollisimman paljon lähes 2 kk.
Mutta kyllä tuli hyvä! Noin 3000 € maksoi.
Ja toiselle kommentoijalle. Kyse ei aina ole ylipainosta. Olen normaalipainoinen ja helposti kertyvä rasva leuan alla on sukuvika.
Vierailija kirjoitti:
Kaksi viikkoa kasvot näyttivät siltä, ettei kotoa poistuta. Hirudoid Fortea käytin ja 2 vk toimenpiteestä juhlameikki jo piilotti viimeiset mustelmat.
Olen eri mutta kiinnostaa. Kun rasva poistettiin, jäikö ihoa roikkumaan?
Mä laihduin 40 kiloa ja ihoa roikkuu leuan alla.
Persoonallista vaan, s. conwellin leukaa mm kristetty liikaa jo alussa kun muokkaukset aloitti.
Haarukset nousevat leukaperiin, jossain laulussa laulettiin.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vastauksesta! Saanko kysyä, missä kävit toimenpiteessä? Ja mistä tuo hinta suunnilleen muodostui, tuliko tuo noin 1000 e lisää siitä hamsteripussien poistosta? Ihmettelen edelleen noita suuria hintaeroja. Mitähän nuo Cityklinikan edullisemmat hoidot ovat 🤔
Sellainen kysymys vielä, että "siirtyykö" se rasva sitten eri paikkaan, jos se ei "pääse" leuan alle? Vai onko se (varsinkin jos on tällaista sukuvikaa) ikään kuin ylimääräistä rasvaa, joka otetaan vain lopullisesti pois? Ainakin olen käsittänyt, että siihen kohtaan ei pitäisi enää uudelleen muodostua rasva(kudosta).
Vierailija kirjoitti:
Persoonallista vaan, s. conwellin leukaa mm kristetty liikaa jo alussa kun muokkaukset aloitti.
En haluaisi kiristyksiä (tai en tiedä pitääkö hamsteripussien poistossa tehdä niitä jonkin verran?), vaan ennen kaikkea saada ylimääräisen rasvakudoksen pois leuan alta
-ap
Minuakin kiinnostaisi kokemukset! En tosin itse ainakaan vielä uskalla poistattaa, sillä siinä on kuitenkin aika isot riskit.
Vierailija kirjoitti:
Minuakin kiinnostaisi kokemukset! En tosin itse ainakaan vielä uskalla poistattaa, sillä siinä on kuitenkin aika isot riskit.
Onko isoja riskejä? Vaikuttavat aika pieniltä toimenpiteiltä, mutta millaisia riskejä on? Pitääpä googlata kans asiasta
-ap
Patrik Lassus varmaan suomen paras plastiikkakirurgi tällä hetkellä. Netistä löytyy tietoja.
Vierailija kirjoitti:
Liikuntaa, liikuntaa vaan..
Nim. Kyllä lähtee...
Eihän sitä ny läskit. Voi tulla hiki.
Viitseliäisyyttä hei.
Tehkää kasvojumppaa, sillä lähtee pussit ja heltat. Netissä ohjeet.
Vierailija kirjoitti:
Viitseliäisyyttä hei.
Tehkää kasvojumppaa, sillä lähtee pussit ja heltat. Netissä ohjeet.
No eihän lähde. Mulla sukurasitteena kaksoisleuka, vaikka olen muuten hoikka. Kaiken maailman treenejä olen jo vuosia yrittänyt, mutta kaksari on ja pysyy. Haaveilen rasvaimusta ja joku päivä sen toteutankin. Imussa poistetaan leuan alla olevat rasvatyynyt, joten tulos on pitkäaikainen, jollei jopa pysyvä
Onko sulla sitten normaali leuka siellä rasvojen alla kuitenkin? Tulos on ojasta allikkoon kun paljastuu leukaluun kehittymättömyys kaiken rasvanpoiston jälkeen.
Vähän sama ongelma. Painoa on lähtenyt reilu 20 kg, leuan alta ei juuri mitään 🙁
Up, onko kellän lisää kokemuksia. Täällä yx liikunnallinen hoikka, mutta leuan alla alkaa olla pussi.
Tekeeköhän Lassus minkä verran tavallisempia alakasvojen ym. kohotuksia vai onkohan enimmäkseen vaativien operaatioiden parissa?
369
Liikuntaa, liikuntaa vaan..
Nim. Kyllä lähtee...