Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisen masturbointi

Vierailija
23.03.2024 |

Asumme eri osoitteissa naiseni kanssa ja kun emme ole yhdessä, naiseni masturboi iltaisin. Ei myönnä mutta mm lakanat paljastaa. Kun olemme yhdessä,seksi ei kiinnosta eikä haluta. En saa mitään hellyyttä enkä kosketusta. Olisiko vinkkejä mistä johtuu? Miksi muuttunut tällaiseksi?

Kohta vihellettävä peli poikki kun pahoitan oman mielen huomaamalla että lelut käytössä kun ei yhdessä olla ja minua ei halua.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko tehnyt aina naisellesi myös orgasmin teidän yhteisessä seksissä? Älä usko median juttuja, ettei naisen orgasmi olisi tärkeä... kyllä se on. Ihan yhtä tärkeä kuin miehenkin.

Minä en ole tehnyt vaimolleni yhtään orgasmia 30 vuoteen. Miksikö? Koska vaimo ei kykene saamaan orgasmia muutoin kuin yksin ollessaan ja omilla sormillaan tai leluillaan. Niin hän on itse aina sanonut kun olen yrittänyt hyväillä häntä orgasmiin.

Vierailija
22/31 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ainakaan jää lakanoihin jälkiä masturboinnista, mutta tapansa kullakin.

Eli sä et tule masturboinnin aikana? Otan osaa.

Kaikilla naisilla ei lennä kuset lauetessa

Ei squirtti oo kusta vi tun neitsyt 😆

Tämä asia on jo moneen kertaan tutkittu jo todistettu että se on suurimmaksi osaksi kusta joten pidä se vammainen turpasi ihan vaan kiinni

Huutista incel neitsyen copelle 😆 ei todellakaan tule kusta skenen rauhasesta. Vai haluatko todistaa vääräksi? No laitappa sitten lähteitä.

siellä on se linkki ylempänä, alleen kuseva k e h a r i

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ainakaan jää lakanoihin jälkiä masturboinnista, mutta tapansa kullakin.

Eli sä et tule masturboinnin aikana? Otan osaa.

Kaikilla naisilla ei lennä kuset lauetessa

Ei squirtti oo kusta vi tun neitsyt 😆

Tämä asia on jo moneen kertaan tutkittu jo todistettu että se on suurimmaksi osaksi kusta joten pidä se vammainen turpasi ihan vaan kiinni

Huutista incel neitsyen copelle 😆 ei todellakaan tule kusta skenen rauhasesta. Vai haluatko todistaa vääräksi? No laitappa sitten lähteitä.

siellä on se linkki ylempänä, alleen kuseva k e h a r i. Minäpä tiivistän linkin: Squirttaajien virtsarakkoon ruiskutettiin väriainetta ja heidät laitettiin sitten squirttaamaan. Yllätys yllätys: squirtti oli tämän väriaineen väristä ja laboratoriotutkimusten mukaan vieläpä suurimmaksi osaksi virtsarakosta peräisin

Vierailija
24/31 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko nyt toope että jos nainen haluaa sinua niin se antaa. 

Nämä eivät ole päätöksentekokysymyksiä vaan tunneasioita. 

Vierailija
25/31 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko tehnyt aina naisellesi myös orgasmin teidän yhteisessä seksissä? Älä usko median juttuja, ettei naisen orgasmi olisi tärkeä... kyllä se on. Ihan yhtä tärkeä kuin miehenkin.

Minä en ole tehnyt vaimolleni yhtään orgasmia 30 vuoteen. Miksikö? Koska vaimo ei kykene saamaan orgasmia muutoin kuin yksin ollessaan ja omilla sormillaan tai leluillaan. Niin hän on itse aina sanonut kun olen yrittänyt hyväillä häntä orgasmiin.

Kyllä jokainen nainen kykenee saamaan orgasmin myös miehen kanssa yhdessä, esim suusekillä, lelulla jos ei yhdynnällä. Miksi olette tyytyneet huonoon seksiin? Mitä vaimosi saa seksistä kun ei laukea?

Vierailija
26/31 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä jokainen nainen kykenee saamaan orgasmin myös miehen kanssa yhdessä, esim suusekillä, lelulla jos ei yhdynnällä. Miksi olette tyytyneet huonoon seksiin? Mitä vaimosi saa seksistä kun ei laukea?

Jokainen nainen ei saa orgasmia. On naisia jotka eivät ole saaneet ikinä yhden yhtä, yksin eikä yhdessä.

Mutta jos nainen saa orgasmin omin käsin, luulisi hänen saavan miehensäkin kanssa. Ainakin se on fyysisesti mahdollista. Ehkä nainen ei vaan luota tuohon mieheen tai osaa rentoutua sen kanssa, tai sitten mies ei vaan osaa koskettaa oikein.

Vierailija
27/31 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luottaisi tuollaiseen naiseen

Vierailija
28/31 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen nainen ei saa orgasmia. On naisia jotka eivät ol

Siis lähes kenelläkään naisella ei ole fyysistä syytä olla saamatta orgasmia. Nainenhan on paljon orgastisempi luonnostaan kuin mies. Ongelma on yleensä lähes 100 % henkinen tai sitten tekninen, ettei esim anneta suuseksiä tms tai nainen on liian estoinen itse koskettamaan itseään oikein. Ikvää, että tuollaista propagandaa vieläkin levitetään, että naisen olisi jotenkin luonnostaan erityisen vaikeaa saada orgasmia.

Vierailija
29/31 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"

Siis lähes kenelläkään naisella ei ole fyysistä syytä olla saamatta orgasmia. Nainenhan on paljon orgastisempi luonnostaan kuin mies. Ongelma on yleensä lähes 100 % henkinen tai sitten tekninen, ettei esim anneta suuseksiä tms tai nainen on liian estoinen itse koskettamaan itseään oikein. Ikvää, että tuollaista propagandaa vieläkin levitetään, että naisen olisi jotenkin luonnostaan erityisen vaikeaa saada orgasmia."

Päinvastoin. Itse levität propagandaa, että orgasmit onnistuu kaikilta naisilta ja tuossakin syytät naisia esim estoisiksi, jos orgasmit ei onnistu.

Kerjussa sitä paitsi sanottiin, että jotkut naiset ei saa orgasmia edes omin käsin. Jotkut. Ei useat, ei kaikki. Itse tunnen parikin itseni lisäksi, joilla on vaikeuksia saada orgasmia.

Vierailija
30/31 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lakanat paljastavat, niin todnäk on kyseessä toinen mies. 

Vierailija
31/31 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupallinen tiedoite 

K18

Hei nuori tyttö pääsiäisherkkua tarjolla ota opettajaksi kokenut rattopoika ja unelmien daddy 

Hei vanhempi nainen kärsitkö pienistä rinnoista? koe fetissi iso tissisen Persu ukkelin kanssa

https://secureimage.securedataimages.com/photo-ffadult-i-r10-s1-501504411_29090.1315078402.0.main.gif

Tarjolla sadoissa pil luissa uinutta 7.1 inch (7.1 Inch to Centimeters | Convert 7.1 in to cm = 18.03 cm) tervettä anabolisilla ehostettua patukkaa. Lisähinnasta tukkapöllyt tissifetissi ja S/M

speksit

https://urly.fi/3svN

Ajanvaraukset ja lisäkyselyt sexfinder.com ja sieltä: Buckjones2024 København

Arviot suositukset ja lisätietoja: Sanna Marinilta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi