Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisen masturbointi

Vierailija
23.03.2024 |

Asumme eri osoitteissa naiseni kanssa ja kun emme ole yhdessä, naiseni masturboi iltaisin. Ei myönnä mutta mm lakanat paljastaa. Kun olemme yhdessä,seksi ei kiinnosta eikä haluta. En saa mitään hellyyttä enkä kosketusta. Olisiko vinkkejä mistä johtuu? Miksi muuttunut tällaiseksi?

Kohta vihellettävä peli poikki kun pahoitan oman mielen huomaamalla että lelut käytössä kun ei yhdessä olla ja minua ei halua.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Negge käy runnomassa

Persulla tuli sitten heti mieleen mustan miehen ja valkoisen naisen välinen seksi.

Vierailija
2/31 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko ottaa asian puheeksi ja ehdottaa lelupaastoa? Kestosta sopisitte yhdessä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että masturbointi on tässä se ongelma, vaan se ettei halua sksiä kanssasi eikä ilmeisesti muutakaan. Se ei ole hyvä merkki, kannattaa puhua siitä naisesi kanssa. Syitä on varmaan monia, tuskin se naisesi täysin onnellinen on. Tekisikö jo eroa? Minulla ei ainakaan jää lakanoihin jälkiä masturboinnista, mutta tapansa kullakin.

Vierailija
4/31 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ainakaan jää lakanoihin jälkiä masturboinnista, mutta tapansa kullakin.

Eli sä et tule masturboinnin aikana? Otan osaa.

Vierailija
5/31 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko omaatuntoa painaa jokin asia ja ei pysty enään seksiin sinun kanssa? Halut ehkä toista kohtaan ja haaveilee iltaisin hänestä. Ei kuulosta normaalille. 

Syy kaikille ja yleensä selviää

Vierailija
6/31 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta ottaa vain puheeksi ja kertoa miltä sinusta tuntuu. Jos ei auta niin en ainakaan itse jäisi suhteeseen jossa ei ole seksiä.

Vierailija
7/31 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP vielä. En tunne oloani millään tavalla haluttavaksi tai edes oloa, että kaipaisi mitään muuta kuin hyötyä minusta. Välttelee katsekontaktia ja hermostuneiset eleet kun vihjaa jotain asiasta

Vierailija
8/31 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ainakaan jää lakanoihin jälkiä masturboinnista, mutta tapansa kullakin.

Kaikilla naisilla ei lennä kuset lauetessa

Vierailija
9/31 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kannattaa miettiä, olisiko seksitaidoissa toivomisen varaa? Saako naisesi orgasmin kanssasi tavalla tai toisella? Jos ei saa, niin siitä se sitten kiikastaa.

Vierailija
10/31 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen ensimmäisenä huono omatunto jostain. Ei välttämättä yhdyntää mutta jotain vääryyttä sinua kohtaan

Vierailija
11/31 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei squirtti oo kusta vi tun neitsyt 😆

Vierailija
12/31 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP vielä. En tunne oloani millään tavalla haluttavaksi tai edes oloa, että kaipaisi mitään muuta kuin hyötyä minusta. Välttelee katsekontaktia ja hermostuneiset eleet kun vihjaa jotain asiasta

Noin ainakin monet naiset jotka pettävät käyttäytyvät. Voi toki olla jokin muukin asia.

Vierailija
13/31 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakanat paljastava kiinnitäpä siihen asiaan huomiota, kumppanisi ei vaihda lakanoita riittävän usein. Se on sinulle nyt isompi ongelma, jos yövyt vuoteessa.

Vierailija
14/31 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tehnyt aina naisellesi myös orgasmin teidän yhteisessä seksissä? Älä usko median juttuja, ettei naisen orgasmi olisi tärkeä... kyllä se on. Ihan yhtä tärkeä kuin miehenkin.

Vierailija
15/31 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä asia on jo moneen kertaan tutkittu jo todistettu että se on suurimmaksi osaksi kusta joten pidä se vammainen turpasi ihan vaan kiinni

Vierailija
16/31 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mita-nainen-erittaa-squirtatessaan-…

Vierailija
17/31 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko tehnyt aina naisellesi myös orgasmin teidän yhteisessä seksissä? Älä usko median juttuja, ettei naisen orgasmi olisi tärkeä... kyllä se on. Ihan yhtä tärkeä kuin miehenkin.

Linkkaatko uutisen, jossa väitetään, että naisen orgasmi ei ole tärkeä? Vai ootko pelkästään uhriutuva femcel?

Vierailija
18/31 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä asia on jo moneen kertaan tutkittu jo todistettu että se on suurimmaksi osaksi kusta joten pidä se vammainen turpasi ihan vaan kiinni

Huutista incel neitsyen copelle 😆 ei todellakaan tule kusta skenen rauhasesta. Vai haluatko todistaa vääräksi? No laitappa sitten lähteitä.

Vierailija
19/31 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on spermaa ilman siittiöitä. Hyi saatana. Mieluummin vaikka paskantaisi peniksen päälle.

Vierailija
20/31 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Linkkaatko uutisen, jossa väitetään, että naisen orgasmi ei ole tärkeä? Vai ootko pelkästään uhriutuva femcel?

Katso mikä tahansa seksuaaliterapeutin vastauspalsta. Naisen orgasmia pitää pitää yhtä tärkeänä kuin miehen, muuten ei hyvä seuraa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi