Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kerron vielä yhden asian ennenkuin lähden jatkamaan, koskien tota aloitusta mikä osui silmään että kaikki ovat saman arvoisia

Vierailija
23.03.2024 |

Oli työtön tai ei. 

Se on nimenomaan näin !!!! Se oli hyvä aloitus. Statuksella tai millään muullakaan ei ole mitään merkitystä, ne on kaikki ihmisen itse luomia oppijärjestelmiä mihin on aivopesty ihminen kuvittelemaan että esim ammatti on asia mikä tekee ihmisestä paremman kuin toinen. Se on osa sitä harhaa, kilpailuyhteiskuntaa. Ihmiset halutaan kinaamaan ja kilpailemaan keskenään jatkuvasti kaikesta. 

Kun ihmisen henkinen tietoisuusverkko kasvaa ja ihminen alkaa elämään ymmärryksestä ja rakkaudesta käsin, hän alkaa myös automaattisesti tajuamaan mitä "ykseys" tarkoittaa. Se tarkoittaa kirjaimellisesti sitä että me olemma kaikki samaa puuta. Sinä olet minä ja päinvastoin sama. 

Maallinen ei tätä ymmärrä, koska häntä koitetaan nimenomaa pitää pois tästä ajattelumallista ja tietoisuuden tasosta. 

Se tehdään siksi että jos ihmiset tajuaisivat tämän, meidän maailmasta loppuisi samantien väkivalta ja kaikki pahuus. Koska nyt ihminen ajattelisi niin että hän ei voi vahingoittaa toista ihmistä eikä arvostella, koska jos hän tekee niin, hän satuttaa itseään. 

Se toisi automaattisen rauhan maailmaan. 

Something to think about 

TE OOTTE KAIKKI TÄRKEITÄ !!!!!!!!!!!!

Moro <3

T . Mies

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

jep

Vierailija
2/4 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

jep

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis utopia, mutta kaukana arkirealistimista. Ihmisarvo ei toki riipu rahasta, mutta muuten sillä on keskeinen merkitys elämässämme. Vaikka olisi millainen buddha, syödä ja asua pitää, eikä se onnistu ilman rahaa. 

Edellisen johdosta raha lisää onnellisuutta merkittävästi. Tai ainakin minä olin 90-luvulla onneton, kun rahat eivät meinanneet ruokaan riittää, muista asioista puhumattakaan. Toista se on nyt, kun voin ostaa kaiken tarvitsemani, harrastaa, matkustella ja hankkia elämyksiä.

Vierailija
4/4 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

hienosti muotoiltu