Olen sairaanhoitaja ja ihan tyytyväinen palkkaani
Silti jos sanon tämän ääneen, aletaan syyllistämään ties mistä. Siis muut sairaanhoitajat työllistävät siitä kuinka joku hoitaja voi olla palkkaansa tyytyväinen
Kommentit (22)
Sama. Lisäksi lomaoikeus on todella hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Jep, julkisella 15 vuoden jälkeen. Muilla ei sitten hyvä olekaan.
Minun palkkani on sitä luokkaa, että äänestän usein Kokoomusta.
Vierailija kirjoitti:
Se joku BB-voittaja Rovaniemeltä oli kans sairaanhoitaja, kun niiden kilpailijoiden palkat julkistettiin, niin sehän tienas jotain neljä tonnia kuussa. En nyt kovin huonona liksana pitäisi.
Teetkö itse parilla tonnilla kolmivuorotyötä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä puhunkin omasta palkastani ja lomaoikeudestani. Lisäksi ylityöt saan halutessani vapaina. Kannattaa vaihtaa työtä jos ei oma miellytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se joku BB-voittaja Rovaniemeltä oli kans sairaanhoitaja, kun niiden kilpailijoiden palkat julkistettiin, niin sehän tienas jotain neljä tonnia kuussa. En nyt kovin huonona liksana pitäisi.
Miks mun pitäis parilla tonnilla kolmivuorotyötä tehdä? Neljällä tekisin ihan mieluusti.
Mä koen myös, että mulla on siivoustyössä hyvä palkka. Mut ääneen sitä ei saa sanoa.
Vierailija kirjoitti:
No kohta saatte kokea mitä tarkoittaa kokoomuslainen politiikka duunareille.
Itse olen kaupungilla assarina, palkka ei ole kummoinen mutta veroprosentti on pieni, lomaa ja saldopäiviä riittää eikä työkään ole kovin raskasta tai erityisen kiireistä.
Töihin on kiva mennä. Arvostan sitä tunnetta enemmän kuin rahaa.
Kolmivuorotyö nostaa palkan 4000€, mutta tällä hetkellä työ on niin stressaavaa, ollut viimeiset vuodet, että toivon että jaksan viimeiset 3v ennen eläkettä vaihtamatta.
Eilen oli hetki kun hoisin potilasta rauhassa vaihtelin haavasidoksia, tietäen että juuri tällä hetkellä osastolla ei ole täysi kaaos, kaikki välineet järjestyksessä, aloin avata vanhoja ja ajattelin tämä on työtä, jota haluan tehdä juuri näin, rauhassa, jutellen potilaan kansaa, hoitokin on tehonnut, no se kesti sen vartin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä puhunkin omasta palkastani ja lomaoikeudestani. Lisäksi ylityöt saan halutessani vapaina. Kannattaa vaihtaa työtä jos ei oma miellytä.
Miksi vaihtaisin, koska pitkät lomat on kasassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks mun pitäis parilla tonnilla kolmivuorotyötä tehdä? Neljällä tekisin ihan mieluusti.
Isompi palkka tulee lisistä, peruspalkka 2600 euroa. Niinkin hyvä palkka. Jokainen voi vääntää kolmivuoroa neljään tonniin päästäkseen, mutta eihän se sitten enää olekaan niin kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen kaupungilla assarina, palkka ei ole kummoinen mutta veroprosentti on pieni, lomaa ja saldopäiviä riittää eikä työkään ole kovin raskasta tai erityisen kiireistä.
Töihin on kiva mennä. Arvostan sitä tunnetta enemmän kuin rahaa.
No, pian alkaa kuntaliitokset ja assareille tulee monoa persuksiin. Kannattaa jo etukäteen kouluttautua toiseen ammattiin.
Mäkään en palkasta valita, mutta työoloissa on monessa paikassa parannettavaa jos halutaan sairaanhoitajat pitää työssä.
Keskeytymätön kolmivuorotyö tutkitusti lisää sairastavuutta (erityisesti tyypin 2 diabetes) ja lyhentää elinajanodotetta.
Edes neljä tonnia kuussa ei ole riittävä korvaus siitä.
Sama täällä. 3500 € käteen / kk on ihan riittävästi.
Mun sisko on sairaanhoitajana pienessä maaseutukaupungissa ja on sanonut olevansa tyytyväinen palkkaansa minkä uskon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kohta saatte kokea mitä tarkoittaa kokoomuslainen politiikka duunareille.
Olet kateellinen.
Vierailija kirjoitti:
Keskeytymätön kolmivuorotyö tutkitusti lisää sairastavuutta (erityisesti tyypin 2 diabetes) ja lyhentää elinajanodotetta.
Edes neljä tonnia kuussa ei ole riittävä korvaus siitä.
Monella teollisuuden alalla tehdään keskeytymätöntä kolmivuoroa, mm. paperitehtailla, muuta ei ole edes tarjolla. Sen takia palkatkin on korkeammat kun ei vuorotyötä tekevillä ja vähennetyllä työvoimalla vuoroa tekevillä.