Lihottaako Lyrica?
Sain Lyrica-reseptin. Lääkäri vähän varoitteli että se saattaa lihottaa. Olen jo nyt hieman ylipainoinen niin ei kyllä tarvitsisi enää painoa tulla. Onko kenelläkään kokemusta että lihottaako se?
Kommentit (5)
Olen syönyt nyt kuukauden pregapalinia (lyrican vaikuttava aine), en ole lihonut eikä ruokahalu ole lisääntynyt.
Kuitupitoista ruokaa ja liikuntaa, niin suolikin toimii, jos meinaa kakka mennä kovaksi😖 (itselle lääke aiheutti ummetusta aluksi)..
Pregabalin on loistava lääke oikein käytettynä. Moniongelmaiset ovat tehneet tästäkin lääkkeestä vaarallisen huumeen, jonka käyttö johtaa, jos ei kuolemaan, niin ainakin en kestä vieroitusoireisiin😫😢😭..
Itse en siis usko lihoin 30 kiloa viikossa, vaikken syönyt mitään tarinoita. Näiden kertomusten taustalla on paljon muutakin kuin totuus..
Hyvää pääsiäistä kaikille..
Ei lihota. Ovat varsin pieniä pillereitä.
Kyllä se mulla nosti ruokahalua ja vähän turvottikin. Kokeilu piti lopettaa muiden vaikeiden sivuvaikutusten takia.
Mulla nosti ruokahalua aivan uskomattomasti. Tuntui kun nälkäkuolema olisi tullut jos ei syö valtavia annoksia, varsinkin kun iltalääke oli 150mg. Paino nousi n. 10kg vajaaseen vuoteen. Lääkäri lisäsi voxran hillitsemään ruokahalua mutta silti itse sai tarkkana olla ettei vahingossakaan syö liikaa. Pieniä aterioita tasaisesti päivän aikana ja iltalääkkeet siirsin ottamaan niin että nukuin kun vaikutus huipussa.
Muuten ollut parhaita lääkkeitä mitä mulle on kokeiltu. Ei riippuvuutta eikä muita haittoja.
Mieheni käytti sitä vuosikaudet, ei ainakaan hänelle vaikuttanut lihottavasti vaan pysyi entisissä mitoissaan. Vaikutukset on kuitenkin yksilöllisiä.