Pepe Laaksonen in memoriam!
Kommentit (8)
Voi paska. Nimeni on Dingo-levy olis yrittÀnyt ens kuussa 40v.
Vierailija kirjoitti:
Voi paska. Nimeni on Dingo-levy olis yrittÀnyt ens kuussa 40v.
Ei tarvi paskotella. SillÀ levyllÀhÀn soitti Jarkko Eve. Laaksonen ei ollut bÀndissÀ tuolloin.
KyllÀpÀ tuli surullinen olo. Elin parasta teini-ikÀÀni Dingo-manian aikana ja olin kova fani. PidÀn edelleen Dingon alkupÀÀn tuotannosta, sillÀ on erityinen paikka sydÀmessÀni.
Taas tuli yksi muistutus elÀmÀn rajallisuudesta. Kovin nuorena lÀhti Pepe. HÀnestÀ jÀi lÀmmin muisto, kerran tapasin hÀnet erÀÀn keikan jÀlkeen. HÀn jaksoi olla ystÀvÀllinen faneille, kun hra Nipa ei jaksanut. TÀmÀ tosin tapahtui ehkÀ 2000-luvun alussa.
TÀmÀ tuli kyllÀ puskista. Oli loistava kitaristi. Kevyet mulla.
Vierailija kirjoitti:
TÀmÀ tuli kyllÀ puskista. Oli loistava kitaristi. Kevyet mulla.
HÀn oli kyllÀkin basisti.
Myös tÀÀllÀ on toivoteltava rauhaisat levot rakkaalle muusikolle. Tosin itselle oli muutakin kun se rakas tyyppi rakkaasta bÀndistÀ. HÀneen tutustui muutenkin vuosien saatossa ja tuntui ystÀvÀltÀ myös bÀndin ulkopuolella. Oli somekaveri vuosia ja hyvin juttu luisti siellÀ puolella ja kasvotusten kohtaamisiakin kertyi keikkojen puolelta ja jos oli aikaa niin syvÀllisiÀkin ehti keskustelemaan.
Jotenkin sekin surettaa kun kuuli tulevasta Dingo-elokuvasta ja hetki sitten vielÀ ajatteli kun kaikki elÀvÀt niin on vielÀ mahdollisuus heillÀkin se nÀhdÀ, ei ollutkaan sitten Pepelle pÀiviÀ sinne saakka siunattu.
Vierailija kirjoitti:
KetÀ se on??
Ei ketĂ€ vaan kuka.Opettele đ€Ą
KetÀ se on??