Millaiset naiset tekevät nykypäivänä lapsia?
Meillä on isän ja äidin puolella serkuksia noin 10. 6 heistä naisia. Yhdelläkään ei ole lapsia. Miehistä 2 on työkyvyttömyyseläkkeellä mielenterveyssyistä eivätkä ole puhuneet vieraille ihmisille sanaakaan yli 10 vuoteen, joten heiltä nyt ei liikoja odotetakaan enää.
Olemme noin 25-40 vuotiaita kaikki serkukset.
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Kolmoselle kommentti: En halua mitään huonoa sinulle, mutta musta on jännä miten sivistynyt ihminen voi sanoa että ei "usko" ilmastonmuutokseen tai maapallon liikakansoitukseen. Luuletko että uutiset ja kansainväliset tutkimukset ovat satuohjelmia?
Ps. Mullakin on lapsia ja suurin ahdistukseni on heitä kohtaavat vaikeudet mm. ko. syistä ja pärjään asian kanssa vain ränttäämällä välillä jonka jälkeen sulkeudun omaan perhekuplaan ja iloitsen käsillä olevasta hetkestä.
Mut oikeasti. Vilpitön hämmästykseni koskee nimenomaan ihmisiä, joiden mielestä maailmassa ei ole ihan helkkarin pahoja ongelmia olemassakaan. Elämmekö kenties rinnakkaisuniversumeissa, joissa näemme ja kuulemme kuitenkin toisemme?
Nauratti kun muutama viikko sitten alkoi sää lämmitä ja heti alkoi ihmisten ahdistaminen vouhottamalla taas ilmaston lämpenemisestä! Eikö enää ole edes kevään ja kesän lämpeneminenkään normaalia? : ))))))
Mulla on taas lähes kaikilla serkuilla lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Tapailemani naiset ainakin yleensä ilmaisevat halunsa hankkia lapsia kanssani aika varhaisessa vaiheessa. Eli ainakin minua tapailevat naiset haluavat lapsia. Ei tosin ihme, sillä olen valioyksilö.
Tuohan on reilu peli molemmin puolin. Jos ei itseä nappaa lapsijutut, niin pysyy erossa toisesta, joka haluaa lisääntyä. Ei jää pahaa mieltä.
22:lle. En tiedä ketä olet kuunnellut, mutta silläkään ei ole mitään väliä sen suhteen, onko ilmastonmuutos ja liikakansoitus oikeita asioita vai ei. Se, että joku sanoo jotain ja joku muu sanoo jotain muuta, ei muuta tosiasioiden laitaa.
Kaikenlaiset naiset. Osa on akateemisia, osa on duunareita, osa on nistiporukkaa jne. Ja samoista löytyy niitä, jotka eivät halua lapsia.
Luuletko, että olisi joku stereotypia äideistä? Mietipä toisen kerran. Ajattele pliis!
Vierailija kirjoitti:
Minä olen raskaana tällähetkellä ja olen konservatiivinen, en usko ilmastonmuutos ynnä "ihmisiä on liikaa maapallolla" -propagandaan.
Haluan oman perheen jossa olla onnellinen.
Eli siis silmät kiinni tosiasioilta ja sitten olet "onnellinen". Vielä olisi mahdollisuus vaikuttaa asioihin, ennen kuin se silmien kiinnipito on mahdotonta. Mutku "minä minä haluan, minä minä minä."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen raskaana tällähetkellä ja olen konservatiivinen, en usko ilmastonmuutos ynnä "ihmisiä on liikaa maapallolla" -propagandaan.
Eli siis silmät kiinni tosiasioilta ja sitten olet "onnellinen". Vielä olisi mahdollisuus vaikuttaa asioihin, ennen kuin se silmien kiinnipito on mahdotonta. Mutku "minä minä haluan, minä minä minä."
Sano se suurimmille saastuttajille tai lisääntyjilleeli Kiina, Intia. USA ja Afrikka . Indonesia on myös tällä listalla. Suomen vaikutus yhtään mihinkään on hyttysen pierun kokoinen niin että kannattaa mennä sitä Weltschmertziä levittämään sinne missä ehkäisyllä ja ympäristönsuojelu toimilla olisi enemmän merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö, ilmastonmuutos ei johdu ihmisestä. Kannattais lukea muutakin ku yleä.. ja IPCC raportit on maksettua paskaa.
Pitää varmasti olla tulevaisuudenuskoa ja optimismia roppakaupalla.
Kiinteätissiset, hyväperseiset tai jollain muulla tavalla seksikkäät naiset.
Harrastettiin kiihkeää seksiä nuorempana ja vahinko kävi. Siksi on yksi lapsi.
Olen sellainen haaveilija, joka kaipaa romanttista elämää. Siihen kuuluu oma perhe lapsineen. En ole konservatiinen.
Valitettavasti elämää on usein vaikea romantisoida tarpeeksi.
Ihan kuin ainoat vaihtoehdot olisivat pinnallinen sinkkuus tai kakarat XD Hitto, että täällä on yksinkertaista porukkaa.