Surujen kitara - lauluja, joiden nimessä on soitin
Surujen kitara, Topi Sorsakoski & Agents aloittaa tämän ketjun.
Mitä muita?
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Tein minä pillin pajupuusta...
Mikä sen nimi nyt olikaab?
Alkujaan nimi on Soittajapaimen, mutta Tein minä pillin pajupuusta näkyy myös olevan käytössä.
"The Piano Has Been Drinking (Not Me) (An Evening With Pete King)"
Ohi menee, mutta:
Alppitorvea ei mainita suoraan, mutta Sveitsin v. 1977 euroviisu "Swiss Lady" kertoo siitä! Menevä kappale, sijoittui kuudenneksi, esitti Pepe Lienhard Band. Elävästi muistan.
Vierailija kirjoitti:
Ohi menee, mutta:
Alppitorvea ei mainita suoraan, mutta Sveitsin v. 1977 euroviisu "Swiss Lady" kertoo siitä! Menevä kappale, sijoittui kuudenneksi, esitti Pepe Lienhard Band. Elävästi muistan.
Samoin! Olin 11-vuotias ja se oli yksi suosikeistani sen vuoden euroviisuissa Englannin viisun jälkeen.
Romany Violin - Pedro's Heavy Gentlemen, solistina Harri Marstio
Dave Lindholm - Annan kitaran laulaa vaan
Kellot soi - Topi Sorsakoski & Agents
Hääkellot soi - Popeda
Kuninkaan viuluniekat
Lastenlaulu, jota laulettiin koulussa: Kuuuniiingas oli vanha, arvokas...
Elvis Presley: Guitar Man, Shadows: Guitar Tango, Beatles: While My Guitar Gently Weeps, Peggy Lee: Johnny Guitar, Alex Harvey: Mafia Stole My Guitar, Deep Purple: Somebody Stole My Guitar, The Who: Guitar And Pen, Chuck Berry: Guitar Boogie, Bo Diddley: Bo's Guitar, Roy Buchanan: When A Guitar Plays The Blues, John Hiatt: Perfectly Good Guitar, Duane Eddy: Dance With The Guitar Man, Van Halen: Little Guitar, Rod Stewart: Mandolin Wind, Bruce Hornsby: Mandolin Rain, Bob Dylan: Mr. Tambourine Man, Lemon Pipers: Green Tambourine, Stevie Wonder: Hey Harmonica Man, Cliff Richard: Expresso Bongo, Preston Epps: Bongo Rock, Jerry Lee Lewis: Pumpin' Piano Rock, Diana Ross: My Old Piano, Michael Nesmith: Different Dtum, Jim Reeves: Distant Drums, Sandy Nelson: Let There Be Drums, Dave Baby Cortez: Happy Organ, Johnny Cymbal: Mr. Bass Man, Donovan: Hurdy Gurdy Man, Kate Bush: Saxophone Song, Roy Montrell: That Mellow Saxophone, Roy Wood: When Grandma Plays The Banjo, Eric Weisberg: Dueling Banjos, Nick Drake: Cello Song, Mike Oldfield: Tubular Bells, Byrds: Moog Raga...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaiennut viulu. Ja rumpalipoika ei muuten ole soitin, sitähän tässä kysyttiin.
Miten niin ei ole? Siinähän mainitaan rumpu, joka on lyömäsoitin!
Siinä mainitaan rumpali, ei rumpu.
Mutta rumpali soittaa rumpua!
Pelimannin penkillä Tapio Rautavaara Mulla on viulu,mulla on valta penkillä pelimannin...
Kaksi kitaraa - Topi Sorsakoski & Agents
Kolme kitaraa - Olavi Virta
Sinä säälittävä inceli ja animea tuijottava amisjuntti olisit voinut kääntää tuon suomeksi. Kaikki ei puhuta englantia. Jos kerta olet niiiiin hyvä japanissa, niin miksi et kääntänyt suomeksi? Vastaappa siihen!