Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetteko KETÄÄN, joka olisi laihduttamisen jälkeen pysynyt hoikkana pidempään, esimerkiksi 20 vuotta? Itse en tiedä tällaista ihmistä.

Vierailija
22.03.2024 |

Tunnen valtavasti lihavia ihmisiä.

Tunnen paljon niitäkin, jotka ovat laihduttaneet. Kaikki laihduttaneet ovat lihoneet takaisin korkojen kera.

En tunne ketään, joka olisi laihduttamisen jälkeen pysynyt hoikkana esim. 20 vuotta tai pidempään.

Tunnen myös hoikkia ihmisiä. He eivät ole koskaan olleet lihavia.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella monia. Ei kukaan halua uudelleen lihoa.

Vierailija
2/5 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä puhutaan siis kokonaan minäkuvan uudistamisesta, sitä sä haet isommin takaa. Kokonaisvaltainen muutos itsessä ja koko suhtautumisessa elämään, ajattelumaailma, asenne, tavat toimia jne. 

Puhutaan siis todella vahvasta ihmisestä. 

Mä tunnen 1 itseni lisäks. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin teininä lievästi ylipainoinen ja laihdutin 10-15 kiloa. Olen sen jälkeen ollut hoikka ja olen kohta 40. Raskausaikoina olen painannut suurimmillaan saman verran, mitä painoin 14-vuotiaana.

Vierailija
4/5 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tyypillisesti tuollaista jojoiluahan se on ylipainoon taipuvaisilla tai sitten lopulta kyllästyvät yrittämään ja jäävät sitten ylipainoiseksi. Kun se hoikkana pysyminen vaatisi niin järkkymätöntä elämänhallintaa ja helposti sortuu takaisin siihen itsensä hemmotteluun.

Vierailija
5/5 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen yhden joka teki muutoksen superlihavasta lihaksikkaaksi. Pari lähipiiristä tiedän, jotka ovat pudottaneet takaisin normaalipainoon, mutta tästä ei ole vielä 20 v kulunut. Mahdollista tuo on, mutta useimmat lähinnä jojottelevat niitä muutamaa kiloa edestakaisin. Onnistumisen taustalla on oltava se, että tajuaa itse olevansa vastuussa omasta kunnostaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän