Olen raskaana ja olen aivan lamaantunut paniikista :,(
Tän miehen kanssa oltu 2 vuotta ja asuttu yhdessä 1,5 vuotta, yhteinen talous. Ainut asia on se että me ei olla koskaan tehty parisuhteesta virallinen.
Hän sano ettei sillä oo mitään tunteita mua kohtaan että hän vain rakastaa ja välittää musta eri tavalla. Olen useita kertoja sanonu sille et mua ahdistaa ja haluun tästä kuviosta pois. Olenkin lähtenyt vahvana naisena pois mut sitten hän saa mua aina takaisin.
Hän on mun kanssa halunnut muuttaa yhteen 2 kertaa, on kiinni muhun kuin takiainen.
Olen nyt 7rvllä ja ollaan molemmat jo reilu 33 vuotiaita. kerroin vauva uutisesta eikä hän reagoinu muuta kun että tokas "no sit tulee pieni tyttö tai poika"
En myöskään saa läheisyyttä muuta kuin silloin kun itken.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan todella toivon, että tää on provo ja KUKAAN ei ole näin idiootti. Jos kuitenkin olet oikea ihminen niin tässä ainoa oikea ratkaisu tilanteeseen: Abortti ensin ja sitten muutat kämppiksesi luota pois omaan asuntoon ja hankit oikean parisuhteen jonku fiksumman kanssa, joka ei sinua ahdista. Piste.
Miksi OMA lapsi pitäisi tappaa siksi, että MIES on tyhmä? Voi sen lapsen pitää ja muuttaa pois.
Tällä hetkellä se ei ole lapsi vaan solumöykky niinkuin syöpäkasvainkin..
Yksin jonkun ääliön kakaran kasvattaminen ja elättäminen ei ole herkkua, joten kyllä siinä järjen pitää ratkaista.
Hyvin on aivopesu mennyt perille. Missä vaiheessa se lapsi sinusta vasta on ihminen? Vasta n. 15vk päästäkö, sit kun pärjää koneissa äidin ulkopuolellakin?
Ihme defenssiä. Toki ymmärrän, muuten tuntuiskin liian pahalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan todella toivon, että tää on provo ja KUKAAN ei ole näin idiootti. Jos kuitenkin olet oikea ihminen niin tässä ainoa oikea ratkaisu tilanteeseen: Abortti ensin ja sitten muutat kämppiksesi luota pois omaan asuntoon ja hankit oikean parisuhteen jonku fiksumman kanssa, joka ei sinua ahdista. Piste.
Miksi OMA lapsi pitäisi tappaa siksi, että MIES on tyhmä? Voi sen lapsen pitää ja muuttaa pois.
Yksin jonkun ääliön kakaran kasvattaminen ja elättäminen ei ole herkkua, joten kyllä siinä järjen pitää ratkaista.
Eiköhän se ole äidin oma lapsi, enemmän kuin siittäjän. Kasvaa kumminkin äidin kohdussa. Ja todellakin sikiöt ovat jo aikaisessa vaiheessa mini-ihmisiä. 5 vko sydän lyö, 7 vko raajat ja silmät kehittyvät, 9 vko sikiö liikkuu, 11 viikko sikiö alkaa hengittää. 12 vko sikön kaikki elimet ovat jo kehittyneet. Ne ovat jo ihmisiä, eivät solumöykkyjä.
Ei missään nimessä aborttia yli 30-vuotiaalle. Voi olla viimeinen mahdollisuus saada lapsi. Potkaise tuommonen mies ulos. Pärjäät paremmin ilman tuommosta paskiaista. Tulet kyllä pärjäämään lapsen kanssa. Tsemppiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käsittämätöntä abortin tuputtamista täällä. Lapsista on muutenkin pulaa.
Ei niitä kakaroita kannata huonoon suhteeseen väkisin tehdä kun kerran on laillinen mahdollisuus eroon päästä.
Eri asia on, mikäli suhde ja talous on kunnossa ja lasta molemmat toivoo. Yhden virheen takia ei kannata elämäänsä pilata. Lapsi on elinikäinen sitoomus
Mistä sinä tiedät ap. olevan huono äiti ja miehen huono isä?
Voihan olla, mies haluaa ottaa vastuun lapsesta ja hoitaa hänet, vaikka ap. ei lasta haluaisikaan.
Aloituksen tiedoilla on mahdoton sanoa, millaiseen kotiin lapsi syntyisi. Onhan paljon yh-isiä, jotka ovat esimerkillisiä.
Lopetin lukemisen sanaan "virallinen". Törkeää "suomea". Häpeä.
Onko ap:lla kehitysvamma vai miksi teksti kuulostaa siltä kuin sen olisi tuottanut 7-8v lapsi?
Älä ainakaan oleta että mies muuttuu vaikka lapsi tulee tuohon kuvioon mukaan. Valmistaudu siihen että jäät yksin lapsen kanssa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin on aivopesu mennyt perille. Missä vaiheessa se lapsi sinusta vasta on ihminen? Vasta n. 15vk päästäkö, sit
Lapsi on ihminen vasta kun syntyy. Tämähän on täysin selvää.Toki pilaa ihmisen elämän jo aikaisemmin. Siksi on parasta hankkiutua siitä ajoissa eroon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se ole äidin oma lapsi, enemmän kuin siittäjän. Kasvaa kumminkin äidin kohdussa. Ja todellakin sikiöt ovat jo aikaisess
Niin kauan kun sikiö ei pysty omin avuin selviytymään kohdun ulkopuolella niin kyseessä ei ole ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Onko ap:lla kehitysvamma vai miksi teksti kuulostaa siltä kuin sen olisi tuottanut 7-8v lapsi?
Kyllä 7v kirjoittaa ihan suomea, jota aloitus ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Älä ainakaan oleta että mies muuttuu vaikka lapsi tulee tuohon kuvioon mukaan. Valmistaudu siihen että jäät yksin lapsen kanssa
Tämä. Mikäli itse haluaa lapsen ja on valmis itse sen hoitamaan, kasvattamaan ja elättämään,kannattaa toki raskauden antaa jatkua. Jos yhtään epäilyttää kannattaa hankkia abortti. Kannattaa muistaa, että mikäli lapsi syntyy, myös sen idiootti isällä on siihen oikeuksia ja se voi roikkua seuraavat 18 vuotta häiritsemässä elämääsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käsittämätöntä abortin tuputtamista täällä. Lapsista on muutenkin pulaa.
Ei niitä kakaroita kannata huonoon suhteeseen väkisin tehdä kun kerran on laillinen mahdollisuus eroon päästä.
Eri asia on, mikäli suhde ja talous on kunnossa ja lasta molemmat toivoo. Yhden virheen takia ei kannata elämäänsä pilata. Lapsi on elinikäinen sitoomus
Mistä sinä tiedät ap. olevan huono äiti ja miehen huono isä?
Voihan olla, mies haluaa ottaa vastuun lapsesta ja hoitaa hänet, vaikka ap. ei lasta haluaisikaan.
Aloituksen tiedoilla on mahdoton sanoa, millaiseen kotiin lapsi syntyisi. Onhan paljon yh-isiä, jotka ovat esimerkillisiä.
Salli mun nauraa. Esimerkillisiä Yh-isiä vastasyntyneelle. 😂🤣🤣🤣
Taas siellä tapahtuu............
Kirjoitus tyyli paljastaa heti.
ei tunteita, mut rakastaa? Mitä tää tarkoittaa? Teil on tosi outo suhde ja juttelu... en ymmärrä yhtään...