Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaana ja hirveä stressi kaikesta. Vinkkejä?

Vierailija
22.03.2024 |

Raskaana ja hormooneistako johtuen olen ihan stressiraunio, ihan kuin jatkuva pms-tila. Raivoan ja huudan, olen verisesti loukkaantunut kaikesta. Joka päivä sama olo.

Mies ärsyttää kanssa jatkuvasti. Petyn kaikkeen mitä valitsee sanoa.

Keskiraskaus olisi oltava kuulemma leppoisaa. No, ei ole.

Vinkkejä?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin eristäydy miehestä kuin raivoa.

Vierailija
2/17 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota itselles niin paljon aikaa kuin pystyt, vähennä odotuksia, katso sua huvittavia ohjelmia tai inspiroivia/rauhoittavia YouTube-kanavia, mene kävelylle ulos ilman miestä, pistä jalat kylmään/kuumaan veteen tv:tä katsellessa, syö suklaata, pyydä hieronta mieheltä jos se suostuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisit pitänyt ne haarasi yhdessä.

Vierailija
4/17 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi hyvä jos jaksaisit antaa miehelle. Voisit itsekin siinä rentoutua. 

Vierailija
5/17 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei raskaus selitä raivoamista ja huutamista (ellet ole synnyttämässä sillä hetkellä). Kyllähän tuo kertoo vakavasta ongelmasta itsehillinnän suhteen. Siihen voit vain sinä itse vaikuttaa, ei kukaan muu. Mutta älä käytä raskautta tekosyynä.

Vierailija
6/17 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei raskaus selitä raivoamista ja huutamista (ellet ole synnyttämässä sillä hetkellä). Kyllähän tuo kertoo vakavasta ongelmasta itsehillinnän suhteen. Siihen voit vain sinä itse vaikuttaa, ei kukaan muu. Mutta älä käytä raskautta tekosyynä.

Höpö höpö. Hormonit tekee ihmisen ihan pimahtaneeksi.

Vierailija
7/17 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rentoudu ja vähennä odotuksia. Valita miehelle.

Vierailija
8/17 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Hormonit tekee ihmisen ihan pimahtaneeksi.

Ei tee. Jokainen valitsee itse huonon käytöksen. Siinä on aikuisen ja uhmaikäisen ero.

Vierailija
9/17 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä raskaana oleva rähjää ja huutaa työkavereille ja asiakkaille? Vai olisko kuitenkin niin, että ihan ihminen itse valitsee huutaa ja rähinöidä.

Kumma juttu että veemäinen asiakas ei saa huutamaan mutta perheenjäsen saa. Eli kyse on siitä, että ihminen arvostaa työpaikkaa, mutta miestä ei. Jos raskaana oleva ei voi itseään hillitä, pitäisi tämän näkyä kaikissa asioissa.

Vierailija
10/17 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin jatkuvasti huonolla tuulella jossain vaiheessa raskautta. En enää kyllä muista missä mutta yhdessä vaiheessa kaikki ärsytti. Se meni onneksi ohi ja kun vain koitti keskittyä itseensä ja ottaa rauhassa, niin kaikki meni hyvin. Koin myös suurta tarvetta olla yksin.

Itselläni parasta aikaa on ollut loppuraskaus. Silloin on ollut paljon energiaa ja hyvä fiilis. Keskiraskaus ei ole kummassakaan raskaudessa ollut mitään ihanaa aikaa.

Vierailija
11/17 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti joudun tunnustamaan olleeni myös hirveä pirttihirmu raskauden aikana. En ole ylpeä käytöksestäni.

Muistelisin kyllä olotilan helpottaneen loppua kohti.Tee elämästäsi mahdollisimman helppoa.Älä pingota.Tee asioita joista pidät.Hanki ajoissa vauvatarvikkeet, ettei ne stressaa.

Muista ettei stressi tee hyvää sinulle eikä vauvalle.Siinä on kunnolla motiivia rauhoittua.

Muista pyytää myös anteeksi mieheltäsi käytöstäsi.

Vierailija
12/17 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvitelkaa pahin pms-päivä ja sit kuvitelkaa et se fiilis jää päälle. Ja koko ajan kuvottaa ja surettaa mut et tiedä miksi.

Ap

Vierailija
13/17 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvitelkaa pahin pms-päivä ja sit kuvitelkaa et se fiilis jää päälle. Ja koko ajan kuvottaa ja surettaa mut et tiedä miksi.

Ap

Huudatko siis töissä?

Vierailija
14/17 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole onnellinen raskaudesta. Jos ei heti kaikkea kerralla, istahda hetkeksi ja huomaan mite asiat järjestyvät ajallaan. 

Vierailija
15/17 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mulla on nyt vaihdevuosissa tuollainen olo. Raskauksissa ei ollut.

Vierailija
16/17 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla auttaa käytänteisiin keskittyminen. Tärkeiden tavaroiden, vaatteiden, sängyn ostaminen.  Se että keskittää turhautumisenergian siihen et kaikki järjestelyjutut on hyvin hanskassa.

Vierailija
17/17 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole onnellinen raskaudesta. Jos ei heti kaikkea kerralla, istahda hetkeksi ja huomaan mite asiat järjestyvät ajallaan. 

Kiitos

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi