Olen 67-vuotias yksinäinen mies Turusta. Kirjoittelen tänne joka päivä lähinnä seksialoituksia, sanontahan on että siitä puhe mistä puute.
Mun nimi on Jocke ja olen suomenruotsalainen.Olen eläkkeellä ollut jo pari vuotta.
Kommentit (9)
Olen itse sporttinen,siro ja hoikka isotissinen 49 vuotias kauniiksi sanottu. Palstailen lähes joka päivä seksi palstalle koska tykkään seksistä ja siitä on mukava lukea ja kirjoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen itse sporttinen,siro ja hoikka isotissinen 49 vuotias kauniiksi sanottu. Palstailen lähes joka päivä seksi palstalle koska tykkään seksistä ja siitä on mukava lukea ja kirjoittaa.
Naiset ei saa tykätä seksistä, capisci?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tasa-arvon Suomessa voi nainen olla seksuaalisesti aktiivinen. Haloo! Ollaan jo 2000 luvulla.
Huomattu on kyllä, eikä se todellakaan ole muuta kuin huomionhakuisuutta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tasa-arvon Suomessa voi nainen olla seksuaalisesti aktiivinen. Haloo! Ollaan jo 2000 luvulla.
Miksi feministit kertoo aina vuosiluvun vaikka sen tietää kertomattakin? Whats the argument?
Tiedetään mikä vuosi ja jopa mitä kellokin vielä on.
No niin, seisooko ilman pillereitä Jocke??