Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksiviestit

Vierailija
22.03.2024 |

Jos puoliso lähettäisi sulle seksiviestin mutta sillä hetkellä ei esim tee mieli, niin vastaisitko siihen silti jotain?

Tunnen oloni niin tyhmäksi, oltu viikko erillään ja herätessä mielikuvitus laukkasi, lähetin puolisolle viestin kehuen sen varustusta ja kuinka tekis mieli. Sivuutti asian ihan täysin ja suoraan vaihtoi puheenaiheen arkeen. Liekkö liian herkkä olen kun tuli paha mieli, olisin edes sydämen toivonut vastauksena enkä tulla täysin ignooratuksi.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voisi vaikka kiitokset tai kivan emojin lähettää. Eihän kyseessä olisi ahdistava vonkaaminen, vaan huomionosoitus.

Vierailija
2/8 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli just saanut vierasta! Ei kiinnostanut vastailla!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on kyllä. Ehkä ei oo just sillä tuulella mutta jos ehtii puhua arkisista asioista niin ois tuohon pitäny ees jotain reagoida. Ehdottomasti törkeää 

Vierailija
4/8 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kaikista tympeintä, oli sitten kyseessä viesti tai seksialoite, on totaalinen ignooraaminen ja puheenaiheen vaihto.

Vierailija
5/8 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ihana nainen ja moni mies olisi sinusta onnellinen. Tuollaista haluaa JOKAINEN mies kuulla

Vierailija
6/8 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies vastaa usein tosi lyhyesti tai juurikin vaikka pusuemojilla tms mun seksiviesteihin. Ei ole niin hänen juttunsa. Enkä mä niitä nyt usein lähetäkään, mutta joskus kesken työpäivän vaan on pakko kertoa, miten ihanaa oli eilisiltana hänen kanssaan tai miten paljon häntä haluaisin töiden jälkeen.

Vierailija
7/8 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies vastaa usein tosi lyhyesti tai juurikin vaikka pusuemojilla tms mun seksiviesteihin. Ei ole niin hänen juttunsa. Enkä mä niitä nyt usein lähetäkään, mutta joskus kesken työpäivän vaan on pakko kertoa, miten ihanaa oli eilisiltana hänen kanssaan tai miten paljon häntä haluaisin töiden jälkeen.

Minä kanssa usein lähettelen vaimolle tuollaisia viestejä jos edellisenä päivänä on ollu erityisen kiimaista tai pitkään erillään. Hän yleensä ignooraa viestit ja vaihtaa puheenaiheen vaikka vessan siivoukseen tai johonkin muuhun yhtä eroottiseen.

Vierailija
8/8 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mieltä piristäisi seksiviesti kaskellä päivää tai koska vaan jos erillään ollaan. Arvostan sellaisia naisia ketkä kertoo haluistaan kumppanille ja piristää miestään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän