Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttävimmät sanonnat täällä?

Vierailija
21.03.2024 |

Hei nyt oikeestivalot päälle siellä.

Sitten tää "mars", esim. nyt heti pomon puheille mars!

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mee töihin, jätä se sika

Juu ja lisäksi MENKÄÄ TÖIHIN!!!! MENKÄÄ TÖIHIN!!!!! MENKÄÄ TÖIHIN!!!! 70.

"Meillä miekkosella", "meillä miekkonen", voiiiiii V**TU TUO EI OLE SUOMEA!!!

"Minulla kissa ollut levoton viime päivinä." Raivostuttaa kun ei osata käyttää VERBEJÄ ja käytetään sanaa minulla täysin väärin, HUOH!!! 

"Töistä saa rahaa."

Sitten kaikki piilov*ttuilevat kommentit tyyliin: "Ai, ei minulla ole ollut mitään ongelmaa. Mainiosti toimii, kun vaan viitsii vähän nähdä vaivaa/lukea ohjeet/mitä ikinä. Miksi minulla olisi jokin ongelma asian kanssa?"

Sitten se iänikuinen OLETTAMINEN, vaikkei asioista tiedetä yhtään mitään. Kakrujen iseistä jauhetaan aina sillä oletuksella, että kaikki ovat elossa ja yhteistyökykyisiä. Ikinä kysymys ei kuulu: Onko isä elossa? 

Lisäksi en voi sietää sitä miten ventovieraat kertovat mitä kukakin voi tehdä. "Voit ottaa puhelimen käteen ja soittaa. "Voit mennä käymään paikan päällä." Jne.

Mistä hemmetistä sinä tiedät mitä minä voin tehdä?

Vierailija
22/32 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omista lapsista kertominen: Meillä nukutaan, meillä syödään, meillä osataan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mitä esimiehesi/ystäväsi/naapurisi sanoi, kun kerroit asiasta?" Vastauksena johonkin palstan avausviestiin. 

Vierailija
24/32 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen tuota numeroa 70 oli kertomerkki. Se x:n näköinen. Palsta taas vaihteeksi poistelin menemään. Kylläpäs väsyttää, en meinaa ymmärtää mitä edes kirjoitan. 

Vierailija
25/32 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mitä esimiehesi/ystäväsi/naapurisi sanoi, kun kerroit asiasta?" Vastauksena johonkin palstan avausviestiin. 

Juuri nuo rasittavat v**tuiluviestit. Hermo menee... se on ilmeisesti tarkoituskin. 

Vierailija
26/32 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoh. Tuo h**vetin meillä meillä meillä meillä meillä meillä meillä MEILLÄ. Joka hemmetin lauseen alkuun. 

Vierailija
27/32 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poisteli* 

Vierailija
28/32 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina...kaikki...koskaan..jokakerta.

Kokoajan, enään...

Vierailija
29/32 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokaisa salaatti

Vierailija
30/32 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huoh. Tuo h**vetin meillä meillä meillä meillä meillä meillä meillä MEILLÄ. Joka hemmetin lauseen alkuun. 

Olen lapsettomana tätinä eri mieltä. Perheeltä on luonnollista olla varsinkin pikkulapsiaikaan yksikkö nimeltä "me".

Vierailija
31/32 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mee töihin, jätä se sika

Juu ja lisäksi MENKÄÄ TÖIHIN!!!! MENKÄÄ TÖIHIN!!!!! MENKÄÄ TÖIHIN!!!! 70.

"Meillä miekkosella", "meillä miekkonen", voiiiiii V**TU TUO EI OLE SUOMEA!!!

"Minulla kissa ollut levoton viime päivinä." Raivostuttaa kun ei osata käyttää VERBEJÄ ja käytetään sanaa minulla täysin väärin, HUOH!!! 

"Töistä saa rahaa."

Sitten kaikki piilov*ttuilevat kommentit tyyliin: "Ai, ei minulla ole ollut mitään ongelmaa. Mainiosti toimii, kun vaan viitsii vähän nähdä vaivaa/lukea ohjeet/mitä ikinä. Miksi minulla olisi jokin ongelma asian kanssa?"

Sitten se iänikuinen OLETTAMINEN, vaikkei asioista tiedetä yhtään mitään. Kakrujen iseistä jauhetaan aina sillä oletuksella, että kaikki ovat elossa ja yhteistyökykyisiä. Ikinä kysymys ei kuulu: Onko isä e

Jos menee noin tunteisiin niin miksi et kerro kaikkea suoraan aloituksessa? Ei muilla ole mitään kristallipalloa, jolla näkisi mitä AP voi tehdä ja mitä ei voi. Ja suurin osa lapsien isistä on elossa vaikka eivät olisikaan lapsen elämässä mukana, joten miksi pitäisi "onko elossa"? Vai pitääkö kaikki muutkin harvinaiset tapaukset erikseen kysyä ennen kuin niistä on suotavaa kertoa?

Vierailija
32/32 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kommentti on ilmoitettu.

Kommenttisi on jonoutettu moderointia varten ja julkaistaan hyväksynnän jälkeen.

Jassoo, tämmönen ketju! En oisi uskonut!

joo eikä julkaistu niitä joista kirjoitin!

MIKSI ALAPEUKKU?

En ymmärrä.