Taidanpa laittaa butter chikenit tulille
Kommentit (13)
Tein eilen ig_orin kanaa 1,5 kg kanasta ja just taitaa vielä pari annosta olla. (eilen söi neljä)
No niin, valmista ja ääntä kohti. Meinaa kieli mennä mukana😋😋
Vierailija kirjoitti:
Tein eilen ig_orin kanaa 1,5 kg kanasta ja just taitaa vielä pari annosta olla. (eilen söi neljä)
Hyi helvetti jotain iigorin kanaa. Kerran olen maistanut ja toista kertaa ei tarvitse.
Olisko hyvää reseptiä?
Tosin lähikaupasta oli kaikki kermat loppu..
Joo!
Foodoran muuli tuo ilmaiseksi ovelle. Hmmm.. Millähän raflalla on tällä kertaa butteri alennuksessa joku 15e iso satsi, josta syö kahdesti. Taitaa se ammattilaisen setti olla kuitenkin parempi kuin oma räpellys.
Vierailija kirjoitti:
Juuri pilkoin kanafileet maustumaan, kohta herkutellaan.
Kannattaa joskus kokeilla näitä curryjä myös paistileikkeestä tai luullisesta kanasta.
Vierailija kirjoitti:
Joo!
Foodoran muuli tuo ilmaiseksi ovelle. Hmmm.. Millähän raflalla on tällä kertaa butteri alennuksessa joku 15e iso satsi, josta syö kahdesti. Taitaa se ammattilaisen setti olla kuitenkin parempi kuin oma räpellys.
Tämä.
Vain joku köyhä älykääp1ö tekee enää itse, kun nekkeri tuo kaikki safkat ovelle pilkkahintaan valmiina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo!
Tämä.
Vain joku köyhä älykääp1ö tekee enää itse, kun nekkeri tuo kaikki safkat ovelle pilkkahintaan valmiina.
Juup nekkerit kuskaa ja intialaiset vi nosilmät kokkaa.
Juuri pilkoin kanafileet maustumaan, kohta herkutellaan.