IL: Sara Siepistä julkaistaan elämänkerta
Somevaikuttaja Sara Sieppi kertoo Instagramissa, että hän aikoo julkaista elämäkerran marraskuussa.
Sieppi kertoo kirjasta promokuvan kera. Kirjan nimi on Sara Sieppi Oliks sulla vielä jotain?
Aiotteko hankkia Saran elämänkertateoksen?
Kommentit (143)
En aio. Tuskin mitään kovin mielenkiintoista hänen elämässään. Ei vaikuta mielenkiintoiselta persoonaltakaan.
Onkohan S raskaana? Mietin viime aikojen kuvii
elämänkerta tulee tehdä ehtoo puolella. ei kesken elämän.
Joku semmoinen 4-sivuinen esite?
Vierailija kirjoitti:
En aio. Tuskin mitään kovin mielenkiintoista hänen elämässään. Ei vaikuta mielenkiintoiselta persoonaltakaan.
Totta, esim NorppaLive paljon mielenkiintoisempaa katsottavaa kuin ton entisen varamissin InstaGram.
Ja Norppa sentään kantaa kilonsa ylpeydellä, ja liikkuu hyvin vedessäki. Eikä valita ja ole määkimässä kaikesta mediaan.
Totta Mooses aion hankkia sen yhden sivun lehdykän.
Mistä se aikoo kertoa siinä kirjassaan? Miten kaikki on sille kateellisia, ja mitkä tuotteet on hyviä joihin kannattaa käyttää antamansa alennuskoodi?
Ja antaa todella "vakuuttavan" kuvan somevaikuttajasta, kun mieli muuttuu vähän väliä jokaisen shampoon, meikkituotteen ja yhteistyökumppanin suhteen. Mutta ääliöt seuraajat uskoo kaiken, ja ostaa, koska ovat lampaita.
Vierailija kirjoitti:
Mistä se aikoo kertoa siinä kirjassaan? Miten kaikki on sille kateellisia, ja mitkä tuotteet on hyviä joihin kannattaa käyttää antamansa alennuskoodi?
Ja antaa todella "vakuuttavan" kuvan somevaikuttajasta, kun mieli muuttuu vähän väliä jokaisen shampoon, meikkituotteen ja yhteistyökumppanin suhteen. Mutta ääliöt seuraajat uskoo kaiken, ja ostaa, koska ovat lampaita.
Niin, ja muistaa toki kertoa miten raskasta työtä somettaminen on. Ne jotka arvostelevat hänen työnsä raskautta ovat kiusaajia.
Vitsit kuinka mielenkiintoista. Pitääpä hankkia. Kai sillä takan nyt muutaman kerran sytyttää.
Sisältö lienee "siis kaikki on niinku siis mulle kauheen kateellisia, varsinki mammat vihaa ja on katkeria" tai jotain muuta tyypillistä valitusta ja toisten leimaamista?
Vierailija kirjoitti:
Sisältö lienee "siis kaikki on niinku siis mulle kauheen kateellisia, varsinki mammat vihaa ja on katkeria" tai jotain muuta tyypillistä valitusta ja toisten leimaamista?
Tää ketju osoitti jo naisvihan ja Saran maalittamisen.
Hyvä Sara! Oot tehny kaiken sen mistä vain mä voin haaveilla! Terkkuja Saralle, vaikka en häntä tunnekaan. Oon sulle hyvällä tavalla kateellinen ja onnellinen sun puolesta!
Vierailija kirjoitti:
Joku kirjoitti täällä, siinä poistetussa ketjussa että arpoi kaksi Louis Vuittonin pikkulompakkoa tai koteloa instassaan, ja että ne olis ollut pikkusiskolta saatuja lahjoja, se pikkusisko keneen katkaisi välit ilmeisesti koska pikkusisko oli heidän Espanjan matkalla saanut enemmän positiivista huomiota paikallisilta miehiltä koska luonnonkauniimpi, joten kateus ja katkeruus nuorempaa kohtaan. Itepä on vanhentanut itsensä runsailla täyteaine ja botoksihoidoilla joten syyttäkööt vain itseään.
En nähnyt että niitä Vuittonin pikkupussukoita olisi arvottu, mielestäni ne näkyi uuden kämpän laukkuhyllyllä edelleen sen ottamalla somevideolla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää ketju osoitti jo naisvihan ja Saran maalittamisen.
Naisvihaa on ahterissas.
Jos elää vaikka 80 vuotiaaksi, hän ehtii tekemään monta jatko-osaakin elämänkerralleen.
Tiedän jo nyt, etten tule lukemaan hänen elämänkertaansa
Vierailija kirjoitti:
Hyvä Sara! Oot tehny kaiken sen mistä vain mä voin haaveilla! Terkkuja Saralle, vaikka en häntä tunnekaan. Oon sulle hyvällä tavalla kateellinen ja onnellinen sun puolesta!
Ja Sieppo ei edes katsois suhun päinkään vastaan tullessa, kun sulla ei ole mitään upeita logollisia käsilaukkuja :D Mut mene fanittaan ja tykkäämään lisää lammasmaisesti seuraten ja määkien.
Kuinka vanha se on?
Mikä sairaus sillä on?
Ylähuulessa on jotain vialla. Muuttunut vuosien varrella.
Käyttääkö se peruukkia? Kalju?
Sara Siepistä elämänkerta. Mahtavaa, tiedossa meret seisauttavaa lukemista🤪🤪🤪
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
HUUTISTA :D