Biisi, jonka kuuntelemiseen et kyllästy koskaan?
Kommentit (133)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Lempikappaleeni. :3 M25
Japanilaisten naisten perään kuolaavat ja niitä panevat miehet ovat limaisia! 🤮🤮🤮
Katkeran inkkelinaiset rääkymistä. :) :) :) M25
Sori mutta miehenä pidän kaikkea aasialaista järkyttävänä humpuukina. Kaikki ongelmat on lähtöisin idästä.
Aaah, The Supremes ja Stop! In the Name of Love.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monet Petula Clarkin hittikipaleet, kuten vaikkapa Downtown, I Know a Place, My Love, A Sign of the Times ja Don't Sleep in the Subway.
Miksi ei saisi nukkua metrossa?
Kuuntele laulu, niin saat selville syyn.
Joku klassinen teos...
Beethovenin kuutamosonaatti. Tai joku vastaava. Sibeliuksen viulukonsertto.
Kyllä mä jokaiseen pop- tai rock-biisiin kyllästyn jossain vaiheessa, vaikka on niitä sellaisia kestosuosikkejakin mitä on kiva kuunnella aina silloin tällöin uudestaan.
Eaglesin Hotel California on aina kiva kuunnella joskus uudestaan erilaisina sovituksina, mutta ei kovin usein.
Deep Purplen Child in Time aina joskus uudestaan.
Sitten jotain Jimi Hendrixin biisejä aina joskus.
Jotain jazz- tai blues-klassikoita aina joskus.
Laila Kinnusen laulu säväyttää mua aina, vaikken ole mikään iskelmä-fani muutoin, mutta Laila Kinnusessa oli jotain erittäin spesiaalia. Asiaa en osaa selittää, se on vain joku tunne, jota ei ole muissa suomalaisissa laulajissa. Pidän häntä selvästi Suomen kaikkien aikojen parhaana naislaulajana. Eli jotkut hänen laulamistaan balladeista kestävät kuuntelua vaikka kuinka paljon.
Laila Kinnusen Hand jive vuodelta 1958. Sitä levyttäessään aistii oikein hyvin sen, että hän on nauttinut laulusta ja sen levyttämisestä.
Vierailija kirjoitti:
Joku klassinen teos...
Kyllä mä jokaiseen pop- tai rock-biisiin kyllästyn jossain vaiheessa, vaikka on niitä sellaisia kestosuosikkejakin mitä on kiva kuunnella aina silloin tällöin uudestaan.
Eaglesin Hotel California on aina kiva kuunnella joskus uudestaan erilaisina sovituksina, mutta ei kovin usein.
Laila Kinnusen laulu säväyttää mua aina, vaikken ole mikään iskelmä-fani muutoin, mutta Laila Kinnusessa oli jotain erittäin spesiaalia. Asiaa en osaa selittää, se on vain joku tunne, jota ei ole muissa suomalaisissa laulajissa. Pidän häntä selvästi Suomen kaikkien aikojen parhaana naislaulajana. Eli jotkut hänen laulamistaan balladeista kestävät kuuntelua vaikka ku
Tiet?
Putin, jonka kuuntelemiseen en kyllästy koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Joku klassinen teos...
Laila Kinnusen laulu säväyttää mua aina, vaikken ole mikään iskelmä-fani muutoin, mutta Laila Kinnusessa oli jotain erittäin spesiaalia. Asiaa en osaa selittää, se on vain joku tunne, jota ei ole muissa suomalaisissa laulajissa. Pidän häntä selvästi Suomen kaikkien aikojen parhaana naislaulajana. Eli jotkut hänen laulamistaan balladeista kestävät kuuntelua vaikka ku
Laila levytti tämän puolalaisen laulun suomeksi Puolassa. Harjoitteluaikaa oli annettu todella minimaalisesti: vain vuorokausi, mutta hyvähän siitä tuli, kun oli kyseessä hänenlaisensa rutinoitunut musiikin ammattilainen.
Vierailija kirjoitti:
Putin, jonka kuuntelemiseen en kyllästy koskaan.
Putte voisikin levyttää esimerkiksi laulun nimeltä Let's Kill Them All, jos sellainen vain sattuisi olemaan.
Savage Garden - To the moon and back
Disturbedin versio Sound of silencesta
Aivan uskomaton 🔥
Dream Theater - Octavarium
Mestariteos kertakaikkiaan.