Biisi, jonka kuuntelemiseen et kyllästy koskaan?
Kommentit (133)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Lempikappaleeni. :3 M25
Japanilaisten naisten perään kuolaavat ja niitä panevat miehet ovat limaisia! 🤮🤮🤮
Katkeran inkkelinaiset rääkymistä. :) :) :) M25
Summertime - Janis Joplin live versio
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sliippareiden syö lanttuva,jonka kai "lauloi" taiteilija Eric Hammond?
Suorastaan paranormaalin energinen taide-performassi, en tiedä voiko edes sanoa biisiksi.
(sanoppas päivää pukille, sanoppas päivää) Min en oo mikään pukki ! Minä oon tavallinen ihminen !
Minä syön lanttuva ! se on minun herkkuva !
just tuo alku! kuvittelin mielessäni miten joku marketin joulupukki repeää kesken duunia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Japanilaisten naisten perään kuolaavat ja niitä panevat miehet ovat limaisia! 🤮🤮🤮
Katkeran inkkelinaiset rääkymistä. :) :) :) M25
ja tarvitaanhan sitä limaa yleensäkin pannessa, myös suomalaisia limamonttuja siis.
Oikeastaan hassua käyttää tuota limaista haukkumasanana- sehän tarkoittaa, että nainen on kiihottunut ja erittää limaa(häveliäämmin on kostunut) joten kaikki on kuin pitääkin!
Anssi Tikanmäki Aamu lakeuksilla
Aina mun pitää siivota..aina mun pitää tiskata...aina mun pitää...
Sepultura -inner self
Slayer -mandatory suicide
Nightwish Ghost Love Score, Dark Chest Of Wonders, Ever Dream.
ERRA - Vanish Canvas feat. Courtney LaPlante
Tykkään tässä biisissä herkkien ja voimakkaiden kohtien vaihtelusta. Muutenkin saan kertosäteestä aina voimaa. Monesti joku hetki särkee sydämeni, mutta elän toivossa, että joskus elämäni paranee. Kuuntelin joskus tätä päivittäin.
Vierailija kirjoitti:
Monet Petula Clarkin hittikipaleet, kuten vaikkapa Downtown, I Know a Place, My Love, A Sign of the Times ja Don't Sleep in the Subway.
Miksi ei saisi nukkua metrossa?