Kun lakot vain jatkuvat, niin miten kukaan
voi enää autoilla, kun polttoaineet loppuvat asemilta?
Millä sitten ihmiset töihin menevät? Varsinkin maaseudulla asuvat.
Kommentit (25)
ei reaalisosialismissa ajeta autoilla. Eikä mennä töihin
Bensa ei ole loppumassa Suomesta.
Se on ilmoitettu useita kertoja.
Työpaikka menossa. Kiitos vtun paljon vaan!!
Joko ostavat sähköauton tai eivät mene töihin. Lakkojen TARKOITUS ON HAITATA IHMISTEN ELÄMÄÄ JA TÄTÄ MAATA NIIN ETTÄ TUNTUU! Itse kannatan kaikkien alojen yleislakkoa. Kaikki seis niin eiköhän ala hallitus taipua.
Vierailija kirjoitti:
Joko ostavat sähköauton tai eivät mene töihin. Lakkojen TARKOITUS ON HAITATA IHMISTEN ELÄMÄÄ JA TÄTÄ MAATA NIIN ETTÄ TUNTUU! Itse kannatan kaikkien alojen yleislakkoa. Kaikki seis niin eiköhän ala hallitus taipua.
sitten vassarit valtaan ja IMF vaatii muutokset. PROFIT!
Vierailija kirjoitti:
Oma oksa tosiaan kannattaa sahata. Enitenhän tämänkin lakon seurakset osuvat SAK:n jäseniin lomautusten, irtisanomisten ja tehtaiden lopettamisen muodossa. Satamat automatisoituu ja vaihtoehtoisia tapoja on jo keksitty jotta ahtaajia ei tarvisi. Teslamiestä ei paljon lakot paina, sähköä riittää ja jos banaanit loppuu niin voi lentää ulkomaille niitä syömään.
Vierailija kirjoitti:
Eivät mitenkään. Tämä ei ay liikettä kiinnosta ollenkaan. Jos työntekijä ei tule töihin, saa hänen työsuhteen purkaa. Silloin ei tule edes irtisanomisajan palkkaa.
Joka ikinen päivä olen autolla duuniin mennyt. Eikä ole läheiseltä huoltoasemalta bensa-asemalta bensa loppunut.
Lakko koskee vain Neste yhtiöitä. Nesteen Jalostamoa.
Muualta ajetaan bensaa säiliöautoilla pitkin Suomea, huoltoasemille
ja kyimäasemille.
Idiootit !
Heh, ei ole enää kohta lakkoilijoilla työpaikkaa, johon palata. :)
Miten meni noin niinkuin omasta mielestä, vassarit?
Täällä taas kusipäät louskuttaa leukojaan, vaikka eivät edes tiedä eivätkä käsitä, mitä bensa-lakko tarkoittaa. Eikö teitä koskaan hävetä oma vähä-älyisyytenne.
Bensaa saa Suomessa koka ajan, huolimatta siitä että lakko jatkuu vielä ensiviikon.
Luuliko joku että ay-liike oikeasti on työntekijän puolella? 😂
Vierailija kirjoitti:
Ihminen, joka käyttää tätä "miten meni noin niinkuin omasta mielestä" lausetta, ei voi olla kovin älykäs.
Tuo koko bensapula Ilttiksen masinoimaa klikkiotsikoinnin kerjuuta/paniikin lietsontaa.
Bensaa on, se ei ole loppumassa. Juu, yksittäisellä asemalla voi välillä vajetta olla, mutta tuossa sama kun muussakin hamstraamisessa: tavaraa riittää kyllä, mutta kun Möttöset ja Makkoset pnakiikissa kahmivat milloin talon täyteen vessapaperia, milloin tynnyrittäin bensaa --> tavaraa kuluu normaalia nopeammin --> se loppuu vaikka pulaa ei ole!
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Ei kyllä äly loista! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät mitenkään. Tämä ei ay liikettä kiinnosta ollenkaan. Jos työntekijä ei tule töihin, saa hänen työsuhteen purkaa. Silloin ei tule edes irtisanomisajan palkkaa.
Joka ikinen päivä olen autolla duuniin mennyt. Eikä ole läheiseltä huoltoasemalta bensa-asemalta bensa loppunut.
Lakko koskee vain Neste yhtiöitä. Nesteen Jalostamoa.
Muualta ajetaan bensaa säiliöautoilla pitkin Suomea, huoltoasemilleja kyimäasemille.
Idiootit !
Otapa ny ekana selvää kuka ne suomen bensat jalostaa.
Ay liike haluaa heikentää työntekijöiden valtaa. Menkää vaan töihin jatkossakin.
T: työtön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma oksa tosiaan kannattaa sahata. Enitenhän tämänkin lakon seurakset osuvat SAK:n jäseniin lomautusten, irtisanomisten ja tehtaiden lopettamisen muodossa. Satamat automatisoituu ja vaihtoehtoisia tapoja on jo keksitty jotta ahtaajia ei tarvisi. Teslamiestä ei paljon lakot paina, sähköä riittää ja jos banaanit loppuu niin voi lentää ulkomaille niitä syömään.
Kyllä se osuu niihin muihinkin. Vaikea kuvitella että globaaalisti joku Suomen EK:n "pikkupomot" kelpaavat isoihin saappaisiin maailmalle, -ne jotka kelpaavat ovat JO siellä! Saahan siinä varmaan kultaisen kädenpurituksen millä elelee lopun ikäänsä kun firma X siirtää toiminnat kaukomaille, mutta uskallan väittää, että helpommin se duunari vastaavan työn löytää mitä "pomot".
Lisäksi vai tomppeli ei ymmärrä sitä, että jos ei orjana halua olla, niin hallituksen toimia on vastustettava NYT.
Jokainen voi omalla kohdallaan miettiä, haluaako elää yhteiskunnassa missä duunarinkin palkalla elää, vai yhteiskunnassa missä pitää nälkäisenä sillan alta vaeltaa tehtaaseen töihin.
Minä elän ennemmin vapaana ja köyhänä, palkka jos tippuu, tippuu hanskat samalla.