Haluan vauvan!!! ja olen lesbo..
Ihan vakituisessa parisuhteessa naisen kanssa. Haluaisimme lapsen, mutta en halua mihinkään klinikalle tongittavaksi..
Mistä ihmeestä lähden etsimään miestä luovuttajaksi? Tämän palstan sateenkaari-osio on aika pystyynkuollut, enkä oikein kehtaisi alkaa vastaantulijoiltakaan kyselemään...
Olisiko mammoilla idoita, tai miehiä lainata? ;)
Kommentit (88)
Ota yhteyttä siitän kummankin. Jorma
ota yhteyttä hoidan kummankin
Tämä sairas aloitus on 14v vanha.
Minä haluan eurojackpotin päävoiton. Ja olen hetero. Siis hyvä ap, nuo sinun mainitsemat asiat ei liity toisiinsa.
Kahden naisen tai miehen kesken raskaus on ihan mahdoton. En ole vastuussa enkä vihapuhuja, totean vain faktat. Luonto on tehnyt nämä valinnat.
Joko olet lesbo/homo TAI elät semmoista elämää, että saat sen lapsen. Otat miehen ja kärsitte molemmat. Silloin ehkä saat sen lapsen, jos olette hedelmällisiä.
Mutta kyllä itse suosittelen että jos kerran lesbo olet, niin pysyisit lapsettomana. Elät lesbona. Se on varmasti paljon mukavampaa kaikille. Ja sitten lapsettomuus on sinun elämänosasi.
Kaikkea tahtomaansa täällä ei saa kukaan.
Ei, kaikkea ei tosiaan voi saada. Laitetaanpa aikuisten tarpeiden ja halujen sijasta se hypoteettinen lapsi keskiöön.
Lapsi haluaa olla kuten muutkin. Hän haluaa tavallisen, ns. normaalin perheen. Äidin ja isän.
Ajattelisitte asiaa sen lapsen kannalta.
Sulla on se lesboelämä. Pidä se. Se on sulle paras tapa olla.
Ja sulla on se ikävä kyllä vain länsimaisten luksusta, etuoikeus, että voit elää sillä tavalla ja olla turvassa.
Ei sen pitäisi tietenkään olla luksusta vaan perusoikeus, ihmisoikeus.
Mutta tiedämme että valtaosa maailman seksuaalivähemmistöihin kuuluvista ihmisistä ei voi elää vapaasti niin kuin sinä.
Sekin on jo tosi paljon saatu elämältä että voit elää kuten elät. Ei ole kauaa kun lähes kaikki meilläkin olivat kaapissa, pakkoliitoissa ja onnettomia.
Etsi onnesi siitä mitä jo on. Älä huijaa miehiä äläkä monista itseäsi tänne kärsimään ja kiusatuksi oudosta perheestään, jota hän ei haluaisi.
Isättömyys on lapsille sitä paitsi todella kova paikka.
Ole ihmeessä lesbo. Ole ylpeä. Eikö se oo just se teidän juttukin? Pride. Ole se mahtava täti ja turvallinen aikuinen lapsille ympärilläsi.
Kaikista heteroistakaan ei tule vanhempia, vaikka kuinka haluaisivat. Yhtä lailla eivät hekään voi sitä perhekokoaan itse päättää.
Voin auttaa itse toimituksessa menee alle minuutti.
-pika pete
Kannattaa katsoa vähän geenejä. Koirien perinnölliset sairaudet tutkitaan tarkemmin.
No sitten joku mies runkkaa kondomi pippelin päällä, laukeaa sinne ja sinä laitat sen kondomin pimppiin.