Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tupakoitsijoiden puolisot

Vierailija
18.01.2007 |

Eikö teitä häiritse se kamala tupakan haju, joka leijailee puolisostanne ja hänen vaatteistaan?

Minua ainakin tuo haju häiritsee kovasti(!) vaikkakin tupakan savu haisee omalla tavallaan ihan hyvälle, mutta se haju mikä pinttyy ihmiseen, hengitykseen ja vaatteisiin... yök!

Mieheni aloitti tupakoinnin n vuosi sitten ja olen sanonut miehelleni tuosta hajuhaitasta ja olen jopa sanonut, ettei haiseva mies kiihota minua ollenkaan niin kuin ennen hyvän tuoksuisena. Mutta mies ei vaan pääse/halua päästä tupakasta eroon.

Oikeastaan tuo miehen tupakointi onkin minulle suurempi ongelma kuin miehelle :/

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisiällä? Mä en mitään muuta kadu nuoruudestani kuin tupakanpolton aloittamista, nyt olen ollut kohta 3kk ilman ja ihana olo! Töitä on tehty tämän eteen ja on ollut sen arvoista.

Mieheni polttaa muutaman jos juo olusen/kaksi. Haisee kyllä aivan hirveälle ja aina ajattelenkin miltä olen haissut viimeiset 20-vuotta, hyh.

Vierailija
2/6 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ukkonsa kaa ;D

Vierailija
4/6 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on kyllä muutaman kerran yrittänyt myös lopettaa, muttei kai tosissaan, koska ei ole onnistunut. Minua hänen polttamisensa ärsyttää nykyisin ihan suunnattomasti! Tiedän, että lopettamisen pitäisi olla hänen oma päätös (niinkuin polttamisenkin tietenkin), onhan hän aikuinen mies. Siitä huolimatta piikittelen häntä tupakasta, varoittelen haitoista ja joskus olen kiukkuisena sanonut että hän ällöttää minua. Toivon kovasti että hän vielä lopettaisi..

Vierailija
5/6 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuu ettei mies välitä mun terveydestä. on ollu kans vuoden polttamatta mutta alottaa aina. en pussaa jos on polttanu. yöks

Vierailija
6/6 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni haiskahtaa vain harvoin. Hän polttaa tupakkaa oven luona, ulkopuolella. Kun hän tulee sisään ja sää on erityisen lämmin tai tuuli on tuonut savun takaisin, silloin haju tulee voimaakkaana. Muuten hän ei haise. Hän pitää hyvää huolta hygieniastaan, joten sen takia kai ei tupakan haju pysy hänessä pitkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme