Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko mitää yhtä irstaan kiihottavaa

Vierailija
20.03.2024 |

Kuin nähdä vanha lihavahko mies naimassa kaunista hoikkaa nuorta naista?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, minä naimassa isotissistä bbw naista.

Vierailija
2/6 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin katson samoja videoita. Parhautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma suosikkini PerSu!

Vierailija
4/6 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, kiihottavampaa on katsoa kaunista nuorta naista naivan kolme vanhaa irstasta setää.

Vierailija
5/6 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On, kiihottavampaa on katsoa kaunista nuorta naista naivan kolme vanhaa irstasta setää.

Pääsisipä katsomaan vierestä tällaista orgiaa

Vierailija
6/6 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kiihottaa minuakin, ja olen nainen. Tosielämässä tätä on vaikea toteuttaa. Olen tavannut vain yhden vanhemman, n 60v miehen, joka oikeasti jaksaa nussia. Hän on mies kuin suoraan tuollaisesta fantasiasta. Päällepäin arvostettu kunnon mies, ja salaa himoaa ja nauttii nuoresta pillusta. Ah, niin kiihottavaa.

Mutta pääasiassa miehiltä kunto loppuu alkuunsa, tai on seisokkiongelmaa, tms. Viiskymppinenkin lihavahko mies ei usein paljoa jaksa. Kannattaa ehdottomasti pitää kunnostaan huolta, siis jo ennen keski-ikää, jos haluaa vielä vanhempana hyvän seksielämän. Muuten helposti käy niin, että haluja on, mutta fyysinen puoli pettää. Siinä sitten on nielemistä tilanteessa.

Itse olen nyt lähes kokonaan jättänyt fantasioinnin tasolle tämän ikäfantasian, kun niin usein olen pettynyt lopputulokseen. Seksiä on siis nuorempien miesten kanssa, nelikymppisistä monet vielä jaksaa hyvin.