Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Allergiasta tietävät, hoi! Allergiaa vai jotain muuta?

18.01.2007 |

Kirjoittelin toisessa avauksessa influenssarokotteesta ja siitä tulleesta ihottumasta. Rokote saatu kahdessa osassa joulukuun alussa ja tammikuun alussa.

Oudot jutut vain jatkuu.......

Mitään allergioita pojalla (3v 7kk) ei ole, ainakaan todettu testeillä.

Tiistaina hoidosta tultaessa pojalle nousi kuume ja oli ihan veto veks koko illan. Joskus siinä illansuussa joi Pirkka metsämansikkapillimehua ja sen jälkeen huomasin käsivarren sisäpuolella taas 5 samanlaista ihottumaa. Nyt kun tarkemmin rupesin miettimään asiaa niin oli rokotuspäivän iltana myös juonut samaa pillimehua. Mitäköhän tässä nyt tulisi tehdä? Uskaltaako antaa samaa pillimehua ollenkaan? Pitäiskö varata lekurille aika alletgiatesteihin? Antaako ne luotettavan kuvan näin pienellä? Olen jostain kuullut, että vasta noin 5 vuoden iässä prick-testit antaa luotettavan tuloksen, onko näin?

Kiitos jos joku jaksaa vastata! Kokemusta kun meillä ei ole mistään allergioista!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänelle tulee rakkoja suuhun.

Mitä pillimehupurkissa lukee, onko siinä mukana oikeaa mansikkaa vai pelkkää mansikka-aromia?

Tuo kuume vain ei minusta sovi allergiaan, tietääkö joku muu paremmin?

Kokeile uudestaan antaa mansikkapillimehua tai mansikkaa (kun iho-oireet ensin katoaa), itse olen testannut hipaisemalla mansikkaa korvan taakse ja sinne nousi punoittava läiskä. Tämä toki on vaan kotitestaus, jos haluat selvyyttä asioihin niin allergialääkärille vaan aikaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla