Iltalehden kommenttiosio muutos?
Onko vain mulla nyt joku bugi vai miten on mahdollista että kaikissa uutisissa, uusissa ja vanhemmissa on kommentointi päättynyt-laatikko? 😳
Olen kirjautuneena joten se ei ole syy, mutta onko teillä muilla sama ilmestynyt tänään? Eihän nyt noin pian osiot mene kiinni kun 5 min menny uutisen ilmestymisestä..
Kommentit (9)
Mulla myös, jätin palautetta. Ihme kun ei nää edes omaa nimimerkkiä.
Jumissa taas, jotain säätöä jossain päin.
Kuka lukee jotain IL:llää? Kaikki keltainen roskalehdistö pitäisi kieltää lailla.
Kiitos vastauksista, en sitten ole siis ainut.
Kommenttikentät suljetaan viimeistään silloin kun alkaa tulla vääränlaisia mielipiteitä esille. Itseasiassa "kolumneissa" ja muissa toimittajien kapeaa maailmankatsomusta pakottavissa jutuissa ei ole kommentointia alkuunkaan, ettei kukaan pääse vahingossakaan oikomaan toimittajien harhoja.
Vierailija kirjoitti:
Kommenttikentät suljetaan viimeistään silloin kun alkaa tulla vääränlaisia mielipiteitä esille. Itseasiassa "kolumneissa" ja muissa toimittajien kapeaa maailmankatsomusta pakottavissa jutuissa ei ole kommentointia alkuunkaan, ettei kukaan pääse vahingossakaan oikomaan toimittajien harhoja.
Nyt siinä on bugi, koska ei näe edes omaa kommenttihistoriaa.
Persut ulisevat nyt niin sankoin joukoin, että lehden kommenntikenttäkin kaatuu?
👆