Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mitään makeuttamatonta jääteetä tai jääkahvia?

Vierailija
19.03.2024 |

En tykkää makeasta. Haluaisin välillä ostaa kaupasta jonkun jääteen tai jääkahvin (jäälatten tms), mutta ne on kaikki niin makeita. Jos sokeriton niin täynnä muita makeutusaineita. Saakohan mistään sellaista, mikä ei olisi makea? Jenkeissä sai nimittäin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kun teet itse. Tällöin voi säätää sokerin määrää.

Vierailija
2/7 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aasialaisissa kaupoissa on, etenkin japanilaiset jääteet. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kun teet itse. Tällöin voi säätää sokerin määrää.

Kyllä teenkin. Mutta usein on tilanne että en ole kotona. Esim pitkä työpäivä, töiden jälkeen harrastuksiin tai erilaisia matkoja ja reissuja.

Vierailija
4/7 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse on helppo tehdä omanmakuisensa jääteen.

Vierailija
5/7 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Termospulloon kotoa mukaan itse valmistettua sokeritonta jääteetä tai jääkahvia.

Vierailija
6/7 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taattua aaveeta. Kun joku kysyy saako kaupasta ostaa jotain tiettyä juttua niin tulee monta kommenttia että itse voi tehdä. Ei kysytty itse tekemistä vaan kaupan valikoimia.

Vierailija
7/7 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taattua aaveeta. Kun joku kysyy saako kaupasta ostaa jotain tiettyä juttua niin tulee monta kommenttia että itse voi tehdä. Ei kysytty itse tekemistä vaan kaupan valikoimia.

No kun sieltä lähikaupasta ei yleensä löydy niitä vähäsokerisia jäätee ja - kahvijuomia eikä ole apn kuvaamissa tapauksissa yhtäkkiä mahdollista lähteä jostain spessummasta kaupasta täällä mainittuja japanilaisia juomia etsimään niin useampi on todennut helpommaksi tavaksi saada haluamaansa juomaa valmistamalla sen etukäteen itse termariin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi