Onko mitään makeuttamatonta jääteetä tai jääkahvia?
En tykkää makeasta. Haluaisin välillä ostaa kaupasta jonkun jääteen tai jääkahvin (jäälatten tms), mutta ne on kaikki niin makeita. Jos sokeriton niin täynnä muita makeutusaineita. Saakohan mistään sellaista, mikä ei olisi makea? Jenkeissä sai nimittäin.
Kommentit (7)
Aasialaisissa kaupoissa on, etenkin japanilaiset jääteet.
Vierailija kirjoitti:
On kun teet itse. Tällöin voi säätää sokerin määrää.
Kyllä teenkin. Mutta usein on tilanne että en ole kotona. Esim pitkä työpäivä, töiden jälkeen harrastuksiin tai erilaisia matkoja ja reissuja.
Itse on helppo tehdä omanmakuisensa jääteen.
Termospulloon kotoa mukaan itse valmistettua sokeritonta jääteetä tai jääkahvia.
Taattua aaveeta. Kun joku kysyy saako kaupasta ostaa jotain tiettyä juttua niin tulee monta kommenttia että itse voi tehdä. Ei kysytty itse tekemistä vaan kaupan valikoimia.
Vierailija kirjoitti:
Taattua aaveeta. Kun joku kysyy saako kaupasta ostaa jotain tiettyä juttua niin tulee monta kommenttia että itse voi tehdä. Ei kysytty itse tekemistä vaan kaupan valikoimia.
No kun sieltä lähikaupasta ei yleensä löydy niitä vähäsokerisia jäätee ja - kahvijuomia eikä ole apn kuvaamissa tapauksissa yhtäkkiä mahdollista lähteä jostain spessummasta kaupasta täällä mainittuja japanilaisia juomia etsimään niin useampi on todennut helpommaksi tavaksi saada haluamaansa juomaa valmistamalla sen etukäteen itse termariin.
On kun teet itse. Tällöin voi säätää sokerin määrää.