Keinoja syödä ilmaiseksi? Joo olen pa. Onko ilmaita lounaita stadissa?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Osallistu maistijaistapahtumaan. Minä esimerkiksi olin kerran maistelemassa viinejä ja juustoja. Ei maksanut mitään. Joutui kyllä antamaan arvosanan. Maistelugallup
Missä tollasia on? Ei taida ovet olla auki ihan kaikille. Varmaan harvat ja valitut pääsee. Muutenhan siellä olisi kaikenmaailman spuget maistelemassa viiniä ja juustoja.
Varmaa joku ruokajono. Tai sit voit dyykata.
Eikö jossain seurakunnissa ole jotain yhteisöruokailuja, voi maksaa 1 euron
Ruokajakelu on ilmaista. Tai tuppaudut jollekin kaverillesi tai sukulaisellesi ruoka-aikaan. Moni kutsuu syömään.
Jotkut yhdistykset tarjoavat lounasta parilla eurolla. Jos sekin on liikaa, niin sitten ostat kaurahiutaleita ja syöt puuroa. Lautasellinen ei montaa senttiä maksa.
Tai sitten kerjäät rahat tai keräät tyhjiä tölkkejä tai pulloja.
Tulet meille kotiin käymään ja syömään perheen kanssa
Missä päin olet? Jossain Kallion tienoilla on Pelastusarmeija. Saa kai sieltä leipää. Ehkä ei soppaa enää.
Nistit aukaisevat linkkarilla nakkipaketin ja syövät niitä kaupassa.
Mee kuokkavieraaksi joihinkin juhliin esim.häät.
No onhan Suomessa se ammattimainen, pro-tason ravintolassa-sarjasyömäri.
Tee samoin.
Vierailija kirjoitti:
Missä päin olet? Jossain Kallion tienoilla on Pelastusarmeija. Saa kai sieltä leipää. Ehkä ei soppaa enää.
Kotiin saa kyllä ruokaa tai maksukortin kauppaan.
Vierailija kirjoitti:
Eikö jossain seurakunnissa ole jotain yhteisöruokailuja, voi maksaa 1 euron
On, meidän seurakunnassamme on kerran viikossa iltaruoka tarjolla 3 euron hintaan.
Setä tarjoaa kyllä tytterölle lounaan päiväkahveja vastaan! T: M65+
Jakaako Spr ylijäämääruokaa? Katso paikallisen yhdistyksen sivuilta.
Itse koulutan ravintoloita lähtemällä maksamatta. Aivan ravintoloiden omaa tyhmyyttä, kun eivät veloita jo tilattaessa.
Helsinkiläisissä seurakunnissa on ilmaisia tai 1 euron maksavia ruokailuja. Ainakain Pihljamäen kirkolla ja Tapulin seurakuntakodilla on tarjolla voileipiä, kahvia ja puuroa ja maksu on vapaaehtoinen.
Vieläkö verenluovutuksen jälkeen tarjotaan jotain syötävää? Ainakin aiemmin kun olin vielä luovuttajakelpoinen, sai vähintään sen sämpylän ja kahvin.
Osallistu johonkin Hare Krishna -liikkeen tapahtumaan.
Vierailija kirjoitti:
Tulet meille kotiin käymään ja syömään perheen kanssa
Hui en uskalla. Olette myrkyttäneet ruokani tai suunittele kidnappausta :0.
Ap
Osallistu maistijaistapahtumaan. Minä esimerkiksi olin kerran maistelemassa viinejä ja juustoja. Ei maksanut mitään. Joutui kyllä antamaan arvosanan. Maistelugallup