Mistä löytää seuraa jos ei käy baareisssa?
Vai pitäisikö sinne baariin raahautua? En vaan tykkää alkoholinhajuisista ihmisistä.
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Mä jotenkin vierastan ajatusta viinan voimalla syntyneestä vetovoimasta. Paras kun kohtaa ihmisiä selvin päin.
Sama juttu. Eikä se ole aitoa vetovoimaa.
Selvinpäin kaikki on todellista.
Kirkosta, seurakunnasta, vapaaehtoistoiminnasta, uimahallista
Vierailija kirjoitti:
Kirkosta, seurakunnasta, vapaaehtoistoiminnasta, uimahallista
Hyvä idea! Yritän kirkosta ensi sunnuntaina.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä jotenkin vierastan ajatusta viinan voimalla syntyneestä vetovoimasta. Paras kun kohtaa ihmisiä selvin päin.
Viinan voimalla on monesti ne kiintoisimmat ihmiset tulleet vastaan. Aloituksesta kun ei selviä ollaanko pano- vai vaan paskanjauhamisseuraa vailla.
Ei kumpaakaan. En tykkää panna. Enkä puhua.
Ap
Etsit siis ihan vaan ystävää.
No jos voisi tulla tekemään nuo lumityöt? Ja puita pitäis kantaa sisään. Aika liukas itse käydä ladosta. Ja voisi kai sitä muutenkin vähän pitää huushollista huolen.
ap
Kadulta. Paljon tulee vastaan yhdyntää kaipaavia elämäänsä vittuuntuneita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu. Eikä se ole aitoa vetovoimaa.
Selvinpäin kaikki on todellista.
Kyllä. Tapasin eksäni selvinpäin vaatekaupan kulmalla. Yksi elämäni parhaita päiviä.
Tämä on pakko olla vitsi. Ap ei halua seksiä eikä seuraa, mutta kodinhoitaja kelpaisi.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki kumppanit olen ihan baarista löytänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Good for you. Itse en haluaisi.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on pakko olla vitsi. Ap ei halua seksiä eikä seuraa, mutta kodinhoitaja kelpaisi.
Ettei olisi minun ukko seuraa hakemassa.. Tuossahan se kaikki oli mitä etsi minustakin jo nuorena.
N43
Vierailija kirjoitti:
Se suotakoon käyttäjä Ap:lle. Saa tänne muutkin kirjoitella mieltymyksiään kuin ketjun aloittaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se ihan sama mistä sen kumppanin löytää, jos hyvän kumppanin löytää. Tuleeko nykyään siinäkin rajat vastaan jos se ehdokas ei satu tulemaan vastaan oikeassa paikassa, kohdassa ja oikeaan kellonaikaan? Ei ihme että yksinäisiä riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se ihan sama mistä sen kumppanin löytää, jos hyvän kumppanin löytää. Tuleeko nykyään siinäkin rajat vastaan jos se ehdokas ei satu tulemaan vastaan oikeassa paikassa, kohdassa ja oikeaan kellonaikaan? Ei ihme että yksinäisiä riittää.
No mä en haluaisi kumppania, joka näin nelikymppisenäkin ravaa baareissa varsinkin kun itse en käytä päihteitä.
Tästä keskustelusta tulee mieleen Ratsian ikiklassikko "Lontoon skidit"
Me mentäis tanssiin -konkareita
tehtäis keikkaa -humppaveikot
juodaan viinaa -mentiin putkaan
mitä jäljelle jää?
Me mentäis baariin -se on kiinni
mennään Krouviin -"antaa vetää"
mennään ulos -siellon kylmä
mitä enää nyt tehdä vois?
EI MITÄÄN!
EI MITÄÄN!
EI MITÄÄN!
EI MITÄÄN!
EI MITÄÄN!
EI MITÄÄN!
Vierailija kirjoitti:
Tästä keskustelusta tulee mieleen Ratsian ikiklassikko "Lontoon skidit"
Me mentäis tanssiin -konkareita
tehtäis keikkaa -humppaveikot
juodaan viinaa -mentiin putkaan
mitä jäljelle jää?
Me mentäis baariin -se on kiinni
mennään Krouviin -"antaa vetää"
mennään ulos -siellon kylmä
mitä enää nyt tehdä vois?EI MITÄÄN!
EI MITÄÄN!
EI MITÄÄN!
EI MITÄÄN!
EI MITÄÄN!
EI MITÄÄN!
Eli siis
Mun kaveri löysi puolison kaupan kassajonosta. Tosi juttu.
Etsit siis ihan vaan ystävää.