Minulla on ehkä rintasyöpä, eikä muutama perheenjäsen välitä ollenkaan
Kommentit (8)
Suomalaiset on niin tylyjä. olen kokenut tuon oman ihosyöpäepäilykseni kanssa. kukaan ei kysynyt tai kommentoinut mitään missään vaiheessa, edes silloin kun tuli terveen paperit.
itse asiassa tuo oli mulla se tapahtuma, josta tajusin, ettei ihmiset oikeasti välitä. en jaa mitään henkilökohtaisia asioita enää kuin todella harvoille enkä varsinkaan someen mitään.
Oletko kenties jatkuvasti ehkä vakavasti sairas ja haet sillä huomiota ja empatiaa läheisiltäsi? Eihän sellaista huttua kukaan jaksa.
So not???! Mitä ne sille voi, sinullahan se on. Mene lääkäriin ulisemaan, se leikaa sen pois niin voit lopettaa turhan ulinasi. Sitä lääkäriä odotellessasi, MENE TÖIHIN!
Kuinka laajalle sä tuota epäilyä olet suvussa jakanut? Sehän on vasta epäily? Mulla on kolme kertaa elämässä epäilty kohdunkaulasyöpää ja kerran ihosyöpää, mutta onneksi kaikki koepalat olleet puhtaat. En ole tuossa vaiheessa kertonut kenellekkään, kun en ole halunnut suotta ketään vaivata epäilyillä.
En sinuna nyt tuosta pahottaisi mieltä, odota rauhassa tuloksia ja mikäli sieltä jotain löytyy, tee pään sisällä itselle selväksi missä mennään ja mitä seuraavaksi ennenkuin alat kertomaan suvulle. Pääset helpommalla.
Meillä kysytään päivän kuulumiset puolin ja toisin ilman rintasyöpäepäilyäkin. Teillä se vissiin ei ole ollut tapana ennenkään. Miksi kuulumisia pitäisi alkaa kysymään juuri rintasyöpäEPÄILYN takia? Epäiletkö sinä vai lääkäri?
Jospa asiasta keskusteltaisiin lisää, kun asiaan tulee varmuus puoleen tai toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset on niin tylyjä. olen kokenut tuon oman ihosyöpäepäilykseni kanssa. kukaan ei kysynyt tai kommentoinut mitään missään vaiheessa, edes silloin kun tuli terveen paperit.
itse asiassa tuo oli mulla se tapahtuma, josta tajusin, ettei ihmiset oikeasti välitä. en jaa mitään henkilökohtaisia asioita enää kuin todella harvoille enkä varsinkaan someen mitään.
Ihmiset eivät halua olla tungettelevia. Ottakoot ihmiset itse puheeksi, jos haluavat puhua ikävistä asioista. Mistä sinunkaan tuttavasi voivat tietää, miten laajasti olet asiasta kertonut?
Onpa sairaita vastauksia. Mitä kiusaajia olette aloittajaa kohtaan. Jättäkää aloittaja rauhaan jos ei ole mitään hyvää sanottavaa. Voiko heille itselleen soittaa koskaan. Onko muita sukulaisia avuksi joilla on ikää sen verran että ymmärtää tilanteen. On myös tukihenkilöitä olemassa, jos haluaa tai kriisikeskus.
Ehkä????????!!!!!!!!!