Eksä kaverina. Mikä on normaalia?
Ollaan seurusteltu jo viisi vuotta ja edelleen miesystäväni tapailee eksäänsä. Tämä on mieheni mukaan ihan normaalia, että ovat hyvissä väleissä. Ovat olleet naimisissa parikymmentä vuotta. Onko tämä normaalia, että mieheni edelleen säännöllisesti tapailee ex-rouvaansa? Pitäisikö nostaa kytkintä. Ei aikuisena naisena enää jaksaisi tuollaista. Mitä itse tekisitte?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Ap valehtelee kuola valuen. Sairas, sairas tyyppi.
Maanisessa tilassa, huomaa siitä, kun on tänään tehnyt monia aloituksia.
Mitä ihmettä? En pääse mukaan.
On pettänyt kerran, mutta olimme silloin olleet kimpassa vasta viikon päivät. Tarkoitatko, ettet hyväksyisi enää eksän tapaamisia mieheltäni?
Varmaankin tuon pitkän yhteisen taipaleen vuoksi ystävyys on jäänyt, vaikka muu onkin jäänyt. Muista ettei ihmisiä voi omistaa eikä kannata asetella näitä uhka vaatimuksia siitä ettei saa olla ystäviä vaikka ex onkin. ja nimityskin se sanoo; hän on ex. Voisihan hän halutessaan etsiä uudenkin pettämis kumppanin. en usko että tarvii tätä ex:ää pettämisiin
Exän kanssa pettäminen vain ei edes tunnu pettämiseltä ensinkään.
Jännä, että aikuinen nainen täällä kyselee tällaista. Ihan teinityttökö olet? Jätä se sika tai hyväksy tilanne! Älä kiusaa itseäsi äläkä muita asialla!
Ollaanpas täällä jyrkkiä tällä kertaa. Kuka sinä olet minua haukkumaan teinitytöksi? Kiitokset kaikista asiallisista kommenteista. Yritetään pärjätä.
Kyllä mun ex oli mun kaveri kuolemaansa asti. Nuorina asuttiin kimpassa seitsemän vuotta. Saman kaveriporukan sinkkujämien kanssa mökkeiltiin vuosikymmenet eronkin jälkeen yhdessä. Minäkin olin mukana hänen omien kavereidensa kanssa sienireissuilla.
Kimpassa asuessa kummallakin oli niitä kalja- ja lomareissuja omien kavereiden kanssa eivätkä ne aina olleet samaa sukupuolta lähtijän kanssa.
Jos kävelyt ja viestittelyt ovat päivittäisiä, kyllä se minussakin ihmetystä herättäisi - ei muuten.
Pitkän yhteiselon jälkeen jää elinikäinen ystävyys hyvin useasti. So.. en näkisi tuossa mitään ongelmaa näillä spekseillä arvioiden.
Paras esimerkki parisuhteen jälkeisestä ystävyydestä ovat freddie mercury ja mary austin