Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko sinun työssäsi olla, tai töihin mennä

Vierailija
19.03.2024 |

Niin flunssaisena, että aivastelet ääni painuneena ja tyhjennät vuotavaa nenääsi kirjaimellisesti kymmeniä kertoja ihan vain 1h sisällä saati koko päivän aikana? Menisitkö töihin?

Mitä työtä teet?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi. Olen leipomotyöntekijä.

Vierailija
2/27 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei. T. etätyöntekijä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin mennä. Laittaisin vaan Officen oven kiinni niin ei haittaisi muita.

Vierailija
4/27 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haen saikkua jopa huvikseen. Aina ei vaan kiinnosta mennä töihin.

Vierailija
5/27 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi mennä töihin, jos tekisi etäpäivän. Jos on kovaa kiirettä, niin tekisin vähintään lyhyen päivän liukumien rajoissa.

Olen palvelupäällikkö.

Vierailija
6/27 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin etätöitä sen verran mitä jaksaisin.

Vierailija
7/27 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole idiootti, joten en menisi mihinkään työhön tuollaisessa kunnossa. 

Vierailija
8/27 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa kyllä. Voisin tehdä töitä kotonakin, mutta en jaksa raahata tänne kahta isoa näyttöä kun ei meillä ole oikein tilaa. T. isojen kohteiden rakennussuunnitelja, ei suoraa asiakaspalvelua, osa tekee kotona. 

Vierailija
9/27 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti menisin. Asiakkaat tykkäävät, kun saavat lisämaustetta ruokiinsa.

t. tarjoilija

Vierailija
10/27 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen töitä flunssassakin. Etänä niistäminen ei haittaa. Jos pitää kiertää asiakkaissa, niistän nenäni juuri ennen tapaamista ja jälleen sen jälkeen. Nenäsuihke auttaa, jos on oikein paha.

Muuten joudun perumaan tapaamisen, sopimaan uuden ja aikaa, sekä rahaa menee hukkaan. Onneksi olen ollut kipeänä töissä viimeksi joskus vuonna 2018.

Vierailija
11/27 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teen töitä flunssassakin. Etänä niistäminen ei haittaa. Jos pitää kiertää asiakkaissa, niistän nenäni juuri ennen tapaamista ja jälleen sen jälkeen. Nenäsuihke auttaa, jos on oikein paha.

Muuten joudun perumaan tapaamisen, sopimaan uuden ja aikaa, sekä rahaa menee hukkaan. Onneksi olen ollut kipeänä töissä viimeksi joskus vuonna 2018.

Kiva firma, kun kaupan päälle saa flunssa :(

Vierailija
12/27 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko mennä ainakin puolikkaaksi päiväksi, erityisesti silloin jos on siellä ihan yksin. Kun aamutyöt on tehty voi soittaa pomolle, että koittaa löytää jonkun tilalle, jos olo on vielä sellainen ettei illalla kykene.

Maatalouslomittaja.

Vierailija
13/27 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normi etätyöläisen elämää. Eipä tarvii saikuttaa jos ei ole ihan raatokunnossa.

Vierailija
14/27 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvinaisen pöljiä ihmisiä tässä ketjussa. 

Vierailija
15/27 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jos olen etänä, ja yleensä olen. Sairaana ainakin!

Vierailija
16/27 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva firma, kun kaupan päälle saa flunssa :(

Flunssa tarttuu myös ennen kuin oireilee ja vielä oireiden loputtuakin. Flunssa on normaaliin elämään kuuluva asia, minkä moni kärsii joka vuosi. Jos pelottaa, voit edelleen jatkaa kuonokopan käyttämistä. Ei sitä ole kielletty, vaikkei koronasta enää vouhtetakaan.

Suurin osa tartunnoista on edelleenkin perhepiiristä, eikä satunnaisista kohtaamisista.

Vierailija
17/27 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan normi etätyöläisen elämää. Eipä tarvii saikuttaa jos ei ole ihan raatokunnossa.

Jaa. Ei minulle ainakaan ole mitenkään normi tehdä töitä sairaaana. Olen saikulla, jos olen sairaana riippumatta siitä, missä työni teen. 90% ajasta teen töitä kotoa käsin, mutta ei se tarkoita, että minun pitää sairaana tehdä hommia. 

Vierailija
18/27 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flunssa tarttuu myös ennen kuin oireilee ja vielä oireiden loputtuakin. Flunssa on normaaliin elämään kuuluva asia, minkä moni kärsii joka vuosi. Jos pelottaa, voit edelleen jatkaa kuonokopan käyttämistä. Ei sitä ole kielletty, vaikkei koronasta enää vouhtetakaan.

Suurin osa tartunnoista on edelleenkin perhepiiristä, eikä satunnaisista kohtaamisista.

Lässyn lässyn lää. Vain täydellinen kusipää mene tahallaan tartuttamaan asiakkaita nokka valuen. 

Vierailija
19/27 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että se ensimmäinen saikkupäivä tulee omakustanteiseksi, kun näitä kotona movettavia nuhaneniä on näin paljon

Vierailija
20/27 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, että se ensimmäinen saikkupäivä tulee omakustanteiseksi, kun näitä kotona movettavia nuhaneniä on näin paljon

Miten se palkaton saikkupäivä vaikuttaa etätyöläiseen, joka tee etänä töitä nokka valuen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän