Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oomin laskut tulee jatkuvasti myöhässä

Vierailija
19.03.2024 |

Vasta eräpäivän jo mentyä. Nyt mukalähetetty 1.3 ja tänään löysi perille

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä nipotus tämä. Muutama euro?

Ei suuria ongelmia.

Vierailija
22/24 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niillä on selvästi ollut joku systeemi tähän, poikani sai jatkuvasti laskut myöhässä ja joka kk tuli laskuun myöhästymiskulut.  Hänellä oli syy miksi yhdessä vaiheessa tuli paperilaskut.  Välillä ei tullut ensimmäistä laskua ollenkaan, tuli vain karhulasku.

Jotain mätää siinä oli, kun oli niin säännöllistä tämä kuvio. 

mun poika katsoi Oomi onlinestä laskut ja maksoi ajoissa.

Pitäiskö sun opettaa poikaa olemaan aktiivinen ja huolehtimaan asioista. Sähkölaskut kuitenkin tulee säännöllisesti maksuun.

Älä mulkero viisastele. Jos lasku on sovittu paperilaskuna, niin sen pitää tulla ajoissa. Ilman Oomi onlineja.  Syy on puhtaasti laskuttajan, eikä asiakkaan jos laskut eivät tule ajoissa.

Kukaan ei kaipaa noita aktiiivisuusneuvojasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

oomi lähettää laskut tarkoituksellisesti myöhässä ja sitten ropoko sisarus yhtiö kuittaa päälle perintämaksun kun laittaa perintäkirjeen tätä ne on mun kanssani tehneet jo monta vuotta ei se ole asiain hoidosta kiinni ja sitten keräävät pitkän rimpsun maksettavia 5 euron ja korkojen nousun ja summa kohoaa korkealle ja sähkönjakelu ei puutu asiaan mitenkään vaan antaa tämän tapahtua ja viimeisessä vaiheessa katkaisee sähköt ja tietysti kirjeellä jonka ilmoitus pv on mennyt aikaa sitten että et voi enää tehdä mitään asialle.siinnähän sitten pakastimet sulaa jääkaappiin pilaantuu tuotteet ja paskaako niitä kiinnostaa asia joka tuo lisää ankeutta elämään tän toimesta,,,,,,

Vierailija
24/24 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma. Itse olen huonomuistinen laskujen suhteen ja tähän asti olen kuvitellut, että sähkölaskun kanssa on tämä ongelma, kun tuntuu että laskun eräpäivä tulee aina liian nopsaa. Kunnes tällä viikolla aloin ihmettelemään, että miksi ei laskua edes kuulu. Laskun saavuttua huomasin, että eräpäivä mennyt 2 päivää sitten ja lasku on päivätty 16 päivää sitten. Homma on koko ajan mennyt vaan huonompaan suuntaan eli aikaa maksa lasku tuntuu lyhenevän ja vasta nyt aloin tosiaan ajattelemaan, ettei vika ehkä vaan omassa huonomuistisuudessa ja huomasin, että totta tosiaan sitä eräpäivää ei todella ole kuin päivä jos edes sitäkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän