Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Junanvaihto Pasilassa

Vierailija
19.03.2024 |

Joo eli olen pian vaihtamassa junaa elämäni ensimmäistä kertaa.. Vähän jännittää eksyminen siellä. Eli kun tuun junasta ulos ja menen rullaportaille (oon etsiskellyt jotain jo netistä) mistä sieltä löydän ne infotaulut josta näen lähtevien junien raiteet yms? Eikai ne oo sen triplan sisällä, (oon joskus eksynyt sinne). Mulla ei oo näistä mitään hajua. Pohdituttaa kans et onks niis junis mitään tuntomerkkejä? 

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hätää! Infotaulut ovat suoraan rullaportaiden "päällä", eli kun tulet ylös, liikut muutaman metrin eteenpäin ja käännyt ympäri, näet ne kyllä. Kaikille raiteille lähtee rullaportaat suunnilleen siitä samasta kohdasta, liikut vain vasemmalle tai oikealle tarvittavan määrän. Ei tarvitse lähteä harhailemaan sen pidemmälle. Voit myös jo laiturilla ollessasi katsoa, millä laiturilla olet ja missä haluamasi raide suunnilleen sijaitsee, niin tiedät mistä etsiä ylhäällä. Jos tulet pitkänmatkanjunalla, voit kysyä konduktööriltä jo etukäteen miltä raiteelta jatkoyhteytesi lähtee, he selvittävät sen yleensä kyllä. Jos silti tuntuu ettet löydä, niin Pasilan asema on aina täynnä ihmisiä, voit kysyä neuvoa ja kyllä joku opastaa. Tsemppiä!

Vierailija
2/3 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kauheasti!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit tarkistaa lähtölaiturin myös netistä www.junalahdot.fi