Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rauhoittava

Vierailija
19.03.2024 |

Kuka käyttää joka päivä tarvittavia ,rauhottavia lääkkeitä? Itse käytän koska stressiä,huolia koko ajan elämässä😔

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös lääkärit itse käytä niitä eniten?!

Vierailija
2/7 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttävät mutta eivät määrää mielellään muille😡

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on lääkärien mielestä pahasta ja koukuttavia, itse kyllä rouskivat niitä😮

Vierailija
4/7 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän, unettomuuteen.

Vierailija
5/7 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on varmaan stressiä kun olet vähän väliä vieroitusoireinen= ahdistus pahenee jatkuvan käytön takia.

Vierailija
6/7 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin oon käyttänyt aikoinaan satunnaisesti nuorempana ahdistukseen, myös perheenjäsenet käyttää melko usein. Mutta se ei oo kestävä tapa elää, oikeasti. Esim. unen laatu heikkenee rauhoittavista. Oletko päässyt koskaan hoitoon tai esim. tutkinut, nukutko laadukasta unta ollenkaan? Unen huono laatu saattaa aiheuttaa stressiä, ja kroppa voi olla stressitilassa fyysisistä tekijöistä (esim. refluksi, vatsavaivat, mikä tahansa) ja tämä näkyy sitten ylikuormittumisena. Jos stressi tulee koulusta/työpaikalta, ei tähän pitäisi vetää  mitään bentsoja. En itse vetäisi bentsoja pidempään, vaan menisin ennemmin sairaslomalle ja selvittämään, mikä siinä elämässä/kropassa nyt oikeasti mättää. Vai pitääkö vaihtaa työpaikkaa, tai mennä puimaan traumoja jonnekin luotettavaan paikkaan. Kaikki ei toki ole näin yksinkertaista, olen ollut samassa tilanteessa.

Tsemppiä!

Vierailija
7/7 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo, joskus on vaan elämässä paljon itsestä riippumattomia stressin aiheita mitä ei voi poistaa. Siinä ei ohjeet, neuvot unista, ravinnosta, liikkumisesta auta yhtään mitään. Silloin on pakko käyttää lääkkeitä että jaksaa päivästä toiseen. Bentsoja on turha demonisoida silloin kun ne on tarpeen ja käyttää lääkärin ohjeen mukaan!