Neljät treffit naisen kanssa eikä ole ollut mitään fyysistä läheisyyttä
Kolmansien treffien päätteeksi halasimme kun heitin hänet kotiin.
Siinä kaikki.
Olen koskettanut häntä hiuksiin, mutta hän sanoi että ei halua että häntä kosketaan.
Hän ei kuulemma ole "huono nainen".
On kuitenkin ilmeisesti kiinnostunut ja haluaa edelleen tavata.
Tämä on outoa, koska kaikki aiemmat suhteeni ja naisjuttuni ovat olleet sellaisia että seksiä on ollu viimeistään kolmannella kerralla...Ja nyt emme ole edes suudelleet.
Pitäisikö kysyä naiselta suoraan että kuinka kauan hän haluaa odottaa?
Onko tämä ihan normaalia?
Molemmat olemme 30+
Kommentit (16)
Mihin sinulla on kiire? Näin yhtä miestä monta kuukautta ennen, kun harrastimme...
Vietimme yötkin yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Miks luulet olevas sellainen mies että haarat aukeais?
Mitä annettavaa sulla on naiselle.
Kyllä aina osataan vaatia...
Häh? :D
En nyt oikein osaa vastata mitään tähän.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häh? :D
En nyt oikein osaa vastata mitään tähän.
Ap
Eli ei ole mitään annettavaa?
Ei ihme ettei heru.
Ei halua kyrpääsi. Jos läheisyyskin tekee huonon eikä tykkää että kosketaan, niin kai osaat tuosta itsekin päätellä, millainen suhde olisi.
Kuulostaa oudolta. Jos jo kolmet treffit ollut, niin kyllä pitäisi jo peiton heilua. Itse annan jo toisilla treffeillä, jos mies miellyttää ja kolmeja treffejä en tee miehen kanssa joka ei miellytä. En ymmärrä tollasta löysässä hirressä roikottamista. Kysy siltä suoraan, että mikä on homman nimi?
Vierailija kirjoitti:
Mihin sinulla on kiire? Näin yhtä miestä monta kuukautta ennen, kun harrastimme...
Vietimme yötkin yhdessä.
Seksi on minulle tärkeä osa suhdetta, ja mielelläni kokisin senkin puolen jo ennen kuin seurustelupäätöstä.
Mitä jos kauan odotettu seksi onkin molempien mielestä huonoa?
Paraneeko seksi jos sitä panttaa kuukausikaupalla?
Monen kuukauden odottelu kuulostaa erittäin oudolta. Miksi noin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vietimme yötkin yhdessä.
Seksi on minulle tärkeä osa suhdetta, ja mielelläni kokisin senkin puolen jo ennen kuin seurustelupäätöstä.
Mitä jos kauan odotettu seksi onkin molempien mielestä huonoa?
Paraneeko seksi jos sitä panttaa kuukausikaupalla?
Monen kuukauden odottelu kuulostaa erittäin oudolta. Miksi noin?
Tämä oli siis ap
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa oudolta. Jos jo kolmet treffit ollut, niin kyllä pitäisi jo peiton heilua. Itse annan jo toisilla treffeillä, jos mies miellyttää ja kolmeja treffejä en tee miehen kanssa joka ei miellytä. En ymmärrä tollasta löysässä hirressä roikottamista. Kysy siltä suoraan, että mikä on homman nimi?
Sori. Neljät treffithän teillä jo olikin ollut, eli vielä oudompaa.
Se, että luonnehtii itseään "en ole huono nainen" kuulostaa minusta vähän oudolta. Mutta kai nyt kolmilla treffeillä olette ehtineet keskustella sen verran, että naisen ajatusmailma on jollain tavalla avautunut sinulle, Ap?
Vierailija kirjoitti:
Ei halua kyrpääsi. Jos läheisyyskin tekee huonon eikä tykkää että kosketaan, niin kai osaat tuosta itsekin päätellä, millainen suhde olisi.
Kannattaisi juosta
Ei tietenkään seksiä ennen avioliittoa.
- uskova mies
Mikä velvollisuus naisella on antaa sulle?
Niin no..
Ei mitään pimppi touhui ois?
Kaverin puolesta kyselen..
Oi voi. Seksiä voi olla kuule vasta kymmenennellä kerralla jos silloinkaan. Ihan normaalia.