Muita, jotka kulauttelee tänään alkoholijuomia?
Kommentit (9)
Aiotko juoda maksasi? Kun maksa poksahtaa, ei enää ole paluuta terveeseen elämään ikinä. Miksi juot terveyden?
Eihän sitä alkuviikosta. Vain kerran viikossa saa ottaa ja se on joko perjantai tai lauantaina ja ulkona sosiaalisesti baarissa tai yökerhossa jolloin rentoudutaan ja pidetään hauskaa
Vierailija kirjoitti:
Eihän sitä alkuviikosta. Vain kerran viikossa saa ottaa ja se on joko perjantai tai lauantaina ja ulkona sosiaalisesti baarissa tai yökerhossa jolloin rentoudutaan ja pidetään hauskaa
Ei sillä väliä missä juo. Itse join alkoholia viimeksi melkein kaksi vuotta sitten jossain puiston penkillä. Muutenkin silloinkin, kun käytin alkoholia useammin, mutta kohtuullisesti, omassa kalenterissa maanantai oli paras päivä siihen. Kannattaa vaan pistää terveys edelle, koska juo sen mitä pidetään yleisesti hyväksyttävänä, juo helposti liikaa, vaikka joisikin porukassa baarissa lauantaina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sillä väliä missä juo. Itse join alkoholia viimeksi melkein kaksi vuotta sitten jossain puiston penkillä. Muutenkin silloinkin, kun käytin alkoholia useammin, mutta kohtuullisesti, omassa kalenterissa maanantai oli paras päivä siihen. Kannattaa vaan pistää terveys edelle, koska juo sen mitä pidetään yleisesti hyväksyttävänä, juo helposti liikaa, vaikka joisikin porukassa baarissa lauantaina.
Joo niin on jos ei usein ja säännöllisesti juo. Baarissa viikonloppuna max. 4 olutta ettei tule darraa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo niin on jos ei usein ja säännöllisesti juo. Baarissa viikonloppuna max. 4 olutta ettei tule darraa
Mulla oli tuo max. 4 joskus aikanaan sen takia, että pääsi kotia klo 23 nukkumaan, tuli nukuttua ja seuraava päivä ei ollut paha. Mut tuokin määrä riitti siihen, että oli väsyneempi.
Join n 12cl viiniä ruuan kanssa.
Lomalla ollaan ja 1 viinipullo riittää viikoksi
Kulauttelin eilen. Huomenna täytyy olla työkykyinen. Nuorena harrastin maanantai ryyppäystä.
Kulauttelisin jos ois juomia. Paha olla? No ei sen enempää kuin muulloinkaan.