Veroehdotus 2024 mätkyt / palautukset?
Kysymys otsikossa. Onko kukaan saanut jo omansa?
Kommentit (24)
Olen odotellut tietoa mutta ei ole vielä(kään) tullut. Mulla on suomi.fi viestit käytössä joten sellainen pitäisi tulla.
Eipä ole näkynyt, itse laskin että n.3500€ tulee maksettavaa.
Pari tuhatta pitäis tulla palautusta mutta tosiaan ei ole vielä veropaperia tullut
ei ole tullut vielä tietoa. Viime vuoden kotitalousvähennykset kävin jo lisäilemässä, joten palautuksia toivon ainakin jonkin verran.
Nettiin tuli tieto ja palautuksia tulossa.😁
Tuli, vajaa 200 euroa palautusta, mutta osa vähennyksistä puuttui. Kun ne huomioidaan, niin pitäisi tulla tonnin verran palautusta.
Ei tietoa. Takaisin pitäisi tulla n. 1000 euroa.
Vuodelta 23 tulee yhteensä pari tonnia takaisin.
280e palautusta ja määrä kasvaa, kun teen muutoksen oman auton käytöstä.
Mätkyjä tuli tonnin mutta aion vielä hakea vähennyksiä niin pääsen lähelle 0
9,30 mätkyjä. Koska alle 10 euron mätkyjä ei tarvitse maksaa niin 0.
Verotus osunut nappiin kerrankin. Kolmisen euroa olisin ollut plussalla.
Viime viikolla tuli OmaVeroon. Pari tonnia jälkiveroja luvassa, mutta veroehdotuksessa ei ollut taaskaan huomioitu maksamiani YEL-maksuja.
Vähän tuli mätkyjä osakemyynneistä, mutta jemmassa pitäis olla tappioita vähennettäväksi vielä reippaasti edellisvuodelta. En tosin tiedä miten tää nyt menee että vähentyykö automaattisesti, ei ollut ainakaan halkaistua sanaa läpyskässä noista aiemmista tappioista.
Näkyy omaverossa, 700e palautusta, tiukille meni viime vuosi, edellisinä saanut paljon enemmän
Uumoilin, että nollille menee, mutta saan 156€. Kiva niin. Elokuussa ne tulee maksuun.
Vierailija kirjoitti:
Vähän tuli mätkyjä osakemyynneistä, mutta jemmassa pitäis olla tappioita vähennettäväksi vielä reippaasti edellisvuodelta. En tosin tiedä miten tää nyt menee että vähentyykö automaattisesti, ei ollut ainakaan halkaistua sanaa läpyskässä noista aiemmista tappioista.
Tietääkö joku miten tämä luovutusmyynti/tappiohomma menee? Aiemmin minulle on ainakin sanottu että vähennetään automaattisesti aiempien vuosien tappiot voitoista mutta pitääkö siihen nyt vaan luottaa ettei tule laskua mätkyistä kun tuota vähennystä ei missään näy.
Nettiin en mene, paperipostia ei ole vielä tullut. Jos ei tule niin olkoon s-tana.