Kuinka usein ostat uudet rintaliivit?
Mä ostan vaan parin vuoden välein. Joskus on mennyt kolmekin vuotta samoilla rintaliiveillä. Minulla on siis niin isot rinnat, että on pakko ostaa liivit erikoisliikkeestä, jossa rintaliivit maksavat n. 100€, niin ei kovin usein viitsi ostaa uusia. Jos voisin ostaa vaikka Lindexiltä, niin helppoahan se olisi ostaa vaikka parit rintaliivit vuodessa.
Kommentit (6)
Ehkä yhdet joka toinen vuosi jos niinkään usein.
Kun tulee hyvät vastaan ja on aikaa. Viimeksi ostin kuukauden välein kahdet, siitä on vuosi.
Ostan n. reilun vuoden välein tutusta erikoisliikkeestä yleensä 3 settiä kerralla, välillä jopa samaa mallia eri väreissä. Tykkään siitä, että rintsikat ja pikkarit ovat yhteenkuuluvat, kauniit ja laadukkaat. Rintaliivien sovittaminen on niin rasittavaa puuhaa, että tällä tavoin säästyn siltä hommalta mahdollisimman paljon. Pakko niitä on kuitenkin aina sovittaa, niin tyyriitä ei summassa osteta. Minulla on pari suosikkimerkkiä ja useimmiten setit löytyvät näiden mallistoista.
Ostan runtsikoita n. kerran vuodessa, mutta useammat kerralla. Viimeksi tilasin 3 rintsikat viime syksynä, nyt pitää kesäksi taas ostaa uusia.
Mulle ostaa mies aina alusvaatteita lahjaksi, itse en ostaisi niin usein. Ehkä neljät vuodessa.
Minulla on mitat liiviliikkeessä, joten aina tulee sopivat.
Kommentteja???