Jos avaruusolento on kyllin älykäs ja kehittynyt, emme voisi erottaa häntä Jumalasta vieläkään, entäpä kivikauden ihmiset?
Sammon taonta ja pohjolan Sampo- tarinat uskotusti syntyneet kun Eestin Peipsijärveen iskeytyi kohtalaisen kokoinen meteoriitti viime jääkauden lopulla.
Meteoriitti sytytti kerrostumaan alkanutta turvetta ja suuret metsäpalot, taivas hehkui kolme talvea punaisena Helsingissäkin. Peipsijärvi tuon meteoriitin synnyttämä joten törmäys ollut valtava. Aiemmin järven paikalla on uumoiltu olleen jo valmiiksi painauma- alue jonka kasvillisuus paloi alueella jopa vuosia. Turve kaikkein altteinta palamaan muodostumisessa alkuvaiheessa tuollaisissa alangoissa, läheiset jäätiköt saivat aikaan jatkuvia, hyvin voimakkaita tuulia jotka syöksyivät jäätiköltä vuoden ympäri paloja lietsoen.
Valtavasti rautaa saivat alueen ihmiset tuosta rautameteoriitista. Samaa rautaa käytetty vielä ajanlaskun ajan miekoissa Tanskassa, Englannissa. Rikkautta oli Rauta tuohon aikaan, mahtavia kuningaskunta oli pohjoisessa. Kalevala kuin suomalaiset metsäkuninkaat ja ruhtinaat olivat tuosta raudasta rikastuneet.
Tuon meteoriitin aavisteltu myös olleen avaruusalus joka haaksirikkoutui. Ehkä joitakuita matkustajia jäi henkiin. Kerrotaan han raamatussakin jumalten pojista jotka yhtyivät ihmisiin, ehkä Suomen metsäkuninkaat olleet avaruusolentoja.
Ennen ihmisillä ei ollut teknistä tietämystä, Jumalalta ovat tulijat vaikuttaneet. Nykyään osaisimme epäillä jumalaa esittävää olentoa teknologian käytöstä mutta tuon ajan ihmisille teknologian mahdollisuutta ei ollut olemassa.
Suomalaisten geenit niin erikoisia että emme ehkä tulleetkaan Volgan mutkasta vaan tähdistä- tuon avaruusromun myymällä muutimme maailmaa ja elimme valtavan vauraissa metsäheimoissa taijamme avaruusolentojen avulla kehittäen!
Kommentit (21)
Olen ollut mökillä tuolla Peipsijärvellä. Mukanamme oli nainen joka piti meedio- studiota Tallinnassa. Minua inhotti kun tuo nainen koko ajan vähän pelotteli minua.
Oli noitamaisen kaunis mutta saunassa ollessamme alkoi puhua peipsijärven piruista jotka kuulemma nukkuivat veden alla. Kertoi aistivansa noiden pirujen ajatuksia. En uskaltanut mennä uimaan ja loppuyöstä kun olin humalassa niin sanoin sille noidalle että olen Jumalan suojelema ja jos hän manaa vielä kuolleiden ajatuksia esiin, mitä hän todella väitti takan ääressä tekevänsä, niin poltan hänen autonsa.
Viikon päästä tuosta retkestämme hänen autonsa varastettiin ja löydettiin myöhemmin poltettuna. Myöhemmin näin tuon naisen laivalla, meillä on sama harrastus. Suostuin juttelemaan hänen kanssaan ja hän kertoi että hänen autonsa oli löydetty poltettuna paikasta josta poliisi oli ymmällään miten auto oli saatu sellaiseen paikkaan. Hän näytti minulle kuvaa jossa tuo auto oli kuin paiskattuna sellaiseen puita kasvavaan rinteeseen eikä lähistöllä ollut tietäkään. Nainen oli varma että henget olivat auton heittäneet rinteeseen ja polttaneet Peipsijärven tulella. Pyysi minua uudestaan mökkeilemään, sanoi uskovansa että minua kuunnellaan henkimaailmassa. Siellä saunassakin oli aistinut peipsijärven pirujen ajatukset kun olin alkanut rantakaivon vedellä peseytyä ja kertonut miettiväni uskaltaisinko mennä uimaan. Tuo yö oli pimeä, ei valoa missään.
En ole vielä vastannut mökkikutsuun
Siis miksi se nainen oli alunperin mukana? Oliko se joku ihan tuntematon?
Vierailija kirjoitti:
Raamatussakin on kirjoituksia, jotka kertovat ilmeisesti maapallon ulkopuolelta tulevista ilmiöistä ja olennoista.
Raamatussa kerrotaan ainoastaan siitä Jumalan ikuisesta vastustajasta, saatanasta ja sen demoneista = perkele = riivaajat = mustat, langenneet enkelit = avaruusoliot.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut mökillä tuolla Peipsijärvellä. Mukanamme oli nainen joka piti meedio- studiota Tallinnassa. Minua inhotti kun tuo nainen koko ajan vähän pelotteli minua.
Oli noitamaisen kaunis mutta saunassa ollessamme alkoi puhua peipsijärven piruista jotka kuulemma nukkuivat veden alla. Kertoi aistivansa noiden pirujen ajatuksia. En uskaltanut mennä uimaan ja loppuyöstä kun olin humalassa niin sanoin sille noidalle että olen Jumalan suojelema ja jos hän manaa vielä kuolleiden ajatuksia esiin, mitä hän todella väitti takan ääressä tekevänsä, niin poltan hänen autonsa.
Viikon päästä tuosta retkestämme hänen autonsa varastettiin ja löydettiin myöhemmin poltettuna. Myöhemmin näin tuon naisen laivalla, meillä on sama harrastus. Suostuin juttelemaan hänen kanssaan ja hän kertoi että hänen autonsa oli löydetty poltettuna paikasta josta poliisi oli ymmällään miten auto oli saatu sellaiseen paikkaan. Hän näytti minulle kuvaa jossa tu
No hyi. Eikö enää vauvapalstaakaan voi iltaisin lukea saamatta painajaisia👻🦖🕷
Peipsijärven itärannalla Iso venäjän tukikohta. Sieltä sanottu tuodun Neuvostoliiton romahduksen aikaan "sotilasteknologiaa" länteen. Tuota teknologiaa lastattiin myös autolautta Estoniaan.
Nukkuvatko ne pirut sittenkään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raamatussakin on kirjoituksia, jotka kertovat ilmeisesti maapallon ulkopuolelta tulevista ilmiöistä ja olennoista.
Raamatussa kerrotaan ainoastaan siitä Jumalan ikuisesta vastustajasta, saatanasta ja sen demoneista = perkele = riivaajat = mustat, langenneet enkelit = avaruusoliot.
Puhutaan siinä myös siitä, miten Jumalten pojat rakastuivat Ihmisten tyttäriin.
Peipsijärvi ei ole meteoriitin kraateri vaan jääkauden muovaama. Sekoitat satuilussasi sen varmaan Kaalin kraateriin joka on noin 110 metriä halkaisijaltaan.
Kyllä minun geenini on kartoitettu, eikä löytynyt yhtään alienien merkkejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä siellä kerrotaan avaruusaluksista ja humanoidesta. Ihan kirjaimellisesti sen ajan tietojen mukaisesti.
Meteoriitti joka olisi tehnyt Peipsijärven kokoisen kraaterin olisi saanut aikaan vähintään dinosaurukset tappaneen veroisen elämän joukkotuhon maapallolla. Ihmisiä tai torakkaa suurempia eläimiä luultavasti ei olisi säilynyt hengissä.631
Lappajärvikin "meteoriitin" synnyttämä ja nuo pirut kyllä myös täällä tunnetaan hyvin. Lappajärvi kuitenkin isompi kuin peipsijärvi joten pirujakin täällä enemmän.
Entä se joku linkki sumerilaisten ja suomalaisten välillä?
Vierailija kirjoitti:
Lappajärvikin "meteoriitin" synnyttämä ja nuo pirut kyllä myös täällä tunnetaan hyvin. Lappajärvi kuitenkin isompi kuin peipsijärvi joten pirujakin täällä enemmän.
Lappajärvi on huomattavasti pienempi kuin Peipsijärvi joka on mitoiltaan yli 100 km x n 50 km.
Lappajärvi syntyi n. 78 miljoonaa vuotta sitten. Tiedä sitten ovatko pirut henganneet siellä 78 miljoonaa vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Se on linkki ugandalaisten, intiaanien ja savolaisten välillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Assyrologi Simo Parpola on esittänyt että kielet olisivat sukua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Assyrologi Simo Parpola on esittänyt että kielet olisivat sukua.
Kenties ovatkin, mutta miten jonkun mytomaanin kertomat sadut olemattomasta Peipsijärven kraaterista, piruista ja noitanaisesta liittyvät tähän sukulaisuuteen.
Mitä tuo jumalasonta oikein on? Jotain houreisten ihmisten mielikuvituksen tuotteita?
Vierailija kirjoitti:
Peipsijärvi ei ole meteoriitin kraateri vaan jääkauden muovaama. Sekoitat satuilussasi sen varmaan Kaalin kraateriin joka on noin 110 metriä halkaisijaltaan.
Äläpäs tule pilaamaan hyvää umpiharhaista sekoilua typerillä tosiasioillasi.