Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kasvaako kengännumero vielä toisessa ja seuraavissakin raskauksissa?

Vierailija
18.01.2007 |

Eihän? Apua!

Kaikki vanhat kengät ovat käyttökelvottomia ensimmäisen raskauden jäljiltä. Eihän jalka nyt enää voi kasvaa?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan eipä kasvanut jalka kolmen raskauden aikana. Vähän olisi saanut kasvaakin niin löytäisi helpommin kenkiä :)

Vierailija
2/12 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kengännumero on kuin ennen raskauksia. Ja painoa on vuosien varrella tullut lisää. Itse olen kuvitellut että niillä, joilla kengännumero kasvaa, jalka laskeutuu lisäpainon takia, ja siten vaatii enemmän tilaa pituussuunnassa. Minulla on ollut aina melko matala jalka. Täytyy kai olla todella lihava että jalassa olisi rasvaa. Ei minulla ainakaan ole vaikka muualta löytyy varsin runsaasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kengänkoko edelleen 34-36...

Vierailija
4/12 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja painoa tuli kummassakin raskaudessa yli 20 kg (kaikki lähti pois vuoden sisällä).

Käsittääkseni niillä, joilla on korkea jalkaholvi niin jalka leviää helpommin. Näin myös minulla.

Vierailija
5/12 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on kaksi lasta, ja kengännumero ei ole kasvanut. Turvotusta oli jaloissa toisessa raskaudessa, mutta se nyt oli vaan väliaikaista.

Vierailija
6/12 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt neljän lapsen jälkeen 40

eli kasvoi 0,5 numeroa/raskaus

Vierailija
7/12 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä se kasvu johtuu? Painuuko jalka kasaan vai turvotuksen takia? Itsellä 1 lapsi.

Vierailija
8/12 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta niin vain on kaikki kengät pieniä, vaikka turvotuksista ja ylikiloista ei ole enää tietoakaan.

Kallis paukku, kun laskee kaikki urheilukengät ja juhlakengät ja saappaat ja... AAAARGH!

ap:(

Vierailija
9/12 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tollanen pitäis paikkansa niin saisin hakea kengät kanoottikaupasta.

Vierailija
10/12 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos saat painosi laskemaan ekan raskauden jälkeen ja tokassa raskaudessa paino ei taas nouse, niin voi olla että jalka ei kasva enempää kuin ekan raskauden (painolastin) aikana.

Vierailija
11/12 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin meillä vaan neljä lasta mutta kenkä edelleen 38. Raskausaikoina joskus ollut helpompi laittaa 39 mutta nyt kun raskaudet ohi, käy ihan samat kengät kun nuorena tyttönä.

Vierailija
12/12 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

36:sta aloitin ja nykyään käytän 37:ää tai 38:a, riippuu kengästä. Viidennen lapsen syntymän jälkeen meni melkein vuosi ennen kuin vanhat kengät mahtuivat taas jalkaan eli ei se jalka enää lopullisesti levinnyt. Painoakaan ei ole raskausaikoina tullut paljoa eikä turvotusta ole ollut, joten ei jalan kasvaminen taida siihenkään olla yhteydessä.