Jonathan/Rasavil/Remu?
Mikä on lämpimin ja mikä pitää parhaiten vettä? Onko paljon eroa?
Kommentit (3)
Kokeiltu siis näitä ja jostain kumman syystä palaan aina takaisin Jonathaniin. Housuissa olen kyllä tykännyt remun henkselimallisista housuista ja ovat kestäneet hyvin.
Parhaat kosteussuoja hanskat on mielestäni Jonathanilla, eilenkin poika suorastaan ui lätäköissä ja kaikki pysyi kuivana.
Näistä muista ei ole mitään huonoa sanottavaa mutta itse tykkään vaan Jonathanista.
Tänä talvena kokeilin ekankerran motionwearia ja se oli ihan karme kokemus. Puku kului puhki parissa viikossa. Tätä en suosittele!
Pojalla (7v) on Jonathanin cordura haalari.Hyvin on kestänyt ja pitänyt kosteutta.
Tytöllä (6v) on Lennen haalari.Lämmin,kestävä ja pitää myös hyvin kosteutta.Reimatec ei kestä enää tämän ikäisillä ja on kylmä haalari.
Pojalla (1v 8kk) on Reimatec joka on hyvä loskasään haalari,pienillä reimatec on kätevä koska kuriksia ei tarvita eikä kulutus ole vielä kovaa.Toisena pukuna on reiman casual joka on lämpimämpi pakkassään puku.
eikä ole koskaan falskannut vettä läpi vaikka rapakossakin on todellakin läträtty täysillä. Olen ollut tyytyväinen. Pakkasellakin on ollut lämmin villa-asusteiden kanssa. Suosittelen muuten, mutta mielestäni polvet kuluvat aika pian.