Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vietätkö joskus päivän tekemättä mitään?

Vierailija
17.03.2024 |

Olen jotenkin ylikuormittunut ja ajattelin tänään viettää vapaapäivän. Jostain syystä tunnen syyllisyyttä ja että pitäisi tehdä sitä tai tätä! Haluaisin vain olla möllöttää rauhassa.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus yrittänyt ja huomannut että ei onnistu. 

Vierailija
2/16 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottoman tärkeää aivojen terveydelle. Möllötä rauhassa ja hyvällä omallatunnolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein. Esim eilen. Pyykkäsin pari koneellista ja tein ruokaa, mutta en laske tuollaisia pikkujuttuja tekemiseksi. Muuten selasin puhelinta, katsoin netflixistä kaksi elokuvaa ja useamman jakson sarjoja. Makasin sohvalla ja söin. 

Vierailija
4/16 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi eilen: nukuin pitkään, söin hyvin ja kävin saunassa. Suosittelen kaikille aina välillä.

Vierailija
5/16 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä vietänkin päivät tekemättä mitään. Kotini on siisti eikä siis tarvitse edes siivota. 

Vierailija
6/16 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko usein iltavuorojen jälkeinen vapaapäivä on sellainen, etten jaksa tehdä juuri mitään, sillä nukun silloin yöt niin huonosti.

Aktiivisuusrannekkeen mukaan olin eilisen iltavuoron jälkeen nukahtanut klo 2.13, käynyt yön aikana 6 kertaa hereillä ja nukkunut yht. n. 6 tuntia.

Olo on aika vetämätön, joten en tee tänään mitään ihmeempää. Lueskelen ja pyöritän pyykkikoneen.

Vierailija
7/16 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin usein lauantaisin. Normaalisti menossa aamusta iltaan 6 päivää viikossa ja lauantait välillä täysin vapaita ja sillon pyrin siihen, että en tee mitään. On mukavaa.

8/16 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo se, että koet tarvetta olla möllöttää ja olla rauhassa, kertoo minun mielestä todellisesta tarpeesta. Ole vain ja möllötä rauhassa, se tekee välillä tosi hyvää. Minulla on välillä sellasia päiviä, röhnötän sohvalla aamutakki päällä ja en tee mitään mikä ei huvita. Toisena päivänä sitten virtaa on kuin pienessä pitäjässä. 

Vierailija
9/16 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi todellakin mutta vaikeeta on niin tiukkaan on hakattu se käsitys ettei levätä saa hetkeekään

Vierailija
10/16 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun vapaata niin olen vaan,minusta on hullua kun ihmiset harrastaa sitä sun tätä töitten jälkeen, ja valittaa saman aikaan kun on kiire ja väsynyt olo

Vierailija
11/16 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaappa vaan kuinka usein. eläkeläinen

ps: jos totta puhutaan niin aika harvoin on päiviä jolloin en tee mitään

Vierailija
12/16 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos perusasioita kuten ruoanlaitto, siivous, pyykkäys, liikunta jne. ei lasketa, niin vietän 90% vuodesta "tekemättä mitään". 

Vierailija
13/16 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein makaan sängyssä kirjoittelen vauvapalstalle. Jossain vaiheessa nousen syömään ja siirryn katselemaan televisiota. Nukkuessa ja sängyssä makoilussa kuluu yli 20 tuntia parhaimpina päivinä.

Vierailija
14/16 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi todellakin mutta vaikeeta on niin tiukkaan on hakattu se käsitys ettei levätä saa hetkeekään

Kuka/mikä sen hakkasi? 

Vierailija
15/16 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen joskus yrittänyt ja huomannut että ei onnistu.

Sinulla on ongelma. Paha sellainen. Ihmisen pitää osata olla itsensä kanssa.

Vierailija
16/16 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, esimerkiksi tämän päivän.

Paskaaks tässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä