Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~***~ Enskattaret torstaihin ~***~

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli aika naikkarille vasta klo 18.00, joten siksi uutisetkin tulee vähän myöhässä. Eli käyrällä taas oltiin ja tunsin tunnin käyrän aikana kolme liikettä. Se riitti ilmeisesti lääkärille, koskei ottanut mua vastaan (tai sit oli kiire) eli ei ultrattu enkä saanut lääkärin kanssa puhua selkäkivusta. Kätilö siitä paljon kyseli ja papereihin kirjasi, mutta ilmeisesti siitä jutellaan sit ensi kerralla nyt vaan koitetaan kivun kanssa elää:( Eli käyrä näytti hyvälle, ja muutaman liikkeenkin siis tunsin=) Onneksi ensi tiistaina on rv36 lääkärintarkastus omalla lääkärillä, ottaa käyrän, ultraa ja tekee sisätutkimuksen. Odotan sitä jo innolla kun on lääkäri joka katsoo ja hoitaa ajan kanssa:=)

Poppis, Ihanaa kun mies ei lähtenyt reissuun! Olis varmasti käynyt niin että Räpsy ois päättänyt just silloin syntyä. Ja nyt kun jäi kotiin, niin ei varmaan synny. Eiks se aina just niin mene;=)

Sirulle tsemiä työhaastatteluun, MUTTA mikä ihmeen haastattelu tällaisena ajankohtana?!=) Oisitko saamassa vakipaikan äippäloman jälkeen tai jotain...

Makkara, täällä kans yks " herkkupeppu" eli kaikki makea maistuu nykyään. Äsken just söin vaniljajädeä ja mansikkahilloa iltapalaksi:)

Ja mulla kans lorahtelu oikea ongelma!! Vaihdan pikkuhousut pari kolme kertaa päivässä sen takia, tuntuu välillä et tulee housuista

läpi=( Ei kivaa! Täällä oli onneksi muitakin samanlaisia, joten taitaa olla yleistä..

Meriheppa kyseli vaunuista, me valittiin Emmaljungan city cross vaunut sen takia että kevyet ja menee pieneen tilaan, koska liikun autolla tosi paljon! Ainoat jotka mahtui mun takaluukkuun varmaankin.

Mykis jaksaa ommella ja puuhailla käistöiden kanssa. Mulla kone ja saumuri seisoo nurkassa pölyisenä, enpä ole aikoihin hurauttanut konetta käyntiin! Ihan kun joku jaksaa=)

Mammikselle onnea uuteen kotiin nyt kun eka yökin siellä nukuttu! Lähdettekö reissuun viikonlopuksi, vai tuletko treffeille?

Henna, mukava kuulla sustakin pitkästä aikaa:)) Mulla paino on noussut nyt rv30 eteenpäin enemmän kuin aiemmin. Ennen sitä paino nousi jotain 200-300g/vko nyt mennyt jo yli 500g/vko tahtia:( Joten Dont worry! Tuletkos sä treffeille lauantaina Amarilloon? Olis mukava nähdä taas!

Iisalle kiitokset synnytyskertomuksesta, kyllä oli nopeaa toimintaa!=)

Itkuhälytingalluppiin vielä. Mies haluaa kameralla varustetun hälyttimen joten sellainen on nyt sitten tilattu meille. Näitä tärkeitä asioita miehille, että ominaisuuksia riittää:)) Eli nyt sit voi katsoa iniseekö unissaan vai onko herännyt, ei tartte juosta yläkertaan/ulos/autoon katsomaan Poitsua... Enpä tiedä onko suuri etu;)

Jep, mutta tänään onkin aika säärikarvojen poistoon (Ihanaa!!) ja kulmien värjäykseen ja sit äiti tulee kylään. Mukavaa kun on ohjelmaa=) Täytyy varmaan kömpiä sänkyyn keräämään voimia huomista varten ja pyykinpesukone tuolla piippasi, joten sen käyn vielä tyhjentämässä... ja kuivausrummun kans. Mulla on hyvä aika aina kotihommille, milloin silitän ja milloin pesen pyykkiä yöllä;=) Onneksi en asu kerrostalossa, tulisi vihaisia lappusia postiluukusta!!

Aurora & Poitsu rv34+5 / rv35+2

(En tiedä kumpaa rv käyttäisin itse, sektioaika annettu ton " myöhemmän" mukaa, kun vauva vastaa niitä viikkoja paremmin..)

POPPIS, OLETKO HEREILLÄ??? *huhuilee*

Vierailija
2/31 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=483D8B]Täällähän minä!! =) Pelasin ihan loistavaa korttipeliä netissä..Spades..jos joku tietää..oon ihan koukussa! =)

Mulla oli oikein tapahtumarikas päivä tänään kun jopa kaks kaveria piipahti täällä kahvilla..Oon ollut kunnon emäntä konsanaan! =D

Sirulle onnea vaan työhaastikseen..ajankohta on kieltämättä vähän outo! =)

Itkuhälyttimet on meillä jotkut Topcom-peruskamaa (?)..Kai ne asiansa ajaa..=)

Iisalle kiitos ihanasta synnytyskertomuksesta! Perässä tullaan toivottavasti samanlaisella kokemuksella? =D

Opelle vilkutus..Yritän pusertaa räpsyä ulos! =) En taida ihan keritä yhteisön miittiin? Jos räpsytin on vielä sillon aika pieni..tai jotain..jos edes uskallan lähteä ulos sen kanssa? IKINÄ?! =D

Han: mulla oli tosi vaikea oppia pois siitä huonosta omatunnosta..siis kun en muka tehnyt riittävästi..päikkäritkin oli tosi vaikeita kun podin sit huonoa omatuntoa..=) Nyt oon jo suht rauhallinen tässä toimettomuudessani! =)

Seren miten-kerroit-isukille-galluppiin: mä tein testin lauantaiaamuna ja olin kyllä ihan varma plussasta..Sit ku se kuitenkin tuli ruutuun niin menin herättään miestä ihan itkuisena ja sopersin, että " susta tulee isi...ja musta tulee äitiiiiiiiiiiiiiiii*nyyhkytyksiä" Olin ihan lohduton..mies vaan heräsi ja alko lohduttaan mua hymyillen..=D Kaameeta. Ja jotenkin ihanaa..Vieläkin! XD

Henna kävi ilmoittautumassa..tosin oli mies saanut huonoja uutisia..=/ Oliko ne läheisiäkin? Ikäviä silti moiset kuolemantapaukset..Tsemppiä teille..=/

Aurora: aika säärikarvojen poistoon?! Käytkö oikeen jossain? Ääh! Apua! Tehdäänkö sellasta täällä Suomessa? =D Hyvä, että lääkäri oli tyytyväinen käyrään! Huono, ettet nyt kuitenkaan päässyt tosta selkäkivusta jutteleen! =/ Koita jaksaa sinne lääkärintarkastukseen!

Mulla onkin tänään neuvola eli pitäis tässä yrittää sinne sänkyyn taas..On vaan niin turhauttavaa yrittää väkisin nukkua..=/ Noh..palailen siis iltapäivällä asiaan..

Mukavaa torstaita!!

t. poppis ja räpsy rv39+1

P.S. Räpsy on nyt ollut illan TOSI hiljaa..ja yleensä on yhtä pyörimistä..enteileehän tää nyt jotain?! JOOHAN?! =D Damn..tai sit se on napanuora kaulan ympärillä tuolla..hitto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tuu uni ei! Tällainen yö vaihteeksi.

Huoh, hyvä että Auroran poitsu antoi äiskälle vähän masuactionia ja samalla mielenrauhaa! Kaivoitko muuten jo kaurapussin esiin?!

Mäkin ajelin illalla ne karvat, joihin vielä yletyn. Mielessäni tuumailin, että nyt vois vaikka synnytämään lähteä, jos olis vielä kynnet kunnossa. Mulle kynnet on SE juttu - niiden on pakko olla kunnossa tai en saa mielenrauhaa. Ja nyt ne ei oikein ole kunnossa...huomenna huoltopäivä, ehdottomasti! Säärikarvat on muuten kasvaneet toooosi hitaasti koko raskausajan, montaa kertaa en oo joutunut ajelemaan! On kuulemma tyttövauvan enteitä, että sikäli sopis " taudinkuvaan" .

Jaahas, nyt alkoi tyypillä hikka...ei ihme, hotkaisin just kaapista löytämäni leivontaan tarkoitetun valkosuklaalevyn.

Onko sillä vauvan pään kiinnittymisellä muuten mitään ennustearvoa syntymäajankohdan suhteen? En oo varma kysyinkö tätä jo joskus...mulla kun on jo kolmisen viikkoa pää ollut terkkarin mukaan kiinnittynyt, niin toiveikkaasti ajattelen että se enteilis ajallansa syntyvää babea :)

Jospa selailis vähän Kotivinkkiä...

Makkara 36+3

Vierailija
4/31 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...VAUVAN pää on ollut kolmisen viikkoa kiinnittynyt :) Mun pää ei ole kiinnittynyt yhtään mihinkään, sais kyllä kiinnittyä tyynyyn ja vähän äkkiä....

Hyviä vitsejä irtoaa näin öiseen aikaan, hahahahaha. Vois perustaa ihan vaikka jonkun 0700-MakkaranVitsipuhelin -palvelun ja ansaita vähän lisätienestiä äippäilyrahojen lisäksi...

Makkara

Vierailija
5/31 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poppis, kyllähän ne kosmetologit noita säärikarvoja vahalla poistelee täällä suomessa:)) On mulla kotona oma " vahauskonekin" , mut nyt saa laiskotella ja antaa toisten tehdä työt hyvällä omalla tunnolla. Sit kun Poitsu maailmassa, niin vahailen taas itse!

Makkarakin kukkuu! Sais mullakin jo toi pää kiinnittyä, oma meinaan;) Mutta kun ei sitä nukkumattia täällä näy ei!

Mulla noi sääret, kulmat ja kainalot täytyy olla kunnossa AINA. Muuten jotenkin " sottainen" olo. Meinaan jos karvat kasvaa valtoimenaan ja kulmakarvoja ei näe kuin peilistä sentin päästä tiirailemalla=) Eli huomenna väriä kulmiin ja karvat pois!! Kynnet on nyt jäänyt vähemmälle, rakennekynsiä en uskalla vauvan kanssa ajatellakaan, raavin sen vielä niiden kanssa ihan verille... kääks:(

Johan me saadaan pitkä pino näinkin aikaiseksi;=) Ei, mutta kyllä nyt koitettava mennä tuutimaan. Öitä!

Vierailija
6/31 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=483D8B]Makkarakin täällä! Tervetuloa valvojien joukkoon..=D

Mullakin on säärikarvat kasvanu tosi huonosti! Ja tyttöhän meille pitäis olla tulossa..Outoja oireita jos niin voi sanoa..=D Kainalot kuitenki rehottaa jo parin päivän päästä..YHH! XD

Mä en tiedä tosta pään kiinnittymisestä..Räpsy ei ollu vielä kiinnittyny sillon 2 (?) viikkoa sitten..vai 3 jo? En pysy enää laskuissa mukana! =) Ja nytkin on vielä maha kuulemma aika ylhäällä..Kaverikin just sitä sanoi..Se myös sano kun istuin sohvalla, että ei musta oikein näe oonko raskaana vai vaan lihava..REILUA!!! XD Sitävastoin paikat on ollut auki jo vaikka kuinka kauan..ainakin sen sentin..kai se ois jo enemmän? Pläh.

Aurora: paljonko sit maksaa säärien vahaus? Mä en oo uskaltanu koko vahausta koskaan itsekään kokeilla kun vaikuttaa niin kivuliaalta..=)

Ja Makkara: mulla on kans kynnet SE juttu! =) Nyt leikkasin ne lyhyeks, mutta lakatut ja muuten laitetut on niinku aina =)

Hitsi..kai mä nyt yritän taas sänkyyn..Pyörii vaan niin paljon asioita mielessä, ettei meinaa ollenkaan väsyttää..=/ Tai noh..räpsy pyörii mielessä..=D

t. poppis

Vierailija
7/31 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=FF00FF]Mä jo ajattelin, että onpas ollu aktiivista porukkaa jo aamusta kun oli noin pitkä pino odottamassa, mutta yökukkujathan ne olikin täälä pinoa kasvattaneet.. ja makkarakin liittynyt sitten joukkoon mukaan=)

Nyt on ihan pakko selventää, kun niin moni kummasteli tuota haastattelun ajankohtaa. Eli marraskuussa tuli tänne meidän paikkakunnalle auki ihan mielettömän monta hoitajan paikaa.. eli käytännössä tarkoittaa sitä, ettei varmaan ole lähiaikoihin sitten aukeamassa yhtään. Mullahan tosiaan ei oo työpaikkaa minne palata ja ajattelin sitten huvin vuoks koittaa hakee.. kerroin kyllä hakemuksessa tilanteesta ja sen, koska voin aloittaa työt.. eli lokakuun puolessa välin. Noh, olin ihan sata varma, etten pääse ees haastikseen asti mutta toisin kävi=) Toivottavasti tää raskaus ei nyt sitten ole este sille, ettei mua valittais. Olis se vaan NIIN luksusta saada vakkari paikka ja tietää et on joku työ mihin palata sitten mamma lomalta.

Noh, ei auta odottaa liikoja niin ei sitten joudu kovasti pettymään.. Mutta ainahan sitä toivoa saa=)

Että sellainen juttu.. kyllä itteenikin vähän huvittaa mennä sinne haastatteluun ihan viimesilläni mutta eipä se kai sitä kato. Mies vaan sano, että toivottavasti ei lapsiveet mee siellä. Jäisin ainakin mieleen=D

jaahas, jos tuota eilistä pinoa vähän tiirailis...

Makkara.. täälä toinen joka pistää suuhunsa kyllä vaikka mitä makeeta ja aina välillä joutuu huonoa omaa tuntoa siitä potemaan:( Mutta luotetaan siihen, että ne kilot tippuu sit synnytyksen jälkeen oikein urakalla=D

Monet oli jo haikailli mammalomalle.. ei se paljoo lohduta mutta edessä päin se teillä kaikilla on ja koittaa nopeammin kuin huomaattekaan. Jaksuja kovasti kaikille jotka vielä joutuu töissä ahertamaan!!

Ope ja iisa oli meitä vauvallisista käynyt moikkaamassa, kivaa=) IIsalle ekstra kiitos synnytys kertomuksesta.. koskahan tässä omaa pääsee kirjoittamaan? Meillä toi kaveri käy varmaan eskarinkin vielä tuolta masusta käsin XD

Ja iisa.. ei haittaa.. täytyyhän jonkun aina jonossa kiilailla;)

Han.. täälä vähän samaa ongelmaa.. vielä vähän aikaa sitten mulla oli ees koulu, niin ei niin huono omatunto painanut. Mutta nyt yritän hoitaa kaikki kotihommat niin, että miehen ei niistä tarvii huolehtia yhtään.. onpahan mustakin jotain hyötyä, eikä oo niin huono omatunto ;) Ja sitäpaitsi, mikäs siinä kun tykkään niitä puuhailla.

Serelle pidän peukkuja pystyssä tuon asunto/pankki asian suhteen. Toivottavasti kaikki sujuu hyvin ja saatte sen mieleisenne kämpän!!

Aurora oli tuntenut liikkeitä, hyvähyvä=) Harmi kun et lääkärin jutteille noista kivuista päässyt.. ei varmastikkaan ole helppoa niitten kanssa kärvistellä!

Poppis, mä oon jo luopunu toivosta, että sillä vauvan rauhottumisella olis mitään viitteitä syntymään.. meillä saattaa olla tiitillä kaks kolme päivää sellasta seesteistä aikaa ja sitten taas ihan mahoton meno alkaa.. eikä kyllä tietoakaan syntymästä. Noh, olkoon siellä jos niin viihtyy XD!!

Täälä ilmottautuu kanssa yks, joka ei voi sietää jos jossain päin kroppaa rehottaa! Vahausta en kylläkään oo uskaltanu kokeilla.. mulla on ihan älyttömän herkkä iho:( Noh, saahan ne karvat muutenkin kurissa pysymään onneksi:) samoin kynnet on mulle ihan pakko mielle.. nyt harmittaa kun toi varpaan kynsien kunnossa pito on pikkusen ollu retuperällä, muttakun vaatii ihan suunnattomia ponnistuksia, että saa ne ees leikattua.. täytyy varmaan tänään yrittää jotenkin, että ovat sitten kunnossa kun pitää synnyttään lähtee=)

Jaahs, nyt ei muistu kyllä enempiä mieleeni mitä piti kommentoida.. noh, enköhän mä kerkee täällä palstalla roikkumaan muutenkin kun vaan näin aamusta.

Tosin, nyt pitäis päivän askareet tehä ennen sitä haastattelua. Voi kun mä niin toivon, että ne ei antais raskauden vaikuttaa siihen valintaan.. mutta valitettava tosiasia on se, että kyllä se taitaa jossain määrin vaikuttaa:( Noh, oonpahan ainakin yrittänyt.

Nyt lopetan tän romaanin, niin että jää muillekkin palstatilaa ja rupeen tota pyykkihuoltoo pitämään;)

Mukavaa torstai päivää kaikille!!

terkuin siru ja tiiti rv 40+2[/color]

Vierailija
8/31 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos IISALLE synnytyskertomuksesta. Vaikutti nopealta ja " helpolta" . Rohkaisevaa että näitä vikkeliä vauvoja on enskoillakin ollut! :)

Kiitos ja kumarrus myös kaikille itkuhälyttimiin kommentoineille. Pitää miehen kanssa vähän jutella ja kertoa näkemyksiä, ja laittaa se sitten asialle etsimään meille sopivat. Sellaiset kuulosti ihan hyviltä joita vois käyttää joskus ihan radiopuheliminakin.

SEREN galluppiin: menkat oli myöhässä, mutta en ollut mitenkään edes huolissani tai ajatellut TÄTÄ vaihtoehtoa kun mulla saattaa kierto häiriintyä tosi pienestäkin asiasta (stressi, ruokailutapojen muutos, tms.). Niin eikä me mitenkään tosiaan oltu suunniteltu lisääntyvämme... (ollaan niitä onnellisia joilla tämä ihan oikeasti kävi täysin vahingossa). Tein sitten kuitenkin testin jossa juuri ja juuri näkyi se toinenkin viiva. En oikein tiennyt luottaako vai eikö ja kerroinkin miehelle että ens viikolla teen uuden testin. Odotin n. 5 päivää ja tein uuden testin joka oli NEGATIIVINEN. Koska oli kuitenkin ollut outoja tuntemuksia, marssin seuraavana päivänä kauppaan ja ostin uuden paketin ja tein testin joka näytti POSITIIVISTA. Olin sen verran sekaisin koko jutusta enkä tiennyt mihin luottaa että varasin ajan lääkärille (mulla oli juuri ollut 10 päivän vahva lääkekuuri) joten ajattelin että ehkä pitää varmentaa mikä on tilanne / onko ne lääkkeet vaikuttaneet jotenkin. Positiivinenhan se tulos sitten oli, ja laitoin miehelle tekstarin (oli palaverissa) että mikäli kaikki menee hyvin susta tulee daddy ens keväänä. Mä olin yhtä Hangon keksi hymyä koko päivän kun selvisin alkujärkytyksestä! Mies soitti heti paliksen jälkeen ja naureskeli että niinhän mä sanoin! (se kuulemma oli aavistanut jo ennenkuin olin tehnyt yhtään testiä). Pakko on kuitenkin myöntää, että kyllä meillä meni hetki asiaa sulatellessa kun se oikeasti iski tajuntaan... Lopputulemana ollaan tosi onnellisia että näin kävi! :)

Voi daamit te saatte ihan huonon omantunnon ja sottapytty fiiliksen aikaan! ;) Vitsi kun jaksatte huolehtia että karvat on ajeltu, kulmat nypitty ja kynnet ojennuksessa. Oon niin kausi-ihminen - välillä sitä jaksaa olla tosi tarkkana että kaikki on ok, mutta nyt tuntuu että on taas pitkään ollut off-sesonki. En ole jaksanut välittää säärikarvoista tai kynsistä... rakennekynnet oli piiiiitkään viime marraskuuhun saakka, mutta sitten ne napsui irti (eikä muuten pysyneet kiinni oikein kunnolla koko raskausaikana, hassua) ja nyt oon just saanut kasvatettua nämä omat tyngät niin että " jäljet" ei näy. Niistä menee muuten ihan hirveeseen kuntoon omat kynnet...

Koitanpa saada tuohon esseeseen vähän lisää tekstiä... oli eilen luento ja koitan saada heti jotain aikaiseksi ettei jää liikaa vikan luennon jälkeen tehtäväksi.

Mukavaa torstaita! :)

Leenis & jr 28+1

Vierailija
9/31 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopeasti taas täällä pyörähtelen.

Kiitokset Iisalle mukavasta synnytysstoorista! :)

Yökukkujoille paljon jaksamista ja unipölyä...sitä nimittäin ainakin minulla näin alkupääläisenä tuntuu riittävän! 10 tunnin yöunet ja 2 tunnin päiväunet ei tahdo riittää...silti väsyttää :)

Oletteko muuten kuulleet, että onko raskauden aikana haittaa sellaisten voiteiden käytöstä, jotka on ns. selluliitti/kiinteyttäviä voiteita? Itse en usko noihin voiteisiin esim. selluliitin poiston merkeissä, mutta tiedän yhden tosi hyvän selluliittivoiteen, mistä tulee muuten pehmeä ja tasaisen tuntoinen iho. Mietityttää vain, että voiko noissa voiteissa olla jotain sellaista, mikä olis vahingollista...?

Olen muuten tässä päivien kuluessa huomannut, että mun vatsa ja lähinnä tuo pigmentti viiva on alkanut saamaan sellaista kevyttä karvapeitettä...onkos teille muille tullut karvaa tuohon viivan päällä ja vieläpä näillä viikoilla?? :) Viikkoja siis kasassa tasan 14.

Huoh. Töihin pitää taas palata, tuo kello kulkee niin hirveää vauhtia.

Voikaa hyvin!

*greetas*

Vierailija
10/31 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurora, mullakin nousee vielä paino sen 500 g näin loppumetreillä. Hienoa, kun olit taas poitsun liikkeet tuntunut. Kiva kun pääset hemmottelemaan itseäsi, vaikka karvanpoisto ei ehkä tunnukaan kaikista rentouttavimmalta hoidolta.

Makkara, ai tyttö tulis jos koipikarvat ei kasva¿.ei mullakaan ne kasva, kaikki muut kylläkin =)) ukko kun on povannut koko ajan tyttöä.

Päänkiinnittymisestä kuulin, et monellakaan ei vauvan pää kiinnity¿on siis kuulemma harvinaisempaa, kun kiinnittyy? Luin jostain, ettei välttämättä ennakoi synnytystä¿mutta eihän noista koskaan tiedä.

Siru, voi juku pidän sulle kyl kovasti peukkuja, jotta saisit tollasen vakkaripaikan bd bd

Iisalle hurjasti kiitos synnytyskertomuksesta¿taisi tosiaan olla helpohko synnytys ;))

Opekin kävi morjestaa, kiva kuulla teidän vauvallisten kuulumisia ja pikku-Aino se kasvaa hurjalla tahdilla =)

Sere, peukutan täällä teidän kotihankkeille =))

Mammis oli päässyt uutta kotia testaamaan!!!

Henna, ikäviä uutisia oli teillä¿voimia sinne.

Greetas, en oikein tiedä, onko just noilla selluliittigeeleillä jotain rajoitteita¿musta tuntuu kun pääsi pidemmälle raskaudessa, et ihosta on tullut extra pehmeä ja sileä¿.ja eikös ne hormoonit sillai monella vaikutakin? Joten jos malttaa odottaa, niin ilman geelejäkin selviää =) mulla tuli masuviiva vasta tossa 30 paikkeilla ja se on ainoastaa navasta ylöspäin, onko jollain muilla näin? Joo, ja karvoitus on aikas huikea just siinä navan ja viivan kohilla =)

G: Mäkin olin melko varma testiä tehdessä, että plussa pärähtää. Mulla oli ollut etenkin tota huimausta ja muutenkin sellainen hassu olo. Menin sit plussan jälkeen ukon luo ja näytin testiä ja se vaan hymyili leveästi. Eipä siinä sitten sen koommin kommenteerattu tai mitään =) sellanen hölmistynyt fiilis tais olla molemmilla¿.tässäkö se nyt sitten on..

( . ) Eilen neuvolassa oli kaikki ok. Hb noussut 113-> 118. Syke ja liikkeet hyvät. Sf-mitta oli noussut 32:een ja kohdunsuu olikin jo viime kerralla pehmennyt ja lyhentynyt¿painoa oli tullut taas 1 kg eli nyt kaiken kaikkiaan 11 kg.

Joo ja tääl kans ollut melko alusta saakka tota lorahtelua, mikä tuntuu vaan yltyvän =)

Mässäilystä¿eilen meni raider ja mars patukka massuun, niin että ukko ihmetteli, et olin jo ne syönyt =) litran jäde ei tunnu missään¿siihen tietty täytyy kaataa mukaan kuumaa kahvia.

Mukavata torstaipäivää kaikille¿.säästä huolimatta.

Mykis ja hippis 37+5

Vierailija
11/31 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iisan synnytys vaikutti tosi helpolta. Varoiteltiinko sinua toisen lapsen vieläkin nopeammasta synnytyksestä? Tiedän erään pikasynnyttäjän, jolle eka lapsi tuli parissa tunnissa ja tokan kohdalla ehdittiin juuri ja juuri sairaalaan. Tälle henkilölle oli suositeltu, että kolmatta ei enää hankittaisi juuri noiden nopeiden synnytysten takia. (Mikä minusta on tosi epäreilua.)

Greetas oli pohdiskellut selluliittivoiteiden käyttöä. Mullakin oli ennen raskautta käytössä tuo Lorealin mikälie-pure-slim tökötti, mutta en ole uskaltanut käyttää. Jossakin puolueettomassa testissä oli joku vuosi sitten todettu, että kyseinen tökötti oikeasti pienentää reisiä (oli kuulemma kuitenkin ensimmäinen ja ainut tehoava voide) ja sitten samassa artikkelissa, jossa tuosta luin, pohdiskeltiin, että pitäisikö moinen mömmö kieltää siten muualta kuin apteekin hyllyltä, sillä kosmetiikan ei pitäisi päästä ihon läpi. Eli ihon läpi tuo Lorealin voide menee, mistä syystä en sitä ole uskaltanut käyttää.

Miten kerroin raskaudesta galluppiin: Olen saattanut kertoa jutun jo aiemmin, joten sorry jos tulee toistoa. Mulla on ollut melkoisen epäsäännöllinen kierto ja viikon hypyt kierrossa suuntaan, jos toiseen ovat olleet tavallisia. Testejä tuli tehtyä aika paljon, vaikka kamalan ahkerasti ei pupuiltukaan. Syksyllä oli sitten taas viikon myöhässä ja kävin sitten ostamassa testin. Oli torstai ja perjantaina oli kavereitten kanssa peli-ilta, jossa tiedossa oli viiniä, joten halusin varmistuksen etten ole raskaana. Käsi kuitenkin lipsahti testiä tehdessä ja testi molskahti suoraan pönttöön. Tästä nyt sitten (kello lähenteli jo kymmentä illalla) tuli tosi paha mieli (minkä epäilin kyllä johtuvan pms-oireista). Mies sitten tarjoutui lähtemään Helsingin keskustaan etsimään avoinna olevaa apteekkia ja kävi sitten ostamassa minulle oikein tuplatestin. Tein sitten testin uudestaan, kun mies tuli kotiin. Jo silloin kuin laitoin testin pöydälle, testissä näkyi selvä plussa. En itse uskaltanut mennä katsomaan toista kertaa, mutta käskin miestä tulkitsemaan ja hän vahvisti, että plussa siellä on. Olimme kyllä aika hämmentyneitä, juuri oli ostettu ovistestitkin varastoon, kun olimme todenneet sokean yrittämisen alkavan riittää meidän osalta. Mies sai kyllä episodin osalta sellaisen kasan pluspisteitä uhrautuvaisuudesta, etten heti niitä unohda! Miehestä ei varmasti ole helppoa ostaa raskaustestiä vaimolle ja vieläpä uskalsi kysyä myyjältä apua!

Tällaista tällä kertaa...

t Juska rv. 16 tasan

Vierailija
12/31 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

IISA, kiitos synnytyskertomuksesta! Ihanan " helpolta" kuulosti :) Antaa vähän toivoa, että ehkä ei välttämättä mene 20 tuntia synnyttäessä.

G: Minä tein ekan kerran testin jo joskus kp23/25-29 ja se oli nega. En kuitenkaan voinut millään uskoa, että se olis totta, kun oli niin voimakas intuitio jo edellisten menkkojen aikaan, että tulen raskaaksi. Tein uuden testin kp28 (muistaakseni). Tarkoitus oli odottaa seuravaan aamuun, mutten malttanut, joten tein kp28 illalla testin ja plussaviiva värjäytyi heti ruutuun. Ensin ajattelin, että testi on varmaan viallinen, koska testiviiva ilmestyi jo ennen kontrolliviivaa, mutta kun se ei hävinnyt siitä mihinkään muutaman minuutin odottelun jälkeen, niin innostuin kovasti! Kiikutin testin miehelle nähtäväksi. Siinä ei sanoja tarvittu :)

Yökukkujien joukko vain kasvaa! :D

AURORA, harmi ettet päässyt niistä kivuista juttelemaan. Ois se varmaan ollut mukava kun olisit saanut jotain ohjeita, miten tilannetta voi helpottaa. Onneksi Poitsu sentään liikkui! :)

( . ) Jätin sitten sen työharjoittelun kesken :/ Kun tuli noita sairaslomapäiviä, jotka pitää kuitenkin korvata ja ajattelin, että koska harjoittelu on kuitenkin niinkin lyhyt kuin kaksi viikkoa, en saa siitä samanlaista hyötyä, jos teen sen jossain pätkissä, kuin jos tekisin sen kokonaisena. Päätettiin siis harjoittelun ohjaajan kanssa, että teen sen joskus maalis-huhtikuulla. Mies voi hoitaa sen parin viikon ajan lopputyön ohella vauvaa kotona, ettei pikkuista tarvitse viedä hoitoonkaan kodin ulkopuolelle. Vähän kyllä harmittaa, kun jäi kesken, mutta toisaalta, saanpahan ainakin rauhassa keräillä voimia kotona tulevaa koitosta varten.

Eilen olikin melko toimelias ilta meillä. Käytiin siellä synnärillä tutustumassa, sitten kipaistiin kalusteostoksille ja loppuilta meni uutta hienoa tv-tasoa kootessa :) Sen jälkeen vielä mööbeliseerattiin olohuonetta uuteen järjestykseen ja siivosin vielä siihen päälle. En kyllä saanut tehtyä yhtään esseetä, mutta ehtiihän niitä tehdä ;)

Ai niin, Rumpali on tainnut vihdoin viimein oikeasti laskeutua. Ihan erilainen tunne tuolla alamahassa ja kusettaa koko ajan. Ja pystyn istumaan ilman että kylkiin sattuu! :)

Joops, voispa mennä vaikka torkuille tai jotain.

Han ja Rumpali 38+1

Vierailija
13/31 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko käydä vilkuilemassa välillä teidän pinoa, niin moni on ihan loppusuoralla että pian joku poksahtaa :)

Tuosta kiinnittymisestä ja laskeutumisesta. Käsittääkseni ensisynnyttäjällä useimmiten vauva laskeutuu ja pää kiinnittyy, kun taas toissynnyttäjillä ei tätä useinkaan tapahdu. Synnytyksen ajankohtaa ei tästä välttämättä pysty ennustamaan, moni jonka vauva kiinnittynyt useita viikkoja sitten on mennyt yliajalle. Ja päinvastoin.

Mulla oli ihan sama tilanne kuin Poppiksella, eli poitsu ei ollut laskeutunut saati kiinnittynyt, mutta kohdunsuu oli 1cm auki ja pehmeä. Rv 40+1 lähdettiin synnyttämään ja kaikkihan sujui melko nopsaan, synnärillä ehdittiin olla 2,5 tuntia ennen kuin poika näki päivänvalon :) Mutta se, että oli vielä niin ylhäällä hidasti ponnistusvaihetta, joutui pukertamaan poikaa aika ylhäältä, joten kesti jonkin aikaa.. (43min)

Suppareita vaan tarvitseville ja hopi hopi vauvapuolelle :)

Viipero & Aleksi 2kk 1vko

Vierailija
14/31 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

PERUSKOULULAISTEN KOKEISTA JA MUUTEN VAAN LAUSUTTUA:

K: Selosta jokin menetelmä, jolla vesi saadaan juomakelpoiseksi.

V: Suodattamalla saadaan juomakelpoista vettä, koska silloin saadaan

pois epäpuhtaudet kuten sora, hiekka, lampaanraadot ja melojat.

K: Mistä vuorovesi johtuu?

V: Vuorovesi johtuu siitä, että maan ja kuun välillä on ristiriita.

Vedellä on taipumus suunnata kuuta kohti, koska kuussa ei ole vettä ja

maa karttaa tyhjiötä. Olen unohtanut, mitä tekemistä auringolla on kaiken

tämän kanssa.

K: Mikä fossiili on?

V: Fossiili on sukupuuttoon kuollut eläin. Mitä vanhempi se on, sitä

sukupuuttoon kuolleempi se on.

K: Miten maidon hapantumista voidaan viivyttää?

V: Antamalla sen olla lehmässä.

K: Kuvaile lyhyesti luuranko ja sen tehtävä ruumiissa.

V: Luuranko on sen takia, että siihen voidaan ripustaa lihat.

K: Miten voit auttaa pyörtynyttä henkilöä?

V: 1) Hieroa rintakehää, tai jos se on nainen, hieroa hänen kättään

ranteen yläpuolelta.

K: Miten hoidetaan voimakasta nenäverenvuotoa?

V: 1) Ympärileikkaamalla tai 2) Asettamalla nenä paljon alemmaksi kuin

ruumis, kunnes sydän pysähtyy.

K: Kuinka tyydyttynyt liuos määritellään kemiassa?

V: Tyydyttynyt liuos on sellainen, jossa on enemmän kuin siinä pitäisi

olla.

K: Mikä vakuumi on?

V: Iso tyhjä alue, jossa paavi asuu.

K: Mitä vaatimuksia on sille, että voi kiinnittää talon?

V: Ensin sen pitää olla irti.

K: Miten selität sanan kohtalokas?

V: Jokin, jossa on paljon kohtaloa.

K: Mikä turbiini on?

V: Intialaisten käyttämä päähine.

K: Mainitse jokin vakava sairaus, joka on yhteydessä tupakointiin.

V: Liian aikainen kuolema.

K: Selitä termi keisarinleikkaus.

V: Rooman keisarien vaatteiden leikkaustyyli.

On kumma miten vähän saa aikaan, jos vain lakkaa yrittämästä.

Pauline 8v.

Tyttökavereiden kanssa voi puhua kaikesta. Poikien kanssa voi

myös puhua, mutta se on vaikeampaa, koska sanojen väliin tulee niin paljon

hihitystä.

Sofie 6v.

Älä anna vauvoille sipulia, minä olen kokeillut.

Thea 7 v.

Lapsuudenmuistot ovat sellaisia, joita pitää raahata mukanaan

koko elämänsä ajan.

Hans 6v.

Ennen miehet tappelivat naisten kiimoista.

Gregor 7v.

Olen perinyt silmät isältä ja hiukset äidiltä. Toppatakin

olen perinyt naapurilta.

Sylvia 7v.

Sisarus on sellainen, jota sekä vihaa että rakastaa. Ihan

vaan hirveän rakas paskapää.

Filip 7v.

Perheessä voi sanoa ihan mitä ajattelee eikä tarvitse pelätä,

että joku ajattelee samalla tavalla.

Håkan 6v.

Jos kaikki ovat ajoissa kotona, tulee perhepäivällinen.

Muuten tulee usein vain pussikeittoa.

Gustav 6v.

Se joka saa hyvän kasvatuksen, siitä tulee kiltti.

Sellaisella joka saa huonon kasvatuksen on kivaa.

Tony 6v.

Pojat leikkivät eri tavalla kuin tytöt. Pojat haluaa koko

ajan kutittaa kainaloista. Tytöt juttelee enemmän, mutta se

ei ole yhtä hauskaa.

Matilda 6v.

Pojat syntyy suurisuisempina kuin tytöt. Poikien sisällä asuu

hirveästi hohotusta, jonka pitää päästä ulos. Tyttöjen sisällä on pieniä

asioita, ja heille riittää, että nauraa ja juoksee pikkuisen, niin

ulkopuolella tuntuu samalta kuin sisäpuolella.

Sofie 8v.

Hyvin älykkäät naiset ovat varmaankin ruvenneet kannattamaan sitä

etteivät mene naimisiin.

Elin 8v.

Avoliitto ja avioliitto on melkein samaa, paitsi että toinen

on pakollista ja toinen on vapaaehtoista.

Siri 7v.

Kaikki tädit voivat synnyttää lapsia, kunhan niillä on ruumis ja

etuosa.

August 5 v.

Minä en halua saada lapsia. Kinaa tulee ihan tarpeeksi

nukkejen kanssa. Parempi olisi saada käytetty eläin

eläintensijoituslautakunnalta.

Mina 7v.

En usko että käyttäisin e-pillereitä. Se ei oikeastaan ole

niin tärkeää, koska minä en aio olla missään tekemisissä poikien

kanssa.

Kate 7v.

Pappi kysyyy tahdotko mennä naimisiin sen kanssa, joka seisoo

siinä vieressäsi, vai haluatko mieluummin jonkun muun. Useimmiten siinä

ei ole ketään toista, niin että vastataan tahdon.

Emil 7v.

Tasa-arvo tarkoittaa, että isä ja äiti tuottavat lapsia yhdessä.

Ennen vanhaan vain äiti ruokki lapsen, kun isä kulki pankkiin ja

takaisin.

Anette 7v.

Presidentin pitää pukeutua hyvin ja pitää olla punainen

tukka. Presidentin täytyy osata kätellä, että voi aina sanoa:

Kiitos että olette valtioni.

Kaisa 8v.

Joskus pääministeri on matkoilla, ja sillä aikaa maata

voidaan ohjata autopilotilla.

Markus 7v.

Poliittinen elin on esimerkiksi pääministerin perna.

Odd 6v.

Jeesus kuoli pitkänäperjantaina. Kun hän eli, hän aina

hoputti opetuslapsia, mutta kun hän oli kuollut, ne kävivät

pitkälleen.

Siksi sitä sanotaan pitkäksiperjantaiksi. He itkivät, mutta kyllä

heistä oli mukavaakin lekotella vähän aikaa.

Kevin 8v.

Jeesuksella ei ollut lompakkoa, koska hänellä ei ollut

taskuja. Vaipat vaan koko ajan. Sitten kävi todella huonosti.

Kevin 8v.

Joskus juhlan jälkeen tulee toinen juhlapäivä. Ei kukaan

oikeastaan tiedä miksi se tulee, mutta ollaan vain iloisia

ja lomalla eikä turhaan kysellä.

Anna 9v.

Kissojen taivaassa Jumalalla on turkki.

Lydia 7v.

Ristiin voi ripustaa joulukuusen palloja, niin että

Jeesuksellakin on vähän

hienompaa ja hän saa riippua hyvässä seurassa.

Tomas 7v.

Joosef ei ollut Jeesuksen isä. Siinä oli joku juttu aasin kanssa,

mutta en muista mikä.

Sofie 6v.

Vierailija
15/31 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurora & Poppis vaan yöllä kukkuu.. ;) Ja Makkarakin on liittynyt ¿kukkujaklubiin¿..

Aurora tunsi liikkeitä - JEE, poitsu siis ymmärsi yskän että nyt ois taas aika vähän jysäyttää.. hih! Mun reissuun lähteminen on VIELÄKIN auki. Tod.näk. lähden kun kerran pääsen äidin & isän kyydillä, mutta varmistuu huomenna aamusella.. Mä en oo muuten koskaan ¿kehdannut¿ mennä mihinkään säärikarvojen poistoon, oon ihan itse värkännyt sen osaston.. Täytyis varmaan joskus rohkaistua.

Poppiksen räpsy oli illan hiljaa.. Mä oon ihan varma että se kerää voimia syntyäkseen ¿ PIAN! :) Sup sup suppareita vaan sinne ja laitokselle! Kiva kaveri sulla muuten kun sanoo että susta ei oikein näe ootko raskaana vai VAIN lihava.. Hoh!

Makkara ¿ en mä tiennytkään että säärikarvojen hidas kasvu enteilis tyttövauvaa.. ;) Oon nimittäin miettinyt että mikäköhän vikana kun ois voinut aatella että ne karvat kasvaa entistä vauhdikkaammin näin raskausaikana, eikä tosiaan ole ollut hirveesti tarvetta höyläillä.. Sun 0700-MakkaranVitsipuhelin-idis on loistava!!! ;) Ainakin me muut mammalomalaiset taidettais soitella sinne vähän väliä..

Siru ¿ tuohan kuulostaa TOSI hyvälle! Siis että olet kuitenkin hakemuksessa kertonut milloin voit aloittaa työt, en usko että raskaus mikään ¿este¿ silloin on! :) Aina saa ja pitääkin toivoa! Mekin enskattaret pidetään kaikki peukkuja niin ei voi mennä pieleen!

Kiva kun vauvalliset käyvät meitä välillä moikkaamassa ja erityiskiitos Iisalle synnytyskertomuksesta! :)

Leenaliinu ¿ mullekin tulee oikein huono omatunto kun muut jaksaa siivota ja leipoa yms. Mä kyllä yritän rehkiä ja siivota muuton jäljiltä kamoja ojennukseen, mutta että vielä pitäis jotain ruokaa tehdä.. huh huh. ;)

Greetas kyseli voiteista.. Mä kun kävin siellä kylpylässä kuun alussa sellasessa vartalohoidossa, niin se ois normaalisti laittanut jotain kiinteyttävää voidetta, mutta sanoi että laittaa vaan ihan tavallista koska haluavat varmuuden vuoksi olla vähän varovaisia. Kun ei niitä ilmeisesti ole niin tarkoin tutkittu onko haittaa vai ei..

Mykikselläkin vaan tuo eräpäivä hiljaa lähenee.. :) Vitsit kun mä jännitän että kuka seuraavana on vuorossa omaa nyyttiä hakemassa.

Juska ¿ miksiköhän nopeiden synnytysten takia tyystin suositeltaisiin ettei enää hanki lisää lapsia..? Mustakin vähän epäreilua ja outoakin.. Olihan se joku nainen synnyttänyt lentoaseman WC:ssäkin jne. ;)

Kun mainitsin että Tiitiäisellä on ollut pari hiljaisempaa päivää niin eilen se sitten ilahdutti sekä äippää että isukkia. Loikoiltiin sylikkäin soffalla illalla ja pistin miehen kädet kylkeen ¿ sinne minne Tiitiäinen useimmiten kolistelee ¿ ja kyllähän sieltä alkoi parin suklaapalan jälkeen jotain tuntuakin. Ollaan ihan ymmyrkäisenä että oikeesti laskettu aika on JO 11 viikon päässä.. IIK. Mä kun en ole ehtinyt vielä yhtään edes silleen tarkemmin ajatella saati sitten henkisesti valmistautua synnytykseen.. Huh huh. Kun nuo valmennuksetkin on Haikaranpesässä vasta helmikuun puolivälissä..

Seren galluppiin miten kerroit isukille.. Täräytin ihanan Kreikan loman jälkeen miehelle, että by the way, olispa menkat pitänyt alkaa.. No, mies oli sitten ihan tohkeissaan että meille tulee VAUVA!!! Mä toppuuttelin sitä pari päivää, kunnes viimeisenä lomapäivänä käytiin päivällä kaupassa ja mentiin yhdessä ostamaan apteekista testi. Mies oli ihan polleeta poikaa kun iski sen testin siihen tiskille ja halusi välttämättä maksaa. ;) Virnuili tyytyväisenä sille kassaneidille. Kotona sitten mä vielä jahkailin testin tekemistä ja kun sen vihdoin tein, plussaa näytti ja sitten oltiinkin molemmat ihan ymmyrkäisenä! :))) Siskolle oli pakko soittaa ja ihmetellä että voisko tää testi nyt valehdella.. hehe.

Mukavaa päivää! Toivottavasti harmaus & vesisade lakkaisi..

Mammis + Tiitiäinen 28+6

Vierailija
16/31 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt tulee pelkkää omaa napaa, tulin just lääkäristä ja pyörii vaan ne asiat mielessä. Anteeksi!

Mulla supparit oli tehneet tehtävänsä ja paikat oli jo siinä määrin " synnytyskunnossa" että lääkärin mukaan lähtö vois tulla viikon-parin sisällä. Vauvan pää tuntui, kun lääkäri vähän näytti sormea " down there" . Tuli kiva olo, en ole turhaan kärvistellyt. Ja lääkäri oli tosi mukava ja varman oloinen, jäi hyvä mieli että sai viimeisellä kerralla käydä tuollaisella tyypillä. Kehoitti pitämään nyt sitä neuvolakorttia aina mukana ja huolehtimaan, että sairaalakassi on valmiina.

Mä olen kieltämättä tohkeissani, mutta yritän nyt pitää mielessäni että nuo arviot on aina vaan arvioita - voihan tää mennä vielä yliaikaiseksikin! Hassua vaan, että mulla on koko raskausajan ollut joku intuitio siitä, että tämä tulis hiukan etuajassa...siis kun joillakin on selvä tyttö-/poikaolo, niin mulla on sen sijaan ollut tuollainen " etuaikaisolo" . Mutta tosiaan, yritetään olla pettymättä jos ollaan kuukauden päästä tässä vielä yhtenä kappaleena :)

Ihan sekava olo kun tuli valvottua, menisin heti suoraa päätä nukkumaan mut nyt on kyllä pakko laittaa ne kynnet kuntoon - varmuuden vuoksi... ;)

Makkara 36+3

Vierailija
17/31 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Han - harmi kun jätit harjoittelun kesken, mutta varmasti oli viisas päätös. Saat varmasti harjoittelustakin enemmän irti sitten myöhemmin. :) Nyt vain orientoidut tulevaa koitosta varten ja nautit oleilusta! Jospa se Rumpali sieltä on laskeutunut ja alkaa kohta pungertaa itseään maailmaan!

Kiva kun Viipuli kävit kommentoimassa tuota laskeutumisasiaa.. Mä sitä uteliaana oon seurannut, mutta kun itsellä ei ole aavistustakaan asiasta niin taustalta vain lueskelen juttuja..

Mammis

Vierailija
18/31 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=A52A2A]Neuvolakuulumisia:

RR: 108/78

Sf: 36 (taas kasvanu sentillä prkl)

liikkeet ja syke: ok

Paino: -300gr eli nyt taas totaali 9,8kg

Räpsy on ollut taas nyt aamusta oma liikehtiväinen itsensä..Ei se tajua rauhoittua! =)

Kätilö sanoi, että hyvänkokoinen tytteli ois jo ja sais alkaa tulemaan..Jotain 4:n kilon luokkaa JO! Käski hieroskella nännejä jos se auttais synnytystä alkamaan! Aloitan siis moisen puuhastelun heti kun oon saanut aamiaista syötyä..=)

Viiperolle vilkutus! Hyvä kuulla, ettei oo ihan mahdoton tää munkaan tilanne..Ei jaksais vaan edes viikkoa vielä odotella..=)

Makkara: voi hitsi jos sä kerkiit kiilata mun ohi! =D

Mullakin on vähän sekava olo kun ei tota turhan kauaa tullut nukuttua..Nyt siis aamiaista sit vähän nännihierontaa ja päikkärit..=D

Mukavaa päivänjatkoa kaikille!

t. poppis ja isoräpsy rv39+1

Vierailija
19/31 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sullahan oli jännittäviä lääkäriuutisia!!! :))) Nyt vaan odotellaan sitten millon sä oot kadonnut täältä palstalta tositoimiin..

Taas se sama, Mammis ;)

Vierailija
20/31 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin tulla tänne puolellekkin raapustelemaan kun tytteli nukkuu ( kerrankin ) päiväunia !

Kaimani ihana kuulla että poitsu mukeletelee masussa, se on on kuitenkin ihanaa että tuntee ja tietää että toinen liikkuu ja on virkeä.

Meillä on pinniksessä kamera kiinni ja kuvaa voi sitten katsoa telkkarista.....mies asensi sen heti samana päivänä kun tultiin laitokselta kun se halusi koko ajan tietää että neiti hengittää, raasu oli niin huolissaan.

Meillä on valitettavasti erillinen kamera jonka mies toi töistä, joten mulla ei oo kokemusta noista itkuhälyttimiin liitettävistä hässäköistä.

Sen tiedän että ei ne mitään huippu vehkeitä ole, mutta varmasti ajavat asiansa, ei teidän mitään varkaita tartte tunnistaakkaan.

Poppis poksahtaa ihan justiinsa, kiva että mies ei sitten reissuun lähtenytkään, sullakin on vähän turvallisempi olo.

Harmi etten pääse teitin mukaan amarilloon, ois niin kiva ollu tulla moikkaamaan, mutta noi siskon lapsen ristiäiset vetään just ja just pitemmän korren, pöh pah.

Meillä neiti kasvaa kovasti painaa jo melkein 5 kiloa ja pituuttakin on tullut 1,6 senttiä sairaalan mittauksiin verrattuna 2,6 neuvolan mittaan.

Kovasti jo juttelee ja jokeltelee kun on oikein virkeä, viihtyy jopa hetkittäin yksin lattialla ja pällistelee valoja ja telkkaria.

Muuten ei juuri omaa aikaa jää saati sitten yhteistä. huushollikin on välillä kuin myrskyn jäljiltä, mutta olkoon.

Oikein ihanaa viikon jatkoa, tarvii vissiin mennä pyykkiä pesemään ennekuin likka herää.

AA ja neiti 1 kk 2 pv