Mitä tämämeinaa? Vaatteet ja tarvike palstalta bongattu
Että mua ottaa päähän noin tarhat postikulut!!! ja se, että suomalaiset eivät ole valmiita maksamaan extraa...
Itse en viitsi myydä mitään huutiksessa kun aikaa ja vaivaa kuluu pakkaamiseen ja postiin kiikuttamiseen.
Itse en todellakaan myy todellisilla postikuluilla, ja siitäkös nousi hirveä haloo kateellisten mammojen keskuudessa.
Kaapit pursuavat vaatteita, mutta en viitsi niitä huuto. netissäkään myydä, kun ärsytti suunnattomasti mammagangsterilauma, jotka tekivät silkkaa kiusaa huutamalla ja jättämällä tahallaan negatiivista palautetta, kun olin tehnyt kantani selväksi, että en lähettele vaatteita niiden todellisilla postikuluilla!
Sorry tää vuodatus, mutta lastenvaatteiden myyminen huutiksessa on todella syvältä!
Millään muulla palstalla (digikamerat/huonekalut) en ole koskaan tälläiseen törmännyt!
Kommentit (4)
Eli lisäksi vähän " vaivanpalkkaa" .
Ostin kerran paidan, jonka todelliset postikulut oli alle 2¿, mutta myyjä otti multa 7,5¿. En kehdannut sanoa että pidä rättis, sillä olisin samantien saanut negatiivisen palautteen jos jätän huudon lunastamatta.
Vetosi pakkauskuluihin ja vaivannäköön. Osoite on Helsingin keskustassa, sieltä ei voi olla pitkä matka postiin. Paita oli pakattu apteekin muovipussiin (ilmainen) ja teipattu erään firman mainosteipillä (ilmainen), ja pussiin teipattu osoitepaperi oli Kelan kirjekuoren palanen. No kuluihan sillä kai kengät kun vei paketin postiin, eikä kynän mustekaan ilmaista ole :D
Tietty homma on eri, jos jo kohteessa ilmoittaa, että postimaksut ovat esim. 10 e tms. Silloinhan huutaja tietää ne jo etukäteen. Mä en itse ihan periaatteesta huuda sellaisilta, jotka ilmoittavat että " ostaja maksaa postikulut" , ja niitä postikuluja ei ole mainittu. Silloinhan minä olisin velvollinen maksamaan sellaiset postikulut, jotka lähettäjä haluaa ottaa...
tilaan mitenkään pakattua. Sapetti reippaasti oppitunti pakkaamisen saloihin.