Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis onko OIKEASTI ihmisiä, jotka syövät jotain kotona tehtyä ruokaa joka päivä?

Vierailija
16.03.2024 |

Siis onko OIKEASTI ihmisiä, jotka syövät jotain kotona tehtyä ruokaa joka päivä?

Siis mitä järkeä? Einekset ja pakaste ateriat on paljon helpompia, halvempia ja jotkut ruoat jopa parempia kuin kotona tehty eikä tarvitse käyttää montaa tuntia päivässä ruoan laittoon.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Tykkään valmistaa itse ruokani. Vältyn turhilta lisäaineilta.

Vierailija
2/21 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Tykkään valmistaa itse ruokani. Vältyn turhilta lisäaineilta.

Lisäaineissa ei ole mitään vikaa, parantaa vain ruokan säilyvyyttä.

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siis OIKEASTI ihmisiä, jotka eivät muista jankuttavansa joka päivä samaa aloitusta?

Vierailija
4/21 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syönyt niin jo 60-vuotta, ja terveenä olen pysynyt.

Vierailija
5/21 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettelin leipomaan leipää ja ai vitsit miten hyvää vaikka ruisleipää tulee kun sitä ei tönkkösuolaa kuin kaupassa. Nykyään kaikki kaupan leivät ovat kalliita, vanhoja ja ylisuolattuja.

Vierailija
6/21 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jankkaaaja jankuttaa hohhoijakkaa....

Vierailija
7/21 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvalla on varaa pitää omaa kokkia, siksi ruoka tehdään itse, joka päivä.

Vierailija
8/21 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Ei ole pienipalkkaisena varaa ostaa eineksiä. Syön myös töissä kotona tehtyä ruokaa joka päivä. Teen eväät töihin.

Vierailija
9/21 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen käyttäköön aikansa mihin haluaa, vaikka kotiruuan tekoon tms. 

Sivu

Vierailija
10/21 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko siis OIKEASTI ihmisiä, jotka eivät muista jankuttavansa joka päivä samaa aloitusta?

Työnnä tusinakommenttisi perseeseesi ja mene hoitoon! Monesko tänään? Lopeta! Jankkaaja! Hullu!

Miksi sinä raivoat? Minäkin tunnistin tämän aloituksen, sanasta sanaan sama kuin aiemminkin. Eivätkö ne vastaukset kelvanneet vai miksi kyselet ja ihmettelet jälleen?

Vierailija
11/21 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on totaalisen idiootti. Mieluummin teen ja syön itse tekemääni ruokaa, kuin ostan kaupasta valmista. Ruokaa voi tehdä kerralla enemmän, ja ottaa sitten sitä töihin evääksi. Mikäli käyn kaupasta ostamassa evästä, niin kokoan salaatin salaattibaarista ja ostan jonkun täytetyn patongin. Tämäkin tapahtuu ehkä kerran kuussa, joskus työkaverin kanssa tulee lähdettyä ravintolaan syömään.

Vierailija
12/21 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Ei ole pienipalkkaisena varaa ostaa eineksiä. Syön myös töissä kotona tehtyä ruokaa joka päivä. Teen eväät töihin.

Siis jollain yhden eineksen hinnalla (poislukien hernekeitto) teet 4 päivän safkat itse.

Vierailija
13/21 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen joka päivä ruokaa peruselintarvikkeista. Minulla lienee liian hyvä makuaisti, sillä maistan ne einesten lisäaineet, jotka kohottavat syöpäriskiä.

Vierailija
14/21 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perheessä syödään itse valmistettu ateria kaksi kertaa päivässä. Etätyöt mahdollistaa tämän.

Vierailija
15/21 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen työtön ja syön pelkästään eineksiä, ei ole kalliita.

Vierailija
16/21 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis jollain yhden eineksen hinnalla (poislukien hernekeitto) teet 4 päivän safkat itse.

Kerro resepti miten teet 80 sentillä 4 päivän lihapullat ja lisukkeet?

AP

Vierailija
17/21 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on totaalisen idiootti. Mieluummin teen ja syön itse tekemääni ruokaa, kuin ostan kaupasta valmista. Ruokaa voi tehdä kerralla enemmän, ja ottaa sitten sitä töihin evääksi. Mikäli käyn kaupasta ostamassa evästä, niin kokoan salaatin salaattibaarista ja ostan jonkun täytetyn patongin. Tämäkin tapahtuu ehkä kerran kuussa, joskus työkaverin kanssa tulee lähdettyä ravintolaan syömään.

Kotona tehty ruoka ei säily syötävänä vuorokautta pidempään, eines säilyy viikkoja hyvänä

AP

Vierailija
18/21 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, on olemassa ihmisiä, jotka syövät kotona tehtyä ruokaa joka päivä. Monille ruoanlaitto on tärkeä osa päivittäistä rutiinia ja he nauttivat tuoreista, terveellisistä ruoista sekä haluavat tietää tarkalleen mitä he syövät. Vaikka einekset ja pakasteateriat ovat käteviä vaihtoehtoja kiireisinä päivinä, jotkut arvostavat enemmän aikaa ja vaivaa, jonka laadukkaan kotiruoan valmistaminen vaatii.

Vierailija
19/21 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kotona tehty ruoka ei säily syötävänä vuorokautta pidempään, eines säilyy viikkoja hyvänä

AP

Sinulla ei siis ole varaa jääkaappiin, koska käytät rahasi eineshöttöön.

Vierailija
20/21 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Sinulla ei siis ole varaa jääkaappiin, koska käytät rahasi eineshöttöön.

Tottakai on? Mitä selität? Ruokan maku huononee merkittävästi jo parin tunnin jälkeen valmistuksesta

AP