Kelan pakottaa muuttamaan kun olen toimeentuloasiakas ja nyt löysin halvemman ja paremman saunallisen kaksion Espoosta
On lasitettu parveke ja oma sauna! Vuokra vain 755e.
Ap
Kommentit (20)
Paskapuhetta. Tuohon hintaan ei tasan löydy saunallista kaksiota Espoosta.
Voitko ottaa sen kivan saunallisen kaksion? Ota jos voit.
Kaksio yhdelle ja toimeentuloasiakkaana, 563 e/kk on raja.
Olipa hauska satu. Kela ei noin kallista kustanna.
Nykyään tuskin on tuota halvempaa vuokra-asunnoissa, kaksiot. Koska vuokrat nousseet. Ellei ole joku kunnan luukku joka ei ole yksityistetty tai firmaksi muutettu. Asumisella tehdään valtavaa bisnestä, vaikka kulujakin tulee.
Olisin saanut 140 euroa halvemman vuokra asunnon mutta en saanut muuttoavustusta. Halusin muuttaa pienempään asuntoon mutta kela sanoi ettei ole riittävää syytä antaa muuttoavustusta. Ilmoitin niille selkeästi mikä vuokrani on ja mikä olisi uudessa asunnossa. Itsellä kun ei nyt ole säästöjä koska maksoin kauden venepaikan vuokran ja perämoottori huollon ja muita kuluja oli. No sama se asun tässä sitten vielä pitkään.
On se kauheeta kun vaan saunallinen kaksio ilmaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Löytyy kunhan on varallisuusrajoitettu kämppä ja osaa etsiä oikean firman sivustolta.
Ap
Ketään ei pakoteta muuttamaan. Ja lopeta jo tuo jauhaminen kuinka kela muka maksanut ennen vuokrat. Lopeta jo tuo valheiden jauhaminen.
Vierailija kirjoitti:
Sanna Marinin puheita arvostetussa talousfoorumissa avitti tekoäly Asiantuntija kritisoi ilmiötä
Suurlähettiläs luonnosteli Marinin puheita tekoälyn avulla. Asiantuntija kritisoi tekoälyn löysää kieltä ja kaipaa avoimuutta.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4552b697-6cc9-4801-984f-962cffecc…
Miten tämä liittyy ap:n kaksioon?
Vierailija kirjoitti:
Kelan raja on espoossa 715e, joten maksan ylimenevän osan itse.
Ap
Eikös se raja ole Espoossa aikuisesta jotain 600e
Vierailija kirjoitti:
Helsingissä, Espoossa ja Vantaalla kustantaa 715€/kk asti ja siitäkin yli tapaus kohtaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löytyy kunhan on varallisuusrajoitettu kämppä ja osaa etsiä oikean firman sivustolta.
Ap
Aivan varmasti ei saa. Tai todista ja linkkaa se.
"Aivan varmasti ei saa. Tai todista ja linkkaa se."
En varmasti linkkaa kun silloin kaikki urpot alkaa hakee niitä ja menee ehkä oma valinta jollekin toiselle.
Ap
Samalla sivustolla löytyy jopa halvempia saunallisia+las. parv. kaksioita
Ap
Vierailija kirjoitti:
En varmasti linkkaa kun silloin kaikki urpot alkaa hakee niitä ja menee ehkä oma valinta jollekin toiselle.
Ap
Minä olen espoolainen ja trollauksesi kuivahti viimeistään tässä kohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Minä olen espoolainen ja trollauksesi kuivahti viimeistään tässä kohtaa.
Ei edes ole trollaus.
Ap
Varmasti yhteiskunnallisesti tärkeä uutinen tämä ap:n muutto. Tätä tietoa on kansa odottanut kauan, ja aivankuin tosi-tv-formaateissa, tässäkin tarinassa tulee vastaan uskomattomia ja huikeita käänteitä.
Hienoa. Kai sä sait sen kämpän? Se että löytää kivan ei vielä tarkoita muuttoa.