Muuttolintujen kevät -sovellus
Te, jotka käytätte Muuttolintujen kevät -sovellusta: Toimiiko se teillä tällä hetkellä?
Mulla nauhoitteet ei ole lähteneet tänään, eilen vielä onnistui. Hetken pyörii vaan ja sitten tulee virheilmoitus. Olen päivittänyt uusimman version muutama päivä sitten.
Kommentit (34)
Joo, eipä toimi. Harmi, olisi kiva ollut nyt mökkioloissa käyttää.
Olet niin säälittävä pelkuri ja elämässä epäonnistuja eetet edes uskalla hypätä.
Nyt toimii taas. Ei kun nauhoittelemaan.
Ei kannata uskoa tunnistusta, jos todennäköisyys % ei ole yli 90%. Antaa paljon vääriä tuloksia.
Ilmainen Merlin Bird ID on paljon parempi.
- Lintuharrastaja
Nauhotan tällä naapurissa asuvan haahkan puhetta ja lähetän analysoitavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata uskoa tunnistusta, jos todennäköisyys % ei ole yli 90%. Antaa paljon vääriä tuloksia.
- Lintuharrastaja
Toimiiko se suomeksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Lintuharrastaja
Toimiiko se suomeksi?
Opetelkaa kieliä niin ei tartte kaikki olla suomeksi eikä edes savokski.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Lintuharrastaja
Toimiiko se suomeksi?
Näyttää linnun kuvan, nimi tulee englanniksi. Näyttää monta lajia yhtäaikaa ja kertoo kuka laulaa milloinkin. Googella selviää nimet suomeksi.
Vierailija kirjoitti:
Jo kuusikymmentä varmaa tunnistusta. Kiva sovellus.
Tarkoitit "varmaa". Noi äpit vaan ehdottelee todennäköisyyksiään, ei ne mitään varmaa ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Lintuharrastaja
Toimiiko se suomeksi?
Kiitos asiallisesta vastauksesta.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole tuota sovellusta joten en voi vastata kysymykseesi. Olen sitä ikäpolvea joka on opetellut lintujen äänet niiden perässä juoksemalla, kiikaroimalla ja opettelemalla :) Mutta ohjeistuksena voin sanoa että missään nimessä tuohon sovellukseen ei pidä täysillä uskoa, se vastailee välillä ihan mitä sattuu, vaikka muuten kelpo sovellus onkin. Joten aina tarkistus jotain muuta kautta myös ennenkuin suinpäin uskoo.
Eihän se lupaakkaan varmaa vastausta vaan todennäköisyyden prosentteina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Lintuharrastaja
Toimiiko se suomeksi?
Savo on kieli, senkin rasisti!
Oletin norsukottaraiseksi, mutta ei saa nyt vahvistusta havainnolle.